Details van de review
KPN is een drama met beloofd 100% werken garantie staat zelfs op hun site maar tot nu toe 10 oktober nog geen telefoon. Het is ongelooflijk hoe een bedrijf met zijn klanten omgaat en je gewoon naar een andere provider laat uitkijken. ik hoop dat dit gelezen wordt door de KPN en er eens wat gedaan wordt aan deze klacht want het is heel vervelend als oudere mensen van boven de 80 je niet kunnen bellen als ze in nood zijn. Als ik het had geweten was ik er nooit aan begonnen maar ja die verkoop praatjes daar trap je toch weer in.
Gemiddelde score | 6.3 | |
Installatie | 5.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 7.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 7.0 |
zeer slechte service
sinds 2 september alles in 1 pakket glasvezel ( daarvoor alles in 1 via de telefoonlijn ) en na 16 keer bellen en totaal 253 minuten aan de telefoon te hebben gezeten nog steeds geen oplossing voor het niet werken van mijn telefoon. de helpdesk zegt iedere keer het komt in orde of we zijn er mee bezig maar helpen ho maar. Al een paar keer flink boos geworden maar dat helpt ook niet want je kan nergens je klacht kwijt.
KPN is een drama met beloofd 100% werken garantie staat zelfs op hun site maar tot nu toe 10 oktober nog geen telefoon. Het is ongelooflijk hoe een bedrijf met zijn klanten omgaat en je gewoon naar een andere provider laat uitkijken. ik hoop dat dit gelezen wordt door de KPN en er eens wat gedaan wordt aan deze klacht want het is heel vervelend als oudere mensen van boven de 80 je niet kunnen bellen als ze in nood zijn. Als ik het had geweten was ik er nooit aan begonnen maar ja die verkoop praatjes daar trap je toch weer in.