Details van de review
KPN, wat een verademing is dit, alles netjes geinstalleerd door vriendelijke monteur. Alles werkt perfect zonder uitval of storingen tot nu toe. Maand of 3 inmiddels. Beloofde snelheid hebben we, alles gaat razendsnel (bij telfort lange na niet en nooit gehad). De tv ontvangers werken heerlijk. De menu's zijn snel. Ik heb bij mijn ouders het ziggo kastje in handen gehad, deze is 2x zo groot en minstens 2x langzamer. We kunnen overal opnemen boven voor beneden en beneden voor boven. Op elke toestel mobiel of tablet kunt u uw opgenomen programma's bekijken, opnemen en instellen. En dit werkt perfect bij ons! Ik hoop dat we zo nog lang kunnen blijven genieten van kpn, een dikke vette compliment voor jullie.
Ps. Telefoon kan ik niks over zeggen die gebruiken we niet.
Met vriendelijke groet
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 10.0 |
We hebben 2 jaar telfort glasvezel gehad, wat was dit een puinhoop. Veel uitval, veel monteurs en nooit goed werkend gehad. Elke keer weer als je telfort belt word er niks opgeslagen over je probleeem en krijg je een student aan de lijn die elke keer weer zegt dat hetzelfde moet doen wat je al 100 keer gedaan hebt. 1 maand zonder internet gezeten. Elke keer door gewoonweg domme fouten en door slechte communicatie door telfort. We ware er klaar mee, nooit meer.
KPN, wat een verademing is dit, alles netjes geinstalleerd door vriendelijke monteur. Alles werkt perfect zonder uitval of storingen tot nu toe. Maand of 3 inmiddels. Beloofde snelheid hebben we, alles gaat razendsnel (bij telfort lange na niet en nooit gehad). De tv ontvangers werken heerlijk. De menu's zijn snel. Ik heb bij mijn ouders het ziggo kastje in handen gehad, deze is 2x zo groot en minstens 2x langzamer. We kunnen overal opnemen boven voor beneden en beneden voor boven. Op elke toestel mobiel of tablet kunt u uw opgenomen programma's bekijken, opnemen en instellen. En dit werkt perfect bij ons! Ik hoop dat we zo nog lang kunnen blijven genieten van kpn, een dikke vette compliment voor jullie.
Ps. Telefoon kan ik niks over zeggen die gebruiken we niet.
Met vriendelijke groet