Details van de review
KPN heeft zelf toegegeven te vroeg met dit product op de markt gekomen te zijn, nooit de achterstand ingehaald, wie weet als ze er ooit klaar mee zijn dat het een mooi product is.
Ik voel me als klant niet serieus genomen daar KPN, dat vind ik nog wel het ergste.
Gemiddelde score | 3.4 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 7.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Klaar mee, geduld is op.
Ik heb afscheid genomen van KPN, na 1,5 jaar nog steeds niet op orde, hd signalen stotteren, opgenomen hd programma's lopen vast en haperen. Wifi word met de week langzamer (maar dat ligt niet aan KPN aldus de "service desk" ya right!) Administratief een wanboel. Er moet gezegt worden dat als er iets stuk is, wat erg vaak gebeurt (4x tv tuner 4x experia box), staan ze de volgende dag met nieuwe voor de deur. Data over spanningsnet nooit doen is bagger. 2X in de week Experia box resetten 1x in de maand de tv tuner, maar dat is normaal zegt men.
KPN heeft zelf toegegeven te vroeg met dit product op de markt gekomen te zijn, nooit de achterstand ingehaald, wie weet als ze er ooit klaar mee zijn dat het een mooi product is.
Ik voel me als klant niet serieus genomen daar KPN, dat vind ik nog wel het ergste.
Commentaar
Ik ben helaas in zee gegaan met een oplichtersbende de naam ervan is KPN.
De slechte kwaliteit is er nog steeds wanneer doen jullie sukkels er wat aan ,de oude koperkabel van jullie en de coax van ziggo zijn nog steeds beter.
Ik vind persoonlijk nog steeds dat ik ben opgelicht door jullie en niet krijg waarvoor ik betaal.
De klant is geen koning bij KPN maar iemand die leeggezogen wordt financieel de rest boeit jullie waarschijnlijk toch niet.
Werkelijk klote kwaliteit jullie glasvezel