Details van de review
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Verschrikkelijke service, NUL
Mijn bedrijf is sinds 1998 "stilzwijgend klant", nooit geklaagd, altijd netjes betaald, zowel vaste netlijn, ISDN als mobiele nummers. Nu willen volldeig over op digitaal (VOIP) en belden voor de opzegging. Moesten we het contract afkopen. Nou goed, dat is niet onredelijk: wat kost dat? : HET VOLLEDIGE MAANDBEDRAG MAAL HET AANTAL MAANDEN DAT HET CONTRACT NOG LOOPT! Dat is geen afkopen, dat is voor de VOLLE 100% betalen ZONDER DIENST TE VERKRIJGEN !! Of te wel. Je bent gewoon GEDWONGEN tot de laatste snik te blijven en te dokken !!! En "ja meneer, het kan niet anders, zo staat het in mijn scherm " en "ja meneer, u bent niet de enige" en "ja meneer, u heeft zelf voor ons gekozen in 1998" en "ja meneer, het is niet eerlijk, maar zo staat het in mijn scherm" .. PARDONNN!!??? Afkopen is afkopen (tot daar aan toe): dit is VERSCHRIKKELIJK trieste service. .. Zeg het nu maar vast op voor over 12 maanden.... Ja meneer, maar dan betaalt u dus wel de rest van het contract EN u verliest per vandaag u nummer!