Fiber Nederland ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/79/14/d9/fiber-nederland-8-1411060573.png
 
3.1 (435)
0   1   0   0  
501 resultaten - getoond 201 - 250
« 1 2 3 4 5 6 7 ... » 
Sortering 
 
Op 15/11/2016 is het internet telefonisch aangevraagd voor ons nieuwe adres, op 16/11 hebben we afstand gedaan van de bedenktijd, op voorwaarde dat op 12/12 een volledig functionerende internetverbinding met bijbehorende hardware beschikbaar zou zijn. U raadt het misschien al wel 12/12 verstreek met een enorme stilte, en vrijwel geruisloos werden de afspraken niet nagekomen door Fiber.

Geen bevestiging, geen contract, en natuurlijk uiteindelijk geen modem of internet. Wel een incasso-opdracht vanuit Fiber om het geld netjes te incasseren.

Fiber ontvangt van ons deze week een aangetekende brief met opzegging onder de eerder afgesproken voorwaarden.

Deze gang van zaken is niet bonafide en ik vraag me af hoe lang het duurt voordat een toezichthouder zich hiermee zal bemoeien.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Grave December 14, 2016

Contract niet nagekomen zonder enige berichtgeving

Op 15/11/2016 is het internet telefonisch aangevraagd voor ons nieuwe adres, op 16/11 hebben we afstand gedaan van de bedenktijd, op voorwaarde dat op 12/12 een volledig functionerende internetverbinding met bijbehorende hardware beschikbaar zou zijn. U raadt het misschien al wel 12/12 verstreek met een enorme stilte, en vrijwel geruisloos werden de afspraken niet nagekomen door Fiber.

Geen bevestiging, geen contract, en natuurlijk uiteindelijk geen modem of internet. Wel een incasso-opdracht vanuit Fiber om het geld netjes te incasseren.

Fiber ontvangt van ons deze week een aangetekende brief met opzegging onder de eerder afgesproken voorwaarden.

Deze gang van zaken is niet bonafide en ik vraag me af hoe lang het duurt voordat een toezichthouder zich hiermee zal bemoeien.

Was deze review nuttig? 
Zit nog in de bedenktijd. Twijfel zeer om over te gaan naar Fiber. Nu al slechte ervaring met de klantenservice. Met bellen lang in de wacht gezet dus maar weer op gehangen. Op de online vragen wordt niet geantwoord.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Alice December 14, 2016

Zit nog in de bedenktijd. Twijfel zeer om over te gaan naar Fiber. Nu al slechte ervaring met de klantenservice. Met bellen lang in de wacht gezet dus maar weer op gehangen. Op de online vragen wordt niet geantwoord.

Was deze review nuttig? 
Op 23 oktober kreeg ik een bevestiging van Fiber dat ik op het internet zou worden aangesloten door hen. Mijn vraag was om dit zo snel als mogelijk te regelen! Twee weken bedenktijd verstreken, vervolgens ontving ik een factuur van aansluitkosten op 7 november 2016! Deze kosten werden automatisch afgeschreven op 15 november 2016, maar van een installatiepakket geen teken! Dan maar eens contact opgenomen met klantenservice. Volgens klantenservice was de brief onderweg waarin de definitieve opleverdatum zou zijn opgenomen. Het was een kwestie van dagen volgens de servicemedewerker. Maar 16 november niets ontvangen, 17 november niets, etc. Opnieuw contact opgenomen met de klantenservice en na 54 minuten wachten kreeg ik iemand aan de lijn die het aan een collega ging vragen want er zou een probleem zijn! Maar na beraad werd mij verzekerd dat ik een e-mail zou ontvangen met daarin duidelijkheid wanneer zou worden geleverd. Maar je raadt het al...geen e-mail! Inmiddels is door mij de automatische incasso van de aansluitkosten teruggedraaid! Nog dezelfde dag krijg ik een reminder van Fiber dat er een probleem met de betaling is! Niet zo gek als er al zes weken een probleem met de levering van mijn aansluiting is toch? Dus vanavond maar weer opnieuw contact opgenomen met de klantenservice...wat blijkt er is een administratief probleem met mijn adres in relatie tot de netwerkbeheerder. Maar geen probleem hoor...de servicemedewerker maakt een call aan voor de afdeling die gaat over de levering dat mijn adres is gecontroleerd en dat alles klopt. Nu komt volgens Brian, de medewerker van de klantenservice alles goed...en anders zal alles uiteraard worden gedebiteerd, maar dat verwacht hij niet...vrijdag gaat hij me bellen met de status van de oplevering van mijn internetaansluiting...ik ben zeer benieuwd! Ondertussen zit ik al twee en een halve maand zonder internet!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Didier Dohmen December 12, 2016

Slechtste internetprovider van Nederland

Op 23 oktober kreeg ik een bevestiging van Fiber dat ik op het internet zou worden aangesloten door hen. Mijn vraag was om dit zo snel als mogelijk te regelen! Twee weken bedenktijd verstreken, vervolgens ontving ik een factuur van aansluitkosten op 7 november 2016! Deze kosten werden automatisch afgeschreven op 15 november 2016, maar van een installatiepakket geen teken! Dan maar eens contact opgenomen met klantenservice. Volgens klantenservice was de brief onderweg waarin de definitieve opleverdatum zou zijn opgenomen. Het was een kwestie van dagen volgens de servicemedewerker. Maar 16 november niets ontvangen, 17 november niets, etc. Opnieuw contact opgenomen met de klantenservice en na 54 minuten wachten kreeg ik iemand aan de lijn die het aan een collega ging vragen want er zou een probleem zijn! Maar na beraad werd mij verzekerd dat ik een e-mail zou ontvangen met daarin duidelijkheid wanneer zou worden geleverd. Maar je raadt het al...geen e-mail! Inmiddels is door mij de automatische incasso van de aansluitkosten teruggedraaid! Nog dezelfde dag krijg ik een reminder van Fiber dat er een probleem met de betaling is! Niet zo gek als er al zes weken een probleem met de levering van mijn aansluiting is toch? Dus vanavond maar weer opnieuw contact opgenomen met de klantenservice...wat blijkt er is een administratief probleem met mijn adres in relatie tot de netwerkbeheerder. Maar geen probleem hoor...de servicemedewerker maakt een call aan voor de afdeling die gaat over de levering dat mijn adres is gecontroleerd en dat alles klopt. Nu komt volgens Brian, de medewerker van de klantenservice alles goed...en anders zal alles uiteraard worden gedebiteerd, maar dat verwacht hij niet...vrijdag gaat hij me bellen met de status van de oplevering van mijn internetaansluiting...ik ben zeer benieuwd! Ondertussen zit ik al twee en een halve maand zonder internet!

Was deze review nuttig? 
Ze bellen is gewoon niet te doen. En hoe kom je eraf? hopeloos
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Paula December 12, 2016

vreselijk slecht bereikbaar

Ze bellen is gewoon niet te doen. En hoe kom je eraf? hopeloos

Was deze review nuttig? 
Zo slecht vandaag 1 uur in de wacht gezet. En dan afgepoeierd met zelf kabels uit testen? Nee. Waardeloos
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Paula Rohlfs December 12, 2016

Slechtste profider

Zo slecht vandaag 1 uur in de wacht gezet. En dan afgepoeierd met zelf kabels uit testen? Nee. Waardeloos

Was deze review nuttig? 
Dit moet toch echt de slechtste service zijn van Nederland. De wachttijden bedragen minimaal 45 min, als je belt en soms zelfs langer.
Ik heb een router ontvangen die het niet doet en wil hier graag meer over weten, maar krijg ze gewoon niet te pakken als ik bel naar 'overige vragen'. Daarom belde ik naar 'klant worden' en toen had ik ze in nog geen kwartier te pakken, grappig. Vervolgens leg ik het uit en sta ik weer 45 minuten te wachten. Echt belachelijk. Nooit meer Fiber!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Jos December 10, 2016

Slechtste service ooit

Dit moet toch echt de slechtste service zijn van Nederland. De wachttijden bedragen minimaal 45 min, als je belt en soms zelfs langer.
Ik heb een router ontvangen die het niet doet en wil hier graag meer over weten, maar krijg ze gewoon niet te pakken als ik bel naar 'overige vragen'. Daarom belde ik naar 'klant worden' en toen had ik ze in nog geen kwartier te pakken, grappig. Vervolgens leg ik het uit en sta ik weer 45 minuten te wachten. Echt belachelijk. Nooit meer Fiber!

Was deze review nuttig? 
Even opnieuw...pff...laat ik maar niet opschrijven wat ik, na weer een slechte ervaring, al neergezet had hier. Heb even tot tien geteld.....
Maar mensen: denk goed na voordat je je hiermee in laat. Ik heb er spijt van als haren op m'n hoofd.
Waarom/ Wel om te beginnen komen ze niet na wat ze bij het introductiegesprek hebben gezegd en hebben ze geen eerlijke informatie gegeven.
Zo zei de vertegenwoordiger dat alles zo door zou gaan als bij Ziggo, waar ik daarvoor was.
Dit klopt niet. Radio kan ik beneden niet meer gebruiken. Ik heb een goeie stereoset en een dvd recorder. Kan ik niets mee omdat de TV aan moet om radio te kunnen luisteren. Alles gaat via internet nl.
Kan wel , moet je een DAB radio aanschaffen. verder moet je een extra box kopen voor boven als je daar ook TV wilt kijken. Kost ca 120 euro ineens of 5 euro per maand, zo lang je bij Fiber blijft. Hadden ze me ook niet verteld.
Dan de bereikbaarheid. Die is ronduit slecht
Ik probeer te bellen: na 22 minuten nog geen medewerker aan de telefoon. Ik probeer het via de Live Chat...geen reactie...ik geef mijn telefoonnummer in zodat ik wordt teruggebeld: geen reactie
Ik heb hier geen woorden voor. Ja, Superslecht!
Ik heb na een jaar een aangetekende brief gestuurd....helemaal geen reactie op gehad!
Ik maak me er niet druk meer over maar ik ben wel weg volgend jaar april.
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door A van Essen December 09, 2016

niet aan beginnen!

Even opnieuw...pff...laat ik maar niet opschrijven wat ik, na weer een slechte ervaring, al neergezet had hier. Heb even tot tien geteld.....
Maar mensen: denk goed na voordat je je hiermee in laat. Ik heb er spijt van als haren op m'n hoofd.
Waarom/ Wel om te beginnen komen ze niet na wat ze bij het introductiegesprek hebben gezegd en hebben ze geen eerlijke informatie gegeven.
Zo zei de vertegenwoordiger dat alles zo door zou gaan als bij Ziggo, waar ik daarvoor was.
Dit klopt niet. Radio kan ik beneden niet meer gebruiken. Ik heb een goeie stereoset en een dvd recorder. Kan ik niets mee omdat de TV aan moet om radio te kunnen luisteren. Alles gaat via internet nl.
Kan wel , moet je een DAB radio aanschaffen. verder moet je een extra box kopen voor boven als je daar ook TV wilt kijken. Kost ca 120 euro ineens of 5 euro per maand, zo lang je bij Fiber blijft. Hadden ze me ook niet verteld.
Dan de bereikbaarheid. Die is ronduit slecht
Ik probeer te bellen: na 22 minuten nog geen medewerker aan de telefoon. Ik probeer het via de Live Chat...geen reactie...ik geef mijn telefoonnummer in zodat ik wordt teruggebeld: geen reactie
Ik heb hier geen woorden voor. Ja, Superslecht!
Ik heb na een jaar een aangetekende brief gestuurd....helemaal geen reactie op gehad!
Ik maak me er niet druk meer over maar ik ben wel weg volgend jaar april.

Was deze review nuttig? 
Na enkel keren bellen waarbij elk keer 45,min aan de lijn hang dan eens in de 10 keer wordt opgenomen. Krijg ik standaard antwoord dat t aan de provider ligt! Zes maanden verder nog steeds dezelfde antwoord en nog geen steeds geen internet. Maar wel afschrijven van mijn rekening!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Menzah December 09, 2016

Niet doen. Het zijn oplichters

Na enkel keren bellen waarbij elk keer 45,min aan de lijn hang dan eens in de 10 keer wordt opgenomen. Krijg ik standaard antwoord dat t aan de provider ligt! Zes maanden verder nog steeds dezelfde antwoord en nog geen steeds geen internet. Maar wel afschrijven van mijn rekening!

Was deze review nuttig? 
Nooit aan beginnen,
sinds augustus zijn wij overgestapt naar Fiber glasvezel. vanaf het begin al een groot probleem. De Glasvezeladviseur van Uw Glasvezeladviseur had een heel mooi verhaal over Fiber, zo goedkoop en zo snel. Hij adviseerde ons dus Fiber. Had rustig de tijd om allemaal leugens aan mij te vertellen, terwijl ik hem verse koffie aan het geven was. Vanaf afgelopen zondag heb ik geen telefoon,televisie,internet. Omdat zij in de weekenden niet werken, kon ik afgelopen maandag pas actie ondernemen, ik sluit mij dus ook volledig aan bij de reviews die al geschreven zijn. Ik heb iedere dag minimaal 2 uur aan de telefoon gezeten, zonder contact te kunnen krijgen, zowel als ik 1 of 2 intoets, dus dat maakt niet uit. Ik zou eergisteren worden teruggebeld door een zekere Oscar. dus ben ik zelf maar weer in de telefoon gesprongen. bleek dat hij ineens ziek was geworden, dat vindt ik niet zo vreemd als jij alleen maar negatieve resultaten mag goed praten. Vanavond heb ik gevraagd naar een leidinggevende, dit hoef je niet te doen, want je wordt gewoon anderhalf uur in de wacht gezet. zonder resultaat.
Als het een goed bedrijf was geweest dan hadden zij mij teruggebeld en niet laten zitten met het probleem dat ik niks meer kan.

Ik wil dan ook voorstellen dat wij onze krachten gaan bundelen en er een TV zenden bij gaan betrekken, ik ken nog wel personen die daar werken, dan kunnen wij op TV uitleggen wat Fiber nu daadwerkelijk van Provider is.

u mag uw reactie best naar mij mailen, evert_dalhuisen@hotmail.com.

Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door evert dalhuisen December 08, 2016
Laatste update: Januari 25, 2017

niet serieus genomen

Nooit aan beginnen,
sinds augustus zijn wij overgestapt naar Fiber glasvezel. vanaf het begin al een groot probleem. De Glasvezeladviseur van Uw Glasvezeladviseur had een heel mooi verhaal over Fiber, zo goedkoop en zo snel. Hij adviseerde ons dus Fiber. Had rustig de tijd om allemaal leugens aan mij te vertellen, terwijl ik hem verse koffie aan het geven was. Vanaf afgelopen zondag heb ik geen telefoon,televisie,internet. Omdat zij in de weekenden niet werken, kon ik afgelopen maandag pas actie ondernemen, ik sluit mij dus ook volledig aan bij de reviews die al geschreven zijn. Ik heb iedere dag minimaal 2 uur aan de telefoon gezeten, zonder contact te kunnen krijgen, zowel als ik 1 of 2 intoets, dus dat maakt niet uit. Ik zou eergisteren worden teruggebeld door een zekere Oscar. dus ben ik zelf maar weer in de telefoon gesprongen. bleek dat hij ineens ziek was geworden, dat vindt ik niet zo vreemd als jij alleen maar negatieve resultaten mag goed praten. Vanavond heb ik gevraagd naar een leidinggevende, dit hoef je niet te doen, want je wordt gewoon anderhalf uur in de wacht gezet. zonder resultaat.
Als het een goed bedrijf was geweest dan hadden zij mij teruggebeld en niet laten zitten met het probleem dat ik niks meer kan.

Ik wil dan ook voorstellen dat wij onze krachten gaan bundelen en er een TV zenden bij gaan betrekken, ik ken nog wel personen die daar werken, dan kunnen wij op TV uitleggen wat Fiber nu daadwerkelijk van Provider is.

u mag uw reactie best naar mij mailen, evert_dalhuisen@hotmail.com.

Was deze review nuttig? 
Dramatische tent! Niet aan beginnen. Vier weken levertijd waardoor je twee weken bedenktijd al voorbij is. Daarnaast kunnen ze de beloofde internetsnelheid niet garanderen. Klantenservice is helemaal om te janken, drukken je weg na een half uur in de wacht om vervolgens weer een uur in de wacht te staan. Ronduit dramatisch.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Frank December 06, 2016

Niet aan beginnen.

Dramatische tent! Niet aan beginnen. Vier weken levertijd waardoor je twee weken bedenktijd al voorbij is. Daarnaast kunnen ze de beloofde internetsnelheid niet garanderen. Klantenservice is helemaal om te janken, drukken je weg na een half uur in de wacht om vervolgens weer een uur in de wacht te staan. Ronduit dramatisch.

Was deze review nuttig? 
Vanaf 1 december 2016 klant. Helpdesk is werkelijk onbereikbaar. Langste wachttijd was een uur. Nog niemand gesproken. Of ik nu keuze 1(klant worden) of keuze 2 ( overige vragen) kies maakt niet uit. Beeld tv valt regelmatig weg. Telefoon werkt nog niet. Ik zou het liefst zo snel mogelijk vertrekken. Maar ja...hoe?
Gemiddelde score 
 
1.6
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door R.Jouvenaar December 06, 2016

Fiber jaagt nieuwe klant direct weg.

Vanaf 1 december 2016 klant. Helpdesk is werkelijk onbereikbaar. Langste wachttijd was een uur. Nog niemand gesproken. Of ik nu keuze 1(klant worden) of keuze 2 ( overige vragen) kies maakt niet uit. Beeld tv valt regelmatig weg. Telefoon werkt nog niet. Ik zou het liefst zo snel mogelijk vertrekken. Maar ja...hoe?

Was deze review nuttig? 
Klantenservice is onbereikbaar. Afgelopen dagen zeven keer gebeld. Ook een keer 30 minuten blijven hangen. En nog eens 10, 5, 12, 2, en weer 10 minuten. Pakket werd een dag na het afsluiten van de vorige provider geleverd waardoor ik twee dagen zonder internet zat. Enige wat goed gaat is de facturering. Klantenservice telefoon geeft ook niet aan hoeveel wachtenden. Alleen maar zo'n klote wachtmuziekje en reclame dat de prijzen van foxsport zijn gewijzigd. Ik ken het nu uit mijn hoofd. Waardeloos. Bovendien haal ik van de beloofde 18 mbit slechts 12.
Enige goede is dat je een fritzbox als modem krijgt. Maar wachtwoord hiervan is niet bekend en dat probeer ik nu via de klantenservice te achterhalen.
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Johan Hoekstra December 06, 2016

Klantenservice is werkelijk onbereikbaar

Klantenservice is onbereikbaar. Afgelopen dagen zeven keer gebeld. Ook een keer 30 minuten blijven hangen. En nog eens 10, 5, 12, 2, en weer 10 minuten. Pakket werd een dag na het afsluiten van de vorige provider geleverd waardoor ik twee dagen zonder internet zat. Enige wat goed gaat is de facturering. Klantenservice telefoon geeft ook niet aan hoeveel wachtenden. Alleen maar zo'n klote wachtmuziekje en reclame dat de prijzen van foxsport zijn gewijzigd. Ik ken het nu uit mijn hoofd. Waardeloos. Bovendien haal ik van de beloofde 18 mbit slechts 12.
Enige goede is dat je een fritzbox als modem krijgt. Maar wachtwoord hiervan is niet bekend en dat probeer ik nu via de klantenservice te achterhalen.

Was deze review nuttig? 
zit nu meer dan een uur te wachten aan de telefoon en nog niemand gespoken zit vanaf 3 okt te wachten op internet
kan niet bellen of inloggen
nog nooit zo n klantonvriendelijke firma mee gemaakt medewerkers hebben geen verstand van zaaken
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door jh westerink December 06, 2016

zit nu meer dan een uur te wachten aan de telefoon en nog niemand gespoken zit vanaf 3 okt te wachten op internet
kan niet bellen of inloggen
nog nooit zo n klantonvriendelijke firma mee gemaakt medewerkers hebben geen verstand van zaaken

Was deze review nuttig? 
Ongelofelijk. Letterlijk 1 uur aan het bellen, en niemand, maar dan ook niemand bij zo'n bedrijf dat nog maar de telefoon opneemt. Ze houden u letterlijk "aan het lijntje".

Echt, als ik na 1 jaar niet overstap, dan scheelt er iets met mij. Zolang het internet werkt, geen enkel probleem. Maar je moet maar één probleem hebben tijdens de week. Bel maar, en raak maar eens binnen bij zo'n bedrijf. Ik ben maar 1 maand verhuisd, en heb het geluk dat ik tv wil kijken via de laptop. Ik heb een bedrag van 50 euro moeten betalen en zou graag weten waar het vandaan komt, maar op zo'n manier.. Wat een louche praktijken zijn dit?!
Gemiddelde score 
 
4.5
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Xander Bruyninckx December 05, 2016

Ongezien slechte klantenservice

Ongelofelijk. Letterlijk 1 uur aan het bellen, en niemand, maar dan ook niemand bij zo'n bedrijf dat nog maar de telefoon opneemt. Ze houden u letterlijk "aan het lijntje".

Echt, als ik na 1 jaar niet overstap, dan scheelt er iets met mij. Zolang het internet werkt, geen enkel probleem. Maar je moet maar één probleem hebben tijdens de week. Bel maar, en raak maar eens binnen bij zo'n bedrijf. Ik ben maar 1 maand verhuisd, en heb het geluk dat ik tv wil kijken via de laptop. Ik heb een bedrag van 50 euro moeten betalen en zou graag weten waar het vandaan komt, maar op zo'n manier.. Wat een louche praktijken zijn dit?!

Was deze review nuttig? 
Klantenservice niet bereikbaar. Na 45 min nog steeds geen medewerker aan de lijn.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Robert December 05, 2016

Klantenservice niet bereikbaar

Klantenservice niet bereikbaar. Na 45 min nog steeds geen medewerker aan de lijn.

Was deze review nuttig? 
Al paar maanden zeer slechte internetverbinding. Telefoon ligt er ook regelmatig uit. We hebben nog geen digitale tv kunnen kijken, omdat het niet functioneert. Diegene die bij ons aan huis kwam om pakket te verkopen heeft de ene na de andere leugen verteld. Er zou een monteur komen die we nooit gezien hebben. We zouden nieuw kastje krijgen, maar hebben we nooit gekregen. Wij stappen over op andere aanbieder.
Gemiddelde score 
 
2.4
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Judith December 02, 2016

Absoluut niet aan te raden

Al paar maanden zeer slechte internetverbinding. Telefoon ligt er ook regelmatig uit. We hebben nog geen digitale tv kunnen kijken, omdat het niet functioneert. Diegene die bij ons aan huis kwam om pakket te verkopen heeft de ene na de andere leugen verteld. Er zou een monteur komen die we nooit gezien hebben. We zouden nieuw kastje krijgen, maar hebben we nooit gekregen. Wij stappen over op andere aanbieder.

Was deze review nuttig? 
Al 3 jaar haal ik ongeveer de helft van de beloofde snelheid. Helpdesk doet niets, kennis is er niet en oplossingen ook niet.
Installatie 1 ster omdat ik na 6 maanden pas werd aangesloten.
Helpdesk 2 omdat ze antwoorden maar geen kennis hebben.
Internet 5 omdat ik toch rond de 600mbit haal voor weinig geld. 1000mbit lukt niet afgezien van de eerste paar maanden.
Bellen doe ik niet
Tv gaat via caiway dus dat gaat super!
Gemiddelde score 
 
2.7
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Pim November 30, 2016

3 jaar fiberrr

Al 3 jaar haal ik ongeveer de helft van de beloofde snelheid. Helpdesk doet niets, kennis is er niet en oplossingen ook niet.
Installatie 1 ster omdat ik na 6 maanden pas werd aangesloten.
Helpdesk 2 omdat ze antwoorden maar geen kennis hebben.
Internet 5 omdat ik toch rond de 600mbit haal voor weinig geld. 1000mbit lukt niet afgezien van de eerste paar maanden.
Bellen doe ik niet
Tv gaat via caiway dus dat gaat super!

Was deze review nuttig? 
wanneer je een vraag hebt voor de helpdesk is deze niet te bereiken. Wanneer je op verschillende tijdstippen belt word er niet opgenomen de wachttijd bedraagt minimaal 45 minuten en dan nog geen contact. Als je vraagt om terug gebeld te worden krijg je een mail dat dit alleen voor nieuwe klanten is maar als ik een half uur moet wachten voordat ik bericht krijg knap ik er enorm op af als (nieuwe) klant. op dit moment heb ik een storing (geen telefoon en internet) het probleem ligt bij Fiber alleen ze sturen een netwerkbeheerder om de storing te verhelpen maar die doet zelf niks aan het modem wat Fiber geleverd heeft,dit moeten ze zelf doen!
Meerder keren contact gehad en geprobeerd te krijgen maar de helpdesk is niet te bereiken en als je contact krijgt is de persoon die je aan de lijn krijgt Brandhout (ondeskundig en onklantvriendelijk) ik heb spijt dat ik voor deze organisatie gekozen heb en ben blij dat ik volgend jaar naar een andere provider ga.
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door workel November 30, 2016

slechte service

wanneer je een vraag hebt voor de helpdesk is deze niet te bereiken. Wanneer je op verschillende tijdstippen belt word er niet opgenomen de wachttijd bedraagt minimaal 45 minuten en dan nog geen contact. Als je vraagt om terug gebeld te worden krijg je een mail dat dit alleen voor nieuwe klanten is maar als ik een half uur moet wachten voordat ik bericht krijg knap ik er enorm op af als (nieuwe) klant. op dit moment heb ik een storing (geen telefoon en internet) het probleem ligt bij Fiber alleen ze sturen een netwerkbeheerder om de storing te verhelpen maar die doet zelf niks aan het modem wat Fiber geleverd heeft,dit moeten ze zelf doen!
Meerder keren contact gehad en geprobeerd te krijgen maar de helpdesk is niet te bereiken en als je contact krijgt is de persoon die je aan de lijn krijgt Brandhout (ondeskundig en onklantvriendelijk) ik heb spijt dat ik voor deze organisatie gekozen heb en ben blij dat ik volgend jaar naar een andere provider ga.

Was deze review nuttig? 
Totaalpakket aangevraagd! Maar kan fiber niet leveren in Rotterdam!
Dit kreeg ik pas te horen na het verstrijken van de bedenktermijn. Dus zit nu vast aan 24 maanden alleen internet. Zeer slecht bereikbare en niks wetende klantenservice. 1 ding gaat bij fiber goed en dat is het incasseren van je rekening!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Patsoulas November 30, 2016

Niet aan beginnen!

Totaalpakket aangevraagd! Maar kan fiber niet leveren in Rotterdam!
Dit kreeg ik pas te horen na het verstrijken van de bedenktermijn. Dus zit nu vast aan 24 maanden alleen internet. Zeer slecht bereikbare en niks wetende klantenservice. 1 ding gaat bij fiber goed en dat is het incasseren van je rekening!

Was deze review nuttig? 
Na mijn bericht vanmiddag hier en op Twitter, heb ik zonet een bericht ontvangen betreft de opleverdatum. Netjes hoor Fiber.nl, op naar een snelle en succesvolle oplevering!
Geschreven door Ventura November 29, 2016

Fiber.nl

Na mijn bericht vanmiddag hier en op Twitter, heb ik zonet een bericht ontvangen betreft de opleverdatum. Netjes hoor Fiber.nl, op naar een snelle en succesvolle oplevering!

Was deze review nuttig? 
Ik kan nog niet beoordelen betreft de dienst op zich, want heb nog niets mogen ontvangen.
Maar vandaag is de laatste dag van de bedenkperiode, de dag is nog niet voorbij maar jawel:
ik krijg zonet wel mijn eerste factuur al binnen! Tevens vermeldt men doodleuk dat de levering op zich nog wel twee weken gaat duren. Dan is de factuur in ieder geval voldaan he jongens, hoe dit verder ook gaat aflopen.

Geschreven door ventura November 29, 2016

Nieuwe klant

Ik kan nog niet beoordelen betreft de dienst op zich, want heb nog niets mogen ontvangen.
Maar vandaag is de laatste dag van de bedenkperiode, de dag is nog niet voorbij maar jawel:
ik krijg zonet wel mijn eerste factuur al binnen! Tevens vermeldt men doodleuk dat de levering op zich nog wel twee weken gaat duren. Dan is de factuur in ieder geval voldaan he jongens, hoe dit verder ook gaat aflopen.

Was deze review nuttig? 
julliie zijn onbereikbaar . slechte service
Gemiddelde score 
 
3.3
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Elly van Es November 29, 2016

ontevreden

julliie zijn onbereikbaar . slechte service

Was deze review nuttig? 
Storing na storing en dan 2 uur in de wacht want er waren er veel ziek?
Daarna iemand aan de lijn die zegt dat er helemaal geen storing is? Waardeloos ik stap over
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Ward November 28, 2016

Storing na storing en dan 2 uur in de wacht want er waren er veel ziek?
Daarna iemand aan de lijn die zegt dat er helemaal geen storing is? Waardeloos ik stap over

Was deze review nuttig? 
Ik zie veel negatieve reviews over Fiber hier. Ik ervaar Fiber zelf echter zeer positief.
Zeer snel internet en exact de beloofde snelheid, voor een veel lagere prijs van bij Ziggo.
Gemiddelde score 
 
8.8
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Jeroen November 28, 2016

Zeer tevreden

Ik zie veel negatieve reviews over Fiber hier. Ik ervaar Fiber zelf echter zeer positief.
Zeer snel internet en exact de beloofde snelheid, voor een veel lagere prijs van bij Ziggo.

Was deze review nuttig? 
Je zit zo maar meer dan een half uur naar een onmogelijk deuntje en reclame te luisteren. Als je dan een keer geholpen wordt merk je dat van het vorige gesprek geen notities zijn gemaakt, kan je het hele verhaal weer uit gaan leggen. Terugbel verzoek kennen ze bij fiber denk ik ook niet.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door S de Vries November 25, 2016

Helpdesk? Wordt er niet goed van

Je zit zo maar meer dan een half uur naar een onmogelijk deuntje en reclame te luisteren. Als je dan een keer geholpen wordt merk je dat van het vorige gesprek geen notities zijn gemaakt, kan je het hele verhaal weer uit gaan leggen. Terugbel verzoek kennen ze bij fiber denk ik ook niet.

Was deze review nuttig? 
If your connection is already set up correctly and you never need to call them for anything, then it may work fine for you. For anybody, such as me, who had problems installing, it has been the worst company I have every dealt with.........avoid. It is worth paying the extra for a better provider that you can actually deal with if something goes wrong.
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Michael Field November 25, 2016

Terrible provider

If your connection is already set up correctly and you never need to call them for anything, then it may work fine for you. For anybody, such as me, who had problems installing, it has been the worst company I have every dealt with.........avoid. It is worth paying the extra for a better provider that you can actually deal with if something goes wrong.

Was deze review nuttig? 
2 jaar klant geweest. aanmelding en installatie was een onduidelijk proces. We kregen geen interactieve tv en router, maximaal maar 35 zenders via een kabel die onhandig door de woonkamer moest. Huidige abonnementen hebben wel een router en een tv-box, wij konden dat tijdens het contract niet wijzigen. Internet was wel lekker snel!

Let op! Klantenservice is - en dat is echt heel erg anno 2016!- gewoon niet te bereiken. Op een dag dat ik veel belminuten over had heb ik letterlijk 120 minuten gebeld naar de klantenservice zonder succes. 5 maal bellen voor een probleem en op e-mail krijg je gewoon geen antwoord. Wij zijn nu overstap en nu is er veel onduidelijkheid over het terugzenden van het glasvezel modem. Die kosten moet de klant trouwens zelf betalen, er is geen antwoordnummer. Het is bijna oplichting.
Gemiddelde score 
 
2.8
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door J. November 24, 2016

Goedkoop is duurkoop

2 jaar klant geweest. aanmelding en installatie was een onduidelijk proces. We kregen geen interactieve tv en router, maximaal maar 35 zenders via een kabel die onhandig door de woonkamer moest. Huidige abonnementen hebben wel een router en een tv-box, wij konden dat tijdens het contract niet wijzigen. Internet was wel lekker snel!

Let op! Klantenservice is - en dat is echt heel erg anno 2016!- gewoon niet te bereiken. Op een dag dat ik veel belminuten over had heb ik letterlijk 120 minuten gebeld naar de klantenservice zonder succes. 5 maal bellen voor een probleem en op e-mail krijg je gewoon geen antwoord. Wij zijn nu overstap en nu is er veel onduidelijkheid over het terugzenden van het glasvezel modem. Die kosten moet de klant trouwens zelf betalen, er is geen antwoordnummer. Het is bijna oplichting.

Was deze review nuttig? 
I had the worst customer support experience of my life with Fiber, and I advise everyone not to use them! When I moved flats, Fiber at first told me I could cancel my contract, and then change their mind more than a month later -- a week before my move. They didn't have a fibre cable put into my flat so they could continue service, although they could have. Their customer support agents stopped responding to my messages except with generic messages. I called and posted many times asking for a bill for the remainder of my contract, which I was promised would be emailed to me. I didn't receive the bill, but Fiber did sneakily debit my account for nearly EUR 300 without my consent. Last but not least Fiber billed me for the hardware I returned to them, and whose delivery was confirmed during track and trace. I even confirmed with a support agent that everything was fine with the hardware return. Nope, got billed anyway.Basically, they said that I mailed an empty box.

All in all I probably called about 10 time (.5 hour on hold each time) and posted at least 15 messages, nearly all of which were ignored. All I can say is shame! Your business practices are borderline unethical and your customer service incompetent. Fiber's billing, however, is never late.
Gemiddelde score 
 
4.7
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Michelle Michaels November 24, 2016

worst customer experience ever

I had the worst customer support experience of my life with Fiber, and I advise everyone not to use them! When I moved flats, Fiber at first told me I could cancel my contract, and then change their mind more than a month later -- a week before my move. They didn't have a fibre cable put into my flat so they could continue service, although they could have. Their customer support agents stopped responding to my messages except with generic messages. I called and posted many times asking for a bill for the remainder of my contract, which I was promised would be emailed to me. I didn't receive the bill, but Fiber did sneakily debit my account for nearly EUR 300 without my consent. Last but not least Fiber billed me for the hardware I returned to them, and whose delivery was confirmed during track and trace. I even confirmed with a support agent that everything was fine with the hardware return. Nope, got billed anyway.Basically, they said that I mailed an empty box.

All in all I probably called about 10 time (.5 hour on hold each time) and posted at least 15 messages, nearly all of which were ignored. All I can say is shame! Your business practices are borderline unethical and your customer service incompetent. Fiber's billing, however, is never late.

Was deze review nuttig? 
Ook gevallen voor het marketing praatje van Fiber, het zag er allemaal erg goed uit op de website. Was beloofd dat ik binnen 2 weken geinstalleerd zou zijn. Uiteindelijk na lang verhaal konden ze niet snel internet leveren op mijn adres. Hier moest ik zelf erg proactief achteraan gaan, vele vragen en telefoontjes naar de klantenservice. Erg reactief, als je iets gedaan wilt krijgen moet je zelf bellen. Uiteindelijk moest ik zelf ondervinden dat ze de beloofde internet snelheid niet konden leveren op mijn adres (1 maand na aanvraag!), overgestapt op Ziggo die binnen 2 dagen mijn pakket kon leveren. Uiteraard zijn de aansluitkosten wel gewoon geïncasseerd.

Klantenservice is echt slecht bereikbaar. Staat minstens een half uur in de wacht en openingstijden voor de full time werkende mens zijn ook slecht.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Mariska November 23, 2016

Helaas ook een slechte ervaring met Fiber

Ook gevallen voor het marketing praatje van Fiber, het zag er allemaal erg goed uit op de website. Was beloofd dat ik binnen 2 weken geinstalleerd zou zijn. Uiteindelijk na lang verhaal konden ze niet snel internet leveren op mijn adres. Hier moest ik zelf erg proactief achteraan gaan, vele vragen en telefoontjes naar de klantenservice. Erg reactief, als je iets gedaan wilt krijgen moet je zelf bellen. Uiteindelijk moest ik zelf ondervinden dat ze de beloofde internet snelheid niet konden leveren op mijn adres (1 maand na aanvraag!), overgestapt op Ziggo die binnen 2 dagen mijn pakket kon leveren. Uiteraard zijn de aansluitkosten wel gewoon geïncasseerd.

Klantenservice is echt slecht bereikbaar. Staat minstens een half uur in de wacht en openingstijden voor de full time werkende mens zijn ook slecht.

Was deze review nuttig? 
Het IP-adres dat Fiber mij in 2016 toekende blijkt al sinds 2010 vermeld te staan bij APEWS.ORG. Het gevolg is dat wij met bepaalde producenten op de Filipijnen niet via email kunnen corresponderen. Zoiets kan gebeuren.

Maar... Ik probeer Fiber te bereiken via telefoon via hun chat box en via een klacht. Na ruim weer een uur naar steeds weer hetzelfde domme deuntje te hebben moeten luisteren en het steeds maar weer berichten sturen via de chat box heb ik er even genoeg van. Ons bedrijf heeft een oplossing nodig (een ander, "schoon", IP-adres???). Jammer dat er bij Fiber blijkbaar niemand is die de telefoon beantwoord of kijkt naar de chatbox. We gaan nu onderzoeken hoe we van het contract met Fiber afkunnen komen.

Fiber is beslist geen aanrader!
Gemiddelde score 
 
4.5
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door rene schepers November 23, 2016

vermedling van toegekend IP-adres bij Apews.org

Het IP-adres dat Fiber mij in 2016 toekende blijkt al sinds 2010 vermeld te staan bij APEWS.ORG. Het gevolg is dat wij met bepaalde producenten op de Filipijnen niet via email kunnen corresponderen. Zoiets kan gebeuren.

Maar... Ik probeer Fiber te bereiken via telefoon via hun chat box en via een klacht. Na ruim weer een uur naar steeds weer hetzelfde domme deuntje te hebben moeten luisteren en het steeds maar weer berichten sturen via de chat box heb ik er even genoeg van. Ons bedrijf heeft een oplossing nodig (een ander, "schoon", IP-adres???). Jammer dat er bij Fiber blijkbaar niemand is die de telefoon beantwoord of kijkt naar de chatbox. We gaan nu onderzoeken hoe we van het contract met Fiber afkunnen komen.

Fiber is beslist geen aanrader!

Was deze review nuttig? 
Vanaf 6 september. Geen analoge radio en TV meer. Na 11x bellen en een half uur wachten en vele loze beloftes nog steeds geen oplossing. Intussen zaak opgezegd. Niet aan Fiber beginnen.
Gemiddelde score 
 
2.8
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Petet November 22, 2016

Waardeloze organisatie

Vanaf 6 september. Geen analoge radio en TV meer. Na 11x bellen en een half uur wachten en vele loze beloftes nog steeds geen oplossing. Intussen zaak opgezegd. Niet aan Fiber beginnen.

Was deze review nuttig? 
Televisie duidelijke verbetering tov Ziggo. Internet merk ik niet veel van. Wel handig opnemen in cloud gratis erbij.
Gemiddelde score 
 
8.0
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Meester November 22, 2016

Beoordeling

Televisie duidelijke verbetering tov Ziggo. Internet merk ik niet veel van. Wel handig opnemen in cloud gratis erbij.

Was deze review nuttig? 
In eerste instantie per brief geïnformeerd. Zonder enig nader bericht blijkt dat de inlichtingen nu via My Fiber verlopen. Had ik geen weet van en berichten dus niet gelezen. Laatste bericht is van 03.02.'16. Vanaf begin slecht tot helemaal geen internet. Thans geen t.v., internet en telefoon. Kosten rijzen de pan uit; gemiddeld 103,69/mnd, i.p.v. zoals per brief vastgelegd 49,95/mnd. Diverse malen gebeld. Na ca. 50 min. in de wacht verbinding verbroken. Twee aangetekende brieven werden tot nu toe niet beantwoord. Tot slot ene Aziz gesproken en het probleem voorgelegd. Ik had de indruk ietwat lacherig te worden weggezet. Wil met onmiddellijke ingang van het contract af. Inmiddels gemaakte kosten maar voor mijn rekening laten. Indien geen beëindiging zaak voorleggen aan Geschillencie. in 's Gravenhage. Heb intussen contact met een advocatenkantoor.
Gemiddelde score 
 
1.4
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Hulshof November 21, 2016

bar slechte dienstverlening

In eerste instantie per brief geïnformeerd. Zonder enig nader bericht blijkt dat de inlichtingen nu via My Fiber verlopen. Had ik geen weet van en berichten dus niet gelezen. Laatste bericht is van 03.02.'16. Vanaf begin slecht tot helemaal geen internet. Thans geen t.v., internet en telefoon. Kosten rijzen de pan uit; gemiddeld 103,69/mnd, i.p.v. zoals per brief vastgelegd 49,95/mnd. Diverse malen gebeld. Na ca. 50 min. in de wacht verbinding verbroken. Twee aangetekende brieven werden tot nu toe niet beantwoord. Tot slot ene Aziz gesproken en het probleem voorgelegd. Ik had de indruk ietwat lacherig te worden weggezet. Wil met onmiddellijke ingang van het contract af. Inmiddels gemaakte kosten maar voor mijn rekening laten. Indien geen beëindiging zaak voorleggen aan Geschillencie. in 's Gravenhage. Heb intussen contact met een advocatenkantoor.

Was deze review nuttig? 
Gewoon 1 tip niet doen.

Niets is wat ze beloven, kunnen het niet waarmaken. Slechte applicatie's voor kijken op tablet of telefoon, erger nog werken niet.

Als er 2e kwartaal 2015 staat bedoelen ze 2e kwartaal 2017 enz.
Gemiddelde score 
 
3.4
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door rene November 18, 2016

1 tip Niet aan beginnen

Gewoon 1 tip niet doen.

Niets is wat ze beloven, kunnen het niet waarmaken. Slechte applicatie's voor kijken op tablet of telefoon, erger nog werken niet.

Als er 2e kwartaal 2015 staat bedoelen ze 2e kwartaal 2017 enz.

Was deze review nuttig? 
Stuk goedkoper uit. En met vijf tablets in huis iedereen blij.
Gemiddelde score 
 
8.0
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Marion November 17, 2016

Prima

Stuk goedkoper uit. En met vijf tablets in huis iedereen blij.

Was deze review nuttig? 
Goedkoper is niet altijd beter, dat merk ik nu bij Fiber, Klantenservice bijna onbereikbaar en na 20 minuten een super arrogant mannetje die maar een oude zeur vindt. Niet normaal.
Ik zou vanavond teruggebeld worden, gaat de telefoon 1x over en weg ist ie.
Het wordt tijd dat iedereen zijn klachten op de stapel leggen en kunnen we gezamenlijk opzeggen van deze Fiber. Dan maar duurder.
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door H.Huizingh November 14, 2016

Goedkoper is niet altijd beter, dat merk ik nu bij Fiber, Klantenservice bijna onbereikbaar en na 20 minuten een super arrogant mannetje die maar een oude zeur vindt. Niet normaal.
Ik zou vanavond teruggebeld worden, gaat de telefoon 1x over en weg ist ie.
Het wordt tijd dat iedereen zijn klachten op de stapel leggen en kunnen we gezamenlijk opzeggen van deze Fiber. Dan maar duurder.

Was deze review nuttig? 
Beste mensen begin er niet aan het lijkt allemaal goedkoop .ik was hier voor bij Vodafone had gewoon het goedkoopste pakket met alle radio zenders zelfs met fox sport.dus ik had dat aangegeven dat ik dat eigenlijk ook weer wilde hebben.maar dat kon niet ik moest voor fox sport apart betalen dat heb ik dus ook genomen dat was duidelijk.maar goed alles aangesloten blijkt er 25 radio's zenders in het pakket te zitten.dus ik bellen en ja hoor kreeg gewoon te horen dat er niet meer zenders in mij pakker zat wat ik dus niet wist.nou zegt mij iemand van de klantenservice u kunt wel meer krijgen maar dan komt er 10 euro bij.nou mijn mond viel mij zowat open. dus mensen kijk eerst verder want het is niet goedkoop.ik heb er nu al heel veel spijt van.ik ga er ook zeker werk van maken misschien een optie om alle klachten bij elkaar te leggen en stappen te ondernemen
Geschreven door R.visser November 11, 2016

Voel mij genaaid

Beste mensen begin er niet aan het lijkt allemaal goedkoop .ik was hier voor bij Vodafone had gewoon het goedkoopste pakket met alle radio zenders zelfs met fox sport.dus ik had dat aangegeven dat ik dat eigenlijk ook weer wilde hebben.maar dat kon niet ik moest voor fox sport apart betalen dat heb ik dus ook genomen dat was duidelijk.maar goed alles aangesloten blijkt er 25 radio's zenders in het pakket te zitten.dus ik bellen en ja hoor kreeg gewoon te horen dat er niet meer zenders in mij pakker zat wat ik dus niet wist.nou zegt mij iemand van de klantenservice u kunt wel meer krijgen maar dan komt er 10 euro bij.nou mijn mond viel mij zowat open. dus mensen kijk eerst verder want het is niet goedkoop.ik heb er nu al heel veel spijt van.ik ga er ook zeker werk van maken misschien een optie om alle klachten bij elkaar te leggen en stappen te ondernemen

Antwoord van de eigenaar

Beste heer Visser,

Vervelend om te horen dat wij niet naar u verwachting waren, wij willen dit samen bespreken en kijken of wij wat voor u kunnen doen.

Kunt u mij uw Klantnummer sturen.

Met vriendelijke groet,
Fiber Nederland

Was deze review nuttig? 
Wij als lid van fiber worden volkomen genegeerd op vragen die wij stellen in mijn fiber. De vraag is tot wanneer loopt mijn contract. Hierop krijg ik geen of vaag antwoord in de hoop dat je niet opzeg en het contract stil zwijgend wordt verlengd. Ik ga er alles aan doen om eindelijk van deze waardeloze provider af te komen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Van de beek November 06, 2016

Communicatief slecht

Wij als lid van fiber worden volkomen genegeerd op vragen die wij stellen in mijn fiber. De vraag is tot wanneer loopt mijn contract. Hierop krijg ik geen of vaag antwoord in de hoop dat je niet opzeg en het contract stil zwijgend wordt verlengd. Ik ga er alles aan doen om eindelijk van deze waardeloze provider af te komen.

Was deze review nuttig? 
Okay net met fiber.nl klantenservice aan bellen voor een lopende ticket. Moest ik even wachten aan de lijn gaat ze mij gewoon ophangen om 21.02 uur. U raad het al het is weekend. Ik vind dit raar ik had toen een andere medewerker aan de lijn gehad zij vertelden mij dat alle klanten worden geholpen zelfs als er mensen wachten.

Me klacht is niet verholpen ben nu me 89.95 euro kwijt voor een monteur die gewoon simpel modem ging aansluiten. Ik heb aan de klantenservice gevraagd of ze extra werk verrichten. En mij wordt erop geantwoord dat het tegen meer betaling zou zijn.

Toen de monteur langs kwam vroeg ik of hij kabels kon door trekken en me COAX kabel kon vervangen voor UTP. Toen zei de monteur nee doen ze niet. Ik werd gewoon door de klantenservice van fiber.nl misleid.

Ik raad iedereen fiber.nl af. Het is echt een slechte bedrijf.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Kay November 04, 2016

Misleid / misleading , gevraagd voor een monteur om extra werk te verrichten.

Okay net met fiber.nl klantenservice aan bellen voor een lopende ticket. Moest ik even wachten aan de lijn gaat ze mij gewoon ophangen om 21.02 uur. U raad het al het is weekend. Ik vind dit raar ik had toen een andere medewerker aan de lijn gehad zij vertelden mij dat alle klanten worden geholpen zelfs als er mensen wachten.

Me klacht is niet verholpen ben nu me 89.95 euro kwijt voor een monteur die gewoon simpel modem ging aansluiten. Ik heb aan de klantenservice gevraagd of ze extra werk verrichten. En mij wordt erop geantwoord dat het tegen meer betaling zou zijn.

Toen de monteur langs kwam vroeg ik of hij kabels kon door trekken en me COAX kabel kon vervangen voor UTP. Toen zei de monteur nee doen ze niet. Ik werd gewoon door de klantenservice van fiber.nl misleid.

Ik raad iedereen fiber.nl af. Het is echt een slechte bedrijf.

Was deze review nuttig? 
Overgestapt naar Fiber en internet gaat hier nu als een speer! Geen gezeur meer thuis ;-)
Gemiddelde score 
 
8.3
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Josua Oktober 25, 2016

Goed en snel

Overgestapt naar Fiber en internet gaat hier nu als een speer! Geen gezeur meer thuis ;-)

Was deze review nuttig? 
Goede prijs. Opnemen zit in het pakket, dat was voor mij de belangrijkste keuze.
Gemiddelde score 
 
8.4
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Anneke Oktober 19, 2016

Netjes

Goede prijs. Opnemen zit in het pakket, dat was voor mij de belangrijkste keuze.

Was deze review nuttig? 
Technisch is het allemaal prima in orde. De helpdesk is echter een drama. Als je iets aan wil passen aan je contract of een vraag hebt, vergeet het dan maar. Dat gaat op zoveel manieren mis, daar heb je geen idee van. Gelukkig bijna verlost van deze tent.
Gemiddelde score 
 
4.6
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Patrick Oktober 18, 2016

afgeraden!

Technisch is het allemaal prima in orde. De helpdesk is echter een drama. Als je iets aan wil passen aan je contract of een vraag hebt, vergeet het dan maar. Dat gaat op zoveel manieren mis, daar heb je geen idee van. Gelukkig bijna verlost van deze tent.

Was deze review nuttig? 
I ordered glasvezel from Fiber after but it turned out they can only fix DSL at my address - they just sent the bills for DSL.. So i called them and also sent an email that i don't want DSL (since i haven't even ordered that one). No response. Today, after 2 months i received a letter from Bos Incasso that i haven't paid my bills..... Fiber is a horrible company with the worst ever client service - don't expect to talk to anyone within 70minutes, then they'll forward you to another department so the waiting starts all over again. Stay away from them!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door I Oktober 18, 2016

I ordered glasvezel from Fiber after but it turned out they can only fix DSL at my address - they just sent the bills for DSL.. So i called them and also sent an email that i don't want DSL (since i haven't even ordered that one). No response. Today, after 2 months i received a letter from Bos Incasso that i haven't paid my bills..... Fiber is a horrible company with the worst ever client service - don't expect to talk to anyone within 70minutes, then they'll forward you to another department so the waiting starts all over again. Stay away from them!

Was deze review nuttig? 
Slordig bedrijf in alle opzichten.
Helpdesk weet niet eens wat voor zenders ze hebben.
Absoluut niet aan te reden
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Wicked Wendy Oktober 18, 2016

Fiber

Slordig bedrijf in alle opzichten.
Helpdesk weet niet eens wat voor zenders ze hebben.
Absoluut niet aan te reden

Was deze review nuttig? 
Voor ons was en is een fatsoenlijk wifi signaal het belangrijkste! (telefoon en TV van Ziggo waren OK!)
Fiber heeft mij gebeld en het verhaal over hun overal in huis een goed wifi signaal heeft mij doen besluiten om met hun in zee te gaan. (all in one pakket). Echter de praktijk pakt compleet anders uit!
Had net zo goed bij Ziggo kunnen blijven, want het wifi signaal van Fiber is net zo slecht.
Ik wil nu compleet stoppen met Fiber, maar dan komen ze meteen met het zgn "24 maanden contract"!
Heb nu de geschillencommissie ingeschakeld en wacht op de uiteindelijke beslissing.
Een goede raad voor iedereen die wil overstappen naar Fiber, denk hier goed over na!
Ik wil zo snel mogelijk af van dit waardeloos bedrijf!
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door John Biard Oktober 15, 2016

Voor ons was en is een fatsoenlijk wifi signaal het belangrijkste! (telefoon en TV van Ziggo waren OK!)
Fiber heeft mij gebeld en het verhaal over hun overal in huis een goed wifi signaal heeft mij doen besluiten om met hun in zee te gaan. (all in one pakket). Echter de praktijk pakt compleet anders uit!
Had net zo goed bij Ziggo kunnen blijven, want het wifi signaal van Fiber is net zo slecht.
Ik wil nu compleet stoppen met Fiber, maar dan komen ze meteen met het zgn "24 maanden contract"!
Heb nu de geschillencommissie ingeschakeld en wacht op de uiteindelijke beslissing.
Een goede raad voor iedereen die wil overstappen naar Fiber, denk hier goed over na!
Ik wil zo snel mogelijk af van dit waardeloos bedrijf!

Was deze review nuttig? 
Gewoon prima pakket. Internet is supersnel en tv biedt veel keuze. Installatie is goed te doen.
Gemiddelde score 
 
8.0
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Stef Oktober 13, 2016

Gewoon prima

Gewoon prima pakket. Internet is supersnel en tv biedt veel keuze. Installatie is goed te doen.

Was deze review nuttig? 
Was wat huiverig om over te stappen; helemaal toen ik na m'n aanmelding best wel wat negatieve ervaringen zag. Maar het mag ook gezegd worden als het goed gaat. Kreeg alles netjes op tijd binnen (nog ver voor mijn aansluitdatum). Had een aantal dingetjes die ik niet begreep (kabeltjes over, lampjes die branden), en ondanks dat alle instructiefilmpjes op het internet staan (ben ik niet zo van), toch ff gebeld. Goed geholpen en werkt nu als een trein. Dus: priem.
Gemiddelde score 
 
8.8
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Cornel Oktober 11, 2016

Meer dan prima

Was wat huiverig om over te stappen; helemaal toen ik na m'n aanmelding best wel wat negatieve ervaringen zag. Maar het mag ook gezegd worden als het goed gaat. Kreeg alles netjes op tijd binnen (nog ver voor mijn aansluitdatum). Had een aantal dingetjes die ik niet begreep (kabeltjes over, lampjes die branden), en ondanks dat alle instructiefilmpjes op het internet staan (ben ik niet zo van), toch ff gebeld. Goed geholpen en werkt nu als een trein. Dus: priem.

Was deze review nuttig? 
Nu een contractjaar met heel veel problemen achter de rug bij Fiber, en moeten nog zo'n jaar uitzingen. Begon al bij het zelf moeten installeren van het welkomst pakket. Alles geprobeerd maar niets lukte. Uiteindelijk ( na 4 telefoontjes naar de helpdesk ) gezegd de kosten van de installateur te willen betalen kwam deze goede man. Hij wordt voor Fiber ingehuurd en vertelde mij dat geen enkele klant eigenlijk de glasvezel mocht installeren. Nadat hij alles had geïnstalleerd hebben we sindsdien zeer veel storingen van internet en televisie.
En nu komt het; wat men er bij Fiber niet bij vermelden is dat ze nog heel ouderwets werken met een KABEL naar je settop box. In ons geval loopt er dus al een jaar een kabel door onze huiskamer en wanneer we boven tv willen kijken dan moeten we de kabel naar boven via de trap mee nemen. Oftewel terug in de tijd toch? Vreselijk, jullie zijn gewaarschuwd!
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door K. Versteeg Oktober 10, 2016

dat vertellen ze er niet bij

Nu een contractjaar met heel veel problemen achter de rug bij Fiber, en moeten nog zo'n jaar uitzingen. Begon al bij het zelf moeten installeren van het welkomst pakket. Alles geprobeerd maar niets lukte. Uiteindelijk ( na 4 telefoontjes naar de helpdesk ) gezegd de kosten van de installateur te willen betalen kwam deze goede man. Hij wordt voor Fiber ingehuurd en vertelde mij dat geen enkele klant eigenlijk de glasvezel mocht installeren. Nadat hij alles had geïnstalleerd hebben we sindsdien zeer veel storingen van internet en televisie.
En nu komt het; wat men er bij Fiber niet bij vermelden is dat ze nog heel ouderwets werken met een KABEL naar je settop box. In ons geval loopt er dus al een jaar een kabel door onze huiskamer en wanneer we boven tv willen kijken dan moeten we de kabel naar boven via de trap mee nemen. Oftewel terug in de tijd toch? Vreselijk, jullie zijn gewaarschuwd!

Was deze review nuttig? 
Wat een ballentend heb al meer dan een week geen internet heb de betaling stop gezet maar dan zij ze er vlug bij met een drijg mail maar ze doen maar ga 1 november naar een ander tele2 mijn contract me fiber is dan afgelopen 30 keer gebeld zouden terug bellen vergeet het maat ben er klaar mee
Geschreven door J wiessenberg Oktober 10, 2016

Wat een ballentend heb al meer dan een week geen internet heb de betaling stop gezet maar dan zij ze er vlug bij met een drijg mail maar ze doen maar ga 1 november naar een ander tele2 mijn contract me fiber is dan afgelopen 30 keer gebeld zouden terug bellen vergeet het maat ben er klaar mee

Was deze review nuttig? 
nooit maar nooit abonnement nemen van deze provieder oplichters
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door fatih Oktober 05, 2016

nooit maar nooit abonnement nemen van deze provieder oplichters

Was deze review nuttig? 
501 resultaten - getoond 201 - 250
« 1 2 3 4 5 6 7 ... » 
Sortering