Details van de review

KPN Glasvezel
Glasvezel providers
Voorheen internet van Online gehad. Altijd stabiel, altijd goed.
Sinds februari 2015 veel te dure glasvezel via KPN. Waardeloos!
Al verschillende keren gebeld dat het internet te langzaam is, de wifi te traag voor de playstation van mijn zoon, en dan komen ze met de onzin dat er teveel muren tussen zitten. Ehm kastje hangt in de meterkast in de gang. De slaapkamer van mijn zoon ligt erboven, ongeveer 4-5 meter van het kastje verwijderd.
Ik zou 100 mb moeten krijgen maar ik trek maar 25 mb binnen en vaak nog minder!
Nieuw kastje is geplaatst, maar het mocht niet baten. Nog steeds waardeloze wifi.
KPN blijft volhouden dat er teveel muren, beton, afstand en weet ik veel wat tussen zit die de wifi vertragen.
Ik ben blij als ik het abonnement kan opzeggen!
Gemiddelde score 

5.8
Installatie 

8.0
Helpdesk 

6.0
Internet 

1.0
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

8.0
Geschreven door March Februari 01, 2016

Nooit meer

Voorheen internet van Online gehad. Altijd stabiel, altijd goed.
Sinds februari 2015 veel te dure glasvezel via KPN. Waardeloos!
Al verschillende keren gebeld dat het internet te langzaam is, de wifi te traag voor de playstation van mijn zoon, en dan komen ze met de onzin dat er teveel muren tussen zitten. Ehm kastje hangt in de meterkast in de gang. De slaapkamer van mijn zoon ligt erboven, ongeveer 4-5 meter van het kastje verwijderd.
Ik zou 100 mb moeten krijgen maar ik trek maar 25 mb binnen en vaak nog minder!
Nieuw kastje is geplaatst, maar het mocht niet baten. Nog steeds waardeloze wifi.
KPN blijft volhouden dat er teveel muren, beton, afstand en weet ik veel wat tussen zit die de wifi vertragen.
Ik ben blij als ik het abonnement kan opzeggen!

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Arie
April 12, 2016
Ik heb zelf 16 jaar internet van Online gehad nooit een probleem ,maar glasvezel durf daar niet aan
Bij kpn werkt het prima zoals het hoort ik heb een pakket van 100 Mbs en 10mbs up ik haal met de speedtest als de tv aanstaat op een HD zender 102Mbs en 34 Mbs up dus dik tevreden
Maar ja ik heb alles aangesloten met kabels heel stabiel
We weten toch dat wifi storing gevoelig is en een matige snelheid heeft dus onstabiel daarom voor mij geen wifi
De v10 en de arris werken perfect
1 resultaten - getoond 1 - 1