Details van de review
Klantenservice is waardeloos en moet heel lang wachten tot je geholpen wordt en vervolgens mij wordt je klacht gewoon weer op de stapel klachten gegooid. 3 weken aangesloten en de helft werkt niet. Niet aan beginnen!. Betaal dan maar iets meer voor UPC of KPN, dan heb je wel goede service. Dit was een hele slechte bezuiniging van mij.
Gemiddelde score | 4.5 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 7.0 | |
Bellen | 7.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
Peter
Juni 10, 2014
Slechte provider
Klantenservice is waardeloos en moet heel lang wachten tot je geholpen wordt en vervolgens mij wordt je klacht gewoon weer op de stapel klachten gegooid. 3 weken aangesloten en de helft werkt niet. Niet aan beginnen!. Betaal dan maar iets meer voor UPC of KPN, dan heb je wel goede service. Dit was een hele slechte bezuiniging van mij.
Was deze review nuttig?
Commentaar
2 resultaten - getoond 1 - 2
Sortering
Beste Peter, dank voor je opmerkingen. Wij horen altijd graag waar wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Uiteraard is het de bedoeling dat je bij vragen en klachten snel en adequaat geholpen wordt door onze helpdesk. Graag kijk ik dan ook wat ik hierin voor je kan betekenen. Kun je naar [email protected] je postcode en huisnummer sturen? Kan ter attentie van ondergetekende.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Tom van der Linden - Fiber Nederland
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Tom van der Linden - Fiber Nederland
20 juni zij er twee deurverkopers bij mij langs geweest het een geweldig aanbod
Ik zei dat ik op vakantie ging 3 weken, dat was geen probleem meneer dan sturen we de order pas over 3 weken naar u toe, dan heeft u na het lezen nog 14 dagen bedenktijd, ik kom terug van vakantie en wat denk je de order ligt al 2.5 week op de deurmat, dus nu zeggen ze dat ik een contract heb van 24 maanden
Gelukkig komen ze niet na wat er verkocht is en werkt de helft dus gewoon niet,
hier komen ze echt niet mee weg, ik werd afgesloten op donderdag 15 augustus en
buiten dat ik die troep niet wil werkt het ook nog eens voor geen meter ik zat bij Kpn daar zat alles inclusief en die Fiber verkopers verkopen ook alles all in maar als je lijn er ligt heb je dus niets 1 televisie aansluiting met bagger beeld super traag internet vergeleken mate wat ik had, geen email adres meer
geen opnemen meer echt ze denken dat ze in hun recht staan , maar dat zal ze vies gaan tegenvallen, het enige wat ik wil is contract ontbinding, maar dat wordt nu éénzijdig geregeld door een goede advocaat, O Tom je kunt mij niet bereiken hoor want je hebt mijn telefoonverbinding ook verknalt, en die spook facturen zijn stop gezet maandag was het 54,90 en 3 dagen laten wil je 80 euro afschrijven van mijn rekening.
Je zult inmiddels wel weten wie ik ben ik zal overal zorgen dat niemand in die
ongeloofelijke oplichtings praktijken trapt.
Ik zei dat ik op vakantie ging 3 weken, dat was geen probleem meneer dan sturen we de order pas over 3 weken naar u toe, dan heeft u na het lezen nog 14 dagen bedenktijd, ik kom terug van vakantie en wat denk je de order ligt al 2.5 week op de deurmat, dus nu zeggen ze dat ik een contract heb van 24 maanden
Gelukkig komen ze niet na wat er verkocht is en werkt de helft dus gewoon niet,
hier komen ze echt niet mee weg, ik werd afgesloten op donderdag 15 augustus en
buiten dat ik die troep niet wil werkt het ook nog eens voor geen meter ik zat bij Kpn daar zat alles inclusief en die Fiber verkopers verkopen ook alles all in maar als je lijn er ligt heb je dus niets 1 televisie aansluiting met bagger beeld super traag internet vergeleken mate wat ik had, geen email adres meer
geen opnemen meer echt ze denken dat ze in hun recht staan , maar dat zal ze vies gaan tegenvallen, het enige wat ik wil is contract ontbinding, maar dat wordt nu éénzijdig geregeld door een goede advocaat, O Tom je kunt mij niet bereiken hoor want je hebt mijn telefoonverbinding ook verknalt, en die spook facturen zijn stop gezet maandag was het 54,90 en 3 dagen laten wil je 80 euro afschrijven van mijn rekening.
Je zult inmiddels wel weten wie ik ben ik zal overal zorgen dat niemand in die
ongeloofelijke oplichtings praktijken trapt.
2 resultaten - getoond 1 - 2