Details van de review

KPN Glasvezel
Glasvezel providers
Heb gekozen voor KPN glasvezel instap met HD uitbreiding en internet 100 up 100 down ben dan ook zeer tevreden over dit product. Ik had hiervoor Canal Digitaal maar ik wilden van de schotel af.

HD beelden zijn gewoon goed geen problemen, hebt de TV tuner Arcadyan hmb 2260 bekabeld aan gesloten via het netwerkt.
En sinds kort levert KPN ook Dolby Digitaal 5.1 op de Nederlandse kanalen.
Kan mensen dan ook aanraden om KPN glasvezel te nemen.
Gemiddelde score 

10.0
Installatie 

10.0
Helpdesk 

10.0
Internet 

10.0
Bellen 

10.0
Digitale televisie 

10.0
Geschreven door Maurice November 08, 2014

KPN glasvezel

Heb gekozen voor KPN glasvezel instap met HD uitbreiding en internet 100 up 100 down ben dan ook zeer tevreden over dit product. Ik had hiervoor Canal Digitaal maar ik wilden van de schotel af.

HD beelden zijn gewoon goed geen problemen, hebt de TV tuner Arcadyan hmb 2260 bekabeld aan gesloten via het netwerkt.
En sinds kort levert KPN ook Dolby Digitaal 5.1 op de Nederlandse kanalen.
Kan mensen dan ook aanraden om KPN glasvezel te nemen.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Maurice Vesterink
November 03, 2015
Ik vat hem niet waarom hebben mensen zo'n slechte ervaring met KPN. Als je goede HD TV wil hebben moet je de TV decoder aan sluiten met een LAN kabel die er bij zit CAT 5E of een CAT 6 kabel, maar als je de TV Decoder via WiFi laat lopen kun je haperingen krijgen dan moet je misschien het kanaal veranderen van het WiFi Signaal of een WiFi Extender om zo het Signaal te vergroten om toch een goede verbinding te krijgen. Als glasvezel verbinding hebt moet tussen Glasvezel modem en KPN Modem Router V9 of V10 een CAT 6 lan kabel aan gesloten zijn voor een snellere verbinding. Deze kabel heeft de monteur van KPN bij mij aangesloten die zij de een CAT 6 kabel beter was en dat is ook zo hebt het zelf getest er zit duidelijk verschil tussen deze twee kabels. En de Nieuwe Modem Router V10 die sins kort door KPN geleverd wordt is ook de WiFi een stuk sneller deze heeft tevens 5g WiFi. En de beveiliging is een stuk beter. Je kan als je een V9 modem hebt omruilen voor V10. En voor alle duidelijkheid KPN heeft nog geen Ultra HD en alle anderen ook niet. Hoop dat dit een beetje duidelijk is voor mensen.
1 resultaten - getoond 1 - 1