Details van de review
Het abonnement liep dus door. Na ze gebeld te hebben hanteren ze ook nog een opzegtermijn van een maand. Daarmee heb ik 180 euro betaald aan KPN zonder dat er een verbinding actief was. Dat is lekker geld verdienen.
Mijn advies: blijf ver weg bij dit bedrijf. Ze hebben geen enkel idee wat service naar de klant inhoudt. Ze houden de mensen voor gek met brieven die misleidend zijn. Ondanks een positieve ervaring toch met een hele nare smaak weg bij dit bedrijf.
Gemiddelde score | 5.6 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | 9.0 | |
Digitale televisie | 2.0 |
Goede verbinding, slechte service
Over mijn abonnementsperiode wel een goede verbinding gehad. Duidelijk duurder dan concurenten. De kopzorgen kwamen voor mij bij het opzeggen van het abonnement. Je krijgt weliswaar een bevestiging dat je internetverbinding gaat beeindigen maar in de werkelijkheid loopt je abonnement gewoon door. Voor KPN is het beeindigen van een verbinding namelijk geen reden om het abonnement te beeindigen.
Het abonnement liep dus door. Na ze gebeld te hebben hanteren ze ook nog een opzegtermijn van een maand. Daarmee heb ik 180 euro betaald aan KPN zonder dat er een verbinding actief was. Dat is lekker geld verdienen.
Mijn advies: blijf ver weg bij dit bedrijf. Ze hebben geen enkel idee wat service naar de klant inhoudt. Ze houden de mensen voor gek met brieven die misleidend zijn. Ondanks een positieve ervaring toch met een hele nare smaak weg bij dit bedrijf.