Details van de review
Tijdens de installeren door de monteur bleken we niet te zijn aangemeld en hebben we t een maand met digitenne moeten doen.
Na 1 hele maand daarna zonder problemen kijken, internetten en bellen begon het.
Nu zit ons jaarcontract er bijna op (gelukkig)!
Gemiddeld eens per week met de helpdesk gebeld (vriendelijkheid alom) en eens per maand een monteur in huis gehad.
En het leukste is;
De problemen zijn er NOG STEEDS!
Radio die wegvalt
Wifi die wegvalt (mevrouw die ondersteunen we ook niet, kijk maar in de algemene voorwaarden)
Pauze/play doet t niet
Netflix laadt niet
Fouten met opnames en die ook niet altijd kunnen afspelen.
Ik word er zo moe van!
Na 1 hele maand daarna zonder problemen kijken, internetten en bellen begon het.
Gemiddeld eens per week met de helpdesk gebeld (vriendelijkheid alom) en eens per maand een monteur in huis gehad.
En het leukste is;
Radio die wegvalt
Wifi die wegvalt (mevrouw die ondersteunen we ook niet, kijk maar in de algemene voorwaarden)
Pauze/play doet t niet
Netflix laadt niet
Ik word er zo moe van!
Gemiddelde score | 4.4 | |
Installatie | 3.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 5.0 | |
Bellen | 5.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Geschreven door
Yvette
Mei 25, 2016
Zware domper!
Tijdens de installeren door de monteur bleken we niet te zijn aangemeld en hebben we t een maand met digitenne moeten doen.
En het leukste is;
Radio die wegvalt
Pauze/play doet t niet
Netflix laadt niet
Ik word er zo moe van!
Was deze review nuttig?