Details van de review
Tot slot tot mijn verbazing sturen ze mij voor het gewenste toestel naar 1 van de winkels, waar ik geen telefonisch contact mee kan krijgen om te vragen of zij het toestel op voorraad hebben. Daar waar het hoofdkantoor van KPN, geen inzicht heeft in wat de KPN winkels hebben voor acties/aanbiedingen en verkoop van telefoons?? Dus zij kunnen me dat ook niet vertellen. Ergens in mij denkt dan... KPN is toch KPN. Dus nu moet ik alsnog zelf naar de winkel toe om te vragen of het toestel daar wel is.
Een telefoonwinkel zonder telefonisch contact klinkt volstrekt logisch, not.
Zo'n bedrijf gun ik mijn geld niet meer.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Elke keer verbaas me ik me er weer over hoe slecht de klantenservice is van dit bedrijf. Klant is koning is een term die zij niet kennen. Het vervelende is als de fout bij hun ligt, ze als nog niet je tegemoet komen en zich stug houden aan wat er in het computersysteem staat. Vervolgens van de ene afdeling naar de andere sturen, zodat je uiteindelijk zeker 20min aan de tel zit. Dan sta je al op nummer 1 van slechtste service in Nederland en dan doe je er ook nog eens niks aan.
Tot slot tot mijn verbazing sturen ze mij voor het gewenste toestel naar 1 van de winkels, waar ik geen telefonisch contact mee kan krijgen om te vragen of zij het toestel op voorraad hebben. Daar waar het hoofdkantoor van KPN, geen inzicht heeft in wat de KPN winkels hebben voor acties/aanbiedingen en verkoop van telefoons?? Dus zij kunnen me dat ook niet vertellen. Ergens in mij denkt dan... KPN is toch KPN. Dus nu moet ik alsnog zelf naar de winkel toe om te vragen of het toestel daar wel is.
Een telefoonwinkel zonder telefonisch contact klinkt volstrekt logisch, not.
Zo'n bedrijf gun ik mijn geld niet meer.