Details van de review

KPN Glasvezel
Glasvezel providers
Installatie december 2014. Glasvezelpakket alles in 1 met 100 Mbsec. Monteur begreep er werkelijk niets van. Hij kon niet eens de HD zenders vinden zodat het tv beeld zwaar tegenviel. Alles loopt bij mij via een Marantz digitale versterker en volgens de monteur kon dat niet. Een dag later alles zelf aangesloten en het werkte meteen. Ook de HD zenders gevonden dus nu acceptabel beeld, maar wel slechter dan bij Ziggo. Het grootste probleem is echter internet. Alles is draadloos verbonden dus uitval is natuurlijk normaal, maar de snelheid komt niet boven de 20 Mbsec uit. Daarnaast is streamen (van tablet naar tv) zo instabiel dat ik per film 5 a 6 keer opnieuw moet laden. De helpdesk tenslotte is waardeloos. Nog nooit is er ook maar een deeloplossing gevonden. Zelfs het opzeggen van mijn oude provider (xs4all) is fout gegaan, waardoor ik 2 1/2 maand dubbele kosten heb. Kortom, een drama.
Gemiddelde score 

3.0
Installatie 

1.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

1.0
Bellen 

7.0
Digitale televisie 

5.0
Geschreven door Hans Februari 10, 2015

Vreselijk slecht internet

Installatie december 2014. Glasvezelpakket alles in 1 met 100 Mbsec. Monteur begreep er werkelijk niets van. Hij kon niet eens de HD zenders vinden zodat het tv beeld zwaar tegenviel. Alles loopt bij mij via een Marantz digitale versterker en volgens de monteur kon dat niet. Een dag later alles zelf aangesloten en het werkte meteen. Ook de HD zenders gevonden dus nu acceptabel beeld, maar wel slechter dan bij Ziggo. Het grootste probleem is echter internet. Alles is draadloos verbonden dus uitval is natuurlijk normaal, maar de snelheid komt niet boven de 20 Mbsec uit. Daarnaast is streamen (van tablet naar tv) zo instabiel dat ik per film 5 a 6 keer opnieuw moet laden. De helpdesk tenslotte is waardeloos. Nog nooit is er ook maar een deeloplossing gevonden. Zelfs het opzeggen van mijn oude provider (xs4all) is fout gegaan, waardoor ik 2 1/2 maand dubbele kosten heb. Kortom, een drama.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

2 resultaten - getoond 1 - 2

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Eencommentater
Maart 22, 2015
Beste hans,

Draadloos internet is inderdaad 20mbit/sec.
Probeer eens met kabel en het zou 90 mbit/sec+ moeten zijn.
Geschreven door Gerard Dalenoort
April 03, 2015
Je kunt over de KPN-glasvezel en de help desk wel een geschiedenisboek gaan schrijven, vooral als je van Ziggo over wilt stappen naar de KPN, en het wordt nog moeilijker als je, net als zovelen bij de Stadsbank bent want dan ben je in de ogen van velen een wanbetaler, volgens de uitleg die ik kreeg van de medewerker van de KPN bij de help desk. De KPN verwijt ik, vooral de afdeling glasvezel discriminatie van mensen met een smalle beurs die echter wel maandelijks hun lasten aan hun provider betaald. De KPN zou eens moeten luisteren naar de mening van Ziggo hoe die over mij denkt. Ik denk dat de KPN daar nog iets van kan opsteken. Om over de duidelijkheid van deze afdeling maar te zwijgen. Ze zwetsen en zwetsen maar, maar de echte waarheid hoor je nooit.Het is allemaal zo onduidelijk dat ze zichzelf tegen spreken.
2 resultaten - getoond 1 - 2