Details van de review
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Upgrade 100 naar 500 Mbs KPN Glasvezel
Postcode check gedaan voor verhoging van de snelheid van 100 naar 500 Mbps. Dit was mogelijk. Getracht om via de KPN winkel op 2 mei de wijziging door te voeren. Dit was niet mogelijk, was alleen mogelijk via de klantenservice. 's Avonds de klantenservice gebeld en de medewerker heeft de wijziging aangemaakt. Netjes de bevestiging ontvangen. Klein foutje bij het telefoonpakket. Afgelopen maandag bevestigingen ontvangen van de correctie van het produktoverzicht alsmede de mededeling dat 6 mei de kpn monteur langs komt om de glasvezelmodem te vervangen. In de loop van de avond zou de internetsnelheid worden verhoogd. 's Avonds gebeld voor alle zekerheid naar de klantenservice. Daar kreeg ik de bevestiging dat de verhoging sowieso zou plaatsvinden. Vanochtend gecontroleerd, maar nog geen verhoging. In de loop van de ochtend weer gebeld naar de klantenservice. De medewerker was verbaasd en had geen reden waarom de verhoging nog niet was ingevoerd. Vervolgens is er een ticket aangemaakt. Half uurtje geleden gebeld en aan de medewerkster het probleem uitgelegd. Zij ging met alle afdelingen bellen en na ongeveer 10 minuten kwam ze vervolgens met de volgende mededeling; Op mijn adres is 500 Mb helemaal niet mogelijk? Hoe kan dit? Gecheckt door zowel de KPN winkel als de klantenservice de beschikbaarheid. Monteur is langsgekomen om een nieuwe KPN glasvezel modem te plaatsen en nu blijkt al die moeite voor niets te zijn geweest? Bovendien moet je zelf bellen om er achter te komen wat er aan de hand is. KPN beschouwt zichzelf als leverancier en klant. Waardeloos!! Mensen, kies niet voor KPN want de informatie bij KPN is niet betrouwbaar. Ik ga kijken wat de mogelijkheden zijn bij andere providers want KPN is niet meer geloofwaardig. Dit heeft me een halve dag gekost en daarnaast heb ik nog wat hubs vervangen in mijn thuisnetwerk. Bedankt KPN!