Details van de review
Vandaag 2 weken later, 10 telefoon gesprekken met diverse medewerkers van de helpdesk, 15 maal resetten van boxen uploaded van software, 2 maal bezoek van monteurs en 2 nieuwe decoders verder, bleek vandaag bij bezoek van de 3e monteur dat het een bekend probleem is. De oorzaak was: indien er een router is aangesloten op de Experia-box dan verstoord dit de opstart van de decoders ivm generen van IP-adres. Simpele oorzaak waarnaar direct bij binnenkomst van de 3e monteur werd gevraagd. Hoewel ik blij dat het systeem het weer doet, hoewel ik al mijn opnames kwijt ben, is het zeer te betreuren dat KPN zo slecht communiceert en kennis overdracht regelt bij zowel de helpdesk als de monteur. Dus als uw decoder niet opstart handel dan als volgt:
1. Schakel uw glasvezel kastje uit
2. Schakel uw Experiabox uit
3 schakel de decoder(s) uit
4. Schakel uw router uit
5. Schakel nu glasvezel,kastje weer
6. Schakel Experiabox weer
7. Als Experiabox is opgestart schakel dan de decoder(s) in
8. Als decoders zijn opgestart schakel uw router weer in
9. Geniet weer van uw iTV
Deel deze info naar eenieder die kpn glasvezel heeft. Medewerkers van KPN die dit weten zijn moeilijk te vinden.
Gemiddelde score | 3.8 | |
Installatie | 5.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | 7.0 | |
Digitale televisie | 2.0 |
Onkunde en belabberde onderlinge communicatie
Sinds 2 weken geen iTV; decoders bleven hangen.
Vandaag 2 weken later, 10 telefoon gesprekken met diverse medewerkers van de helpdesk, 15 maal resetten van boxen uploaded van software, 2 maal bezoek van monteurs en 2 nieuwe decoders verder, bleek vandaag bij bezoek van de 3e monteur dat het een bekend probleem is. De oorzaak was: indien er een router is aangesloten op de Experia-box dan verstoord dit de opstart van de decoders ivm generen van IP-adres. Simpele oorzaak waarnaar direct bij binnenkomst van de 3e monteur werd gevraagd. Hoewel ik blij dat het systeem het weer doet, hoewel ik al mijn opnames kwijt ben, is het zeer te betreuren dat KPN zo slecht communiceert en kennis overdracht regelt bij zowel de helpdesk als de monteur. Dus als uw decoder niet opstart handel dan als volgt:
1. Schakel uw glasvezel kastje uit
2. Schakel uw Experiabox uit
3 schakel de decoder(s) uit
4. Schakel uw router uit
5. Schakel nu glasvezel,kastje weer
6. Schakel Experiabox weer
7. Als Experiabox is opgestart schakel dan de decoder(s) in
8. Als decoders zijn opgestart schakel uw router weer in
9. Geniet weer van uw iTV
Deel deze info naar eenieder die kpn glasvezel heeft. Medewerkers van KPN die dit weten zijn moeilijk te vinden.