Details van de review
Bij Vodafone altijd mijn snelheid keurig gehaald waarvoor ik betaalde.
Bij KPN haal ook het niet. Net gebeld en wordt me aangegeven dat ze 20% mogen afwijken en dat dat aan de thuissituatie ligt (zit direct met een Cat6 kabel op het modem) waar hebben ze het over! als ik 500mb afneem kom ik toch ook boven de 100 uit!
Al met al een gesprek waarbij je wordt verwezen naar de voorwaarden waarmee ze de melding afdoen wat ik een slap verhaal vind. Je koopt toch ook geen vol krat bier en krijgt er een met 20 flesjes bij de AH!
Als het ADSL was had ik (deels) begrip voor de situatie gehad. al met al ben ik er qua snelheid op achteruit gegaan en vinden ze dat bij KPN heel normaal.
Gemiddelde score | 6.4 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Snelheid KPN glasvezel
Ben 2 weken geleden overgestapt van Vodafone naar KPN alles in 1 via glasvezel.
Bij Vodafone altijd mijn snelheid keurig gehaald waarvoor ik betaalde.
Bij KPN haal ook het niet. Net gebeld en wordt me aangegeven dat ze 20% mogen afwijken en dat dat aan de thuissituatie ligt (zit direct met een Cat6 kabel op het modem) waar hebben ze het over! als ik 500mb afneem kom ik toch ook boven de 100 uit!
Al met al een gesprek waarbij je wordt verwezen naar de voorwaarden waarmee ze de melding afdoen wat ik een slap verhaal vind. Je koopt toch ook geen vol krat bier en krijgt er een met 20 flesjes bij de AH!
Als het ADSL was had ik (deels) begrip voor de situatie gehad. al met al ben ik er qua snelheid op achteruit gegaan en vinden ze dat bij KPN heel normaal.
Commentaar
Een keer een lagere snelheid gehad door een slechte lan kabel direct op de modem. Vreemd genoeg wel internet, maar wel een lagere snelheid, was me nooit eerder overkomen. Normaal ga je er van uit als een kabel slecht is dan het wel of niet werkt, maar geen lagere snelheid doorvoert, dus ff je kabel vervangen door een goede kabel waarvan je weet dat deze 100% goed is.