Details van de review
ik ben over het algemeen best tevreden maar heb toch al diverse keren meegemaakt dat als het fout gaat dat ook lang kan duren, ook nu weer.
Al meer dan een week gaan het contact maken met een website walgelijk traag, daarna loop het wel prima zolang je op de dezelfde site blijft. vreemd is dat op de tablet wel onmiddellijk de advertenties verschijnen? De ontvanger van de tv heeft ook regelmatig moeite met starten, dan doet hij daar 15 minuten over. ik begrijp inmiddels wel dat het met het v10 modem te maken zou hebben, verkeerde update? als er geen oplossing voorhanden is (dat kan natuurlijk zet dan de vorige firmware even terug.
Al meer dan een week gaan het contact maken met een website walgelijk traag, daarna loop het wel prima zolang je op de dezelfde site blijft. vreemd is dat op de tablet wel onmiddellijk de advertenties verschijnen? De ontvanger van de tv heeft ook regelmatig moeite met starten, dan doet hij daar 15 minuten over. ik begrijp inmiddels wel dat het met het v10 modem te maken zou hebben, verkeerde update? als er geen oplossing voorhanden is (dat kan natuurlijk zet dan de vorige firmware even terug.
Geschreven door
jaap
Januari 28, 2017
vaak langdurig fout
ik ben over het algemeen best tevreden maar heb toch al diverse keren meegemaakt dat als het fout gaat dat ook lang kan duren, ook nu weer.
Al meer dan een week gaan het contact maken met een website walgelijk traag, daarna loop het wel prima zolang je op de dezelfde site blijft. vreemd is dat op de tablet wel onmiddellijk de advertenties verschijnen? De ontvanger van de tv heeft ook regelmatig moeite met starten, dan doet hij daar 15 minuten over. ik begrijp inmiddels wel dat het met het v10 modem te maken zou hebben, verkeerde update? als er geen oplossing voorhanden is (dat kan natuurlijk zet dan de vorige firmware even terug.
Was deze review nuttig?
Commentaar
2 resultaten - getoond 1 - 2
Sortering
even terugkomend op langdurig fout:
toch weer even gebeld met de helpdesk en ik kreeg een aardige mevrouw die wel wist wat te doen.
op het forum staat het ook er moet een switch worden omgezet in het mode (v10 bij mij)
geweldig het heeft nog nooit zo snel gedraaid.
Of de ontvanger ook sneller word moet ik nog afwachten
toch weer even gebeld met de helpdesk en ik kreeg een aardige mevrouw die wel wist wat te doen.
op het forum staat het ook er moet een switch worden omgezet in het mode (v10 bij mij)
geweldig het heeft nog nooit zo snel gedraaid.
Of de ontvanger ook sneller word moet ik nog afwachten
Beste Jaap,
Allereerst moet je kijken of je kabels goed zijn voor internet (gecertificeerd) Dus geen kabels van een rommelmarkt kopen.
Daarna alle instellingen nakijken.
Daarna ook een goede router kopen (geen prutsding)
Daarna moet alles goed zijn
Ik heb Klasse 1 kabels en een zeer goede router.
Bij mij loopt alles super Internetsnelheid is 100 MB Up en download Klopt precies getest met Ookla speedtest.
TV ook super op mijn 4K TV van Sony
Allereerst moet je kijken of je kabels goed zijn voor internet (gecertificeerd) Dus geen kabels van een rommelmarkt kopen.
Daarna alle instellingen nakijken.
Daarna ook een goede router kopen (geen prutsding)
Daarna moet alles goed zijn
Ik heb Klasse 1 kabels en een zeer goede router.
Bij mij loopt alles super Internetsnelheid is 100 MB Up en download Klopt precies getest met Ookla speedtest.
TV ook super op mijn 4K TV van Sony
2 resultaten - getoond 1 - 2