Details van de review

KPN Glasvezel
Glasvezel providers
Vorig jaar aangesloten op glasvezel van kpn. TV werkt goed, maar internet is een drama. We hebben ivm een verbouwing de afgelopen maanden elders gewoond en konden daar prima series kijken op netflix, via een tragere onbeveiligd wifi netwerk zelfs. Dat konden we in ons eigen huis niet. Nu zijn we weer terug verhuisd en heb ik net netflix geprobeerd. Binnen 10 minuten is de verbinding al weer 2x weggevallen. KPN gaat een klant kwijtraken denk ik.
Gemiddelde score 

5.0
Installatie 

2.0
Helpdesk 

5.0
Internet 

2.0
Bellen 

8.0
Digitale televisie 

8.0
Geschreven door Marcel Juli 14, 2014

Slechte verbinding

Vorig jaar aangesloten op glasvezel van kpn. TV werkt goed, maar internet is een drama. We hebben ivm een verbouwing de afgelopen maanden elders gewoond en konden daar prima series kijken op netflix, via een tragere onbeveiligd wifi netwerk zelfs. Dat konden we in ons eigen huis niet. Nu zijn we weer terug verhuisd en heb ik net netflix geprobeerd. Binnen 10 minuten is de verbinding al weer 2x weggevallen. KPN gaat een klant kwijtraken denk ik.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door hans
Oktober 03, 2014
Hetzelfde probleem heb ik bij XMS daarom ga ik daar weg. Misschien dat KPN hier beter op zijn plaats is.
1 resultaten - getoond 1 - 1