Details van de review
Spijt van overstappen op KPN glasvezel, sinds we op 2 juni jl. zijn overgestapt kunnen we wel ons telefoon gebruiken om te bellen, maar kunnen zelf niet gebeld worden! Sinds 2 juni jl. elke week gebeld of het opgelost was, maar ieder keer was de opmerking van KPN dat het 4 a 5 werkdagen gaat duren,en tot op heden! We zijn inmiddels 6 weken verder en kunnen nog niet gebeld worden! Ik ben absoluut niet tevreden met KPN. Verder hapert de radio en tv regelmatig heel erg irritant!
Gemiddelde score | 2.4 | |
Installatie | 4.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 4.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 2.0 |
Geschreven door
Doens
Juli 16, 2015
Sinds overstap op KPN Glasvezel, al 6 weken niet gebeld kunnen worden!
Spijt van overstappen op KPN glasvezel, sinds we op 2 juni jl. zijn overgestapt kunnen we wel ons telefoon gebruiken om te bellen, maar kunnen zelf niet gebeld worden! Sinds 2 juni jl. elke week gebeld of het opgelost was, maar ieder keer was de opmerking van KPN dat het 4 a 5 werkdagen gaat duren,en tot op heden! We zijn inmiddels 6 weken verder en kunnen nog niet gebeld worden! Ik ben absoluut niet tevreden met KPN. Verder hapert de radio en tv regelmatig heel erg irritant!
Was deze review nuttig?