Details van de review
Ik heb nu dus 3 jaar alles van KPN. En echt, nog nooit een klacht gehad! Heb nooit de klantenservice of helpdesk hoeven te bellen. Ik kan dus alleen maar positief over deze provider zijn.
Nu bekijk ik de reviews wel eens en valt me echt op dat dat deze reviews uit elkaar spatten van de klachten. Klagen en maar klagen! Voorbeeld: iemand had HD tv aangevraagd. En klaagde over een slecht beeld. Later bleek dat die persoon een tv had uit het jaar nul. Ja, dan kun je klagen, maar dan zul je toch moeten denken aan de aanschaf van een nieuwere tv.
Idem dito met snel internet: als je een verouderde configuratie hebt en toch snel internet wilt hebben, zul je toch een nieuwere pc moeten aanschaffen. Dat is nu eenmaal zo.
Moraal van mijn verhaal: kijk eerst even of de fout niet bij jou kan liggen. Met andere woorden schaf nieuwere apparatuur aan. Dat klinkt denigrerend, maar is niet zo bedoeld. Niet gelijk klagen.
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
En maar klagen!
Ik ben 3 jaar geleden verhuisd. In mijn nieuwe woning moest ik alles opnieuw realiseren. Zo moest ik nodig een vaste telefoonaansluiting hebben om allerlei zaken te regelen. Ik zat te twijfelen over welke provider ik zou nemen. Uiteindelijk heb ik voor KPN gekozen. Telefoon gekocht en een vaste telefoonaansluiting aangevraagd. Verliep heel soepel. Daarna had ik toch ook een internetaansluiting nodig. KPN gebeld voor een afspraak met een monteur (voor alle zekerheid). Was binnen 3 dagen gerealiseerd. Werkelijk een prima monteur. Hij legde elke installatie stap uit en had absoluut geen haast. We hebben samen nog koffie gedronken. Ik wilde 100mBit internetsnelheid. Ook dat ging uitstekend. Daarna heb ik een mooie Sony televisie gekocht. Laatste generatie. Wilde nu ook HD tv. Zo gezegd, zo gedaan. De monteur kwam en sloot alles perfect aan. Mooi was het feit dat ik na een week een telefoontje van KPN kreeg waarin men mij vroeg of alles naar mijn zin was. Nog nooit meegemaakt. Dus KPN verzorgt ook wat nazorg. Compliment.
Ik heb nu dus 3 jaar alles van KPN. En echt, nog nooit een klacht gehad! Heb nooit de klantenservice of helpdesk hoeven te bellen. Ik kan dus alleen maar positief over deze provider zijn.
Nu bekijk ik de reviews wel eens en valt me echt op dat dat deze reviews uit elkaar spatten van de klachten. Klagen en maar klagen! Voorbeeld: iemand had HD tv aangevraagd. En klaagde over een slecht beeld. Later bleek dat die persoon een tv had uit het jaar nul. Ja, dan kun je klagen, maar dan zul je toch moeten denken aan de aanschaf van een nieuwere tv.
Idem dito met snel internet: als je een verouderde configuratie hebt en toch snel internet wilt hebben, zul je toch een nieuwere pc moeten aanschaffen. Dat is nu eenmaal zo.
Moraal van mijn verhaal: kijk eerst even of de fout niet bij jou kan liggen. Met andere woorden schaf nieuwere apparatuur aan. Dat klinkt denigrerend, maar is niet zo bedoeld. Niet gelijk klagen.