Details van de review
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Super tevreden en goede service
Na een hele tijd problemen gehad te hebben met Horizon van UPC heb ik eindelijk de knoop doorgehakt en de stap gemaakt naar KPN Glasvezel. Had ik dit maar een paar jaar eerder gedaan, wat een supersysteem. Een heel klein nadeeltje dat de wifi van de experia v8 niet echt een groot bereik heeft, maar dat is heel simpel op te lossen met een extra router welke je als accespoint instelt of een wifi repeater. Ik heb nu door het hele huis draadloos internet met een snelheid van rond de 95 mb per seconde. Internet is super, televisie is subliem, duidelijk en overzichtelijk menustructuur en geen enkele vastloper meer zoals bij Horizon bijna dagelijks het geval was. Overstappen ging probleemloos, monteur welke bij mij thuis kwam was zeer netjes en ervaren en niets was hem te veel. Eigenlijk in een woord samen te vatten TOP! Je zou bijna denken dat ik voor KPN werkzaam ben maar dat is zeker niet het geval, ik ben gewoon tevreden en dat mag ook wel eens gezegd worden na jaren te moeten klagen.
Commentaar
Heb je tips voor me mbt welke router ik het beste kan aanschaffen en hoe ik het best de boel moet aansluiten?
Ik ben geen techneut.
Ik heb deze week een nieuwe experiabox ontvangen, de v9 ipv de v8.
Via speedtest.net ben ik de internetsnelheid een aantal keren per dag aan het meten en vandaag had ik zelfs een snelheid van 6mbit, terwijl de v8 constant 30 had. Na een herstart wel weer 33 mbit gehaald.
ff afwachten hoe het zich ontwikkeld, maar heb al vaker gehoord dat je het beste een andere router er naast kunt hangen. Dus graag uw advies.