Details van de review

KPN Glasvezel
Glasvezel providers
ben al 13 jaar klant bij KPN, en heb net besloten dat de maat vol is.
de helpdesk weet niet waarover ze het heeft. en de galsvezel snelheid laat de wensen over! ik betaal een behoorlijk bedrag iedere maand en verwacht dan ook dat ik dat ontvang. moet de laatste weken WEKELIJKS de router herstarten, om er weer wat uit te halen.
als ik een snelheidstest (überhaupt van kpn zelf) doe, krijg ik als resultaat..... 2.4 down en 1.3 up.... en dat moet razendsnel zijn???? als je 100 down zou moeten hebben en 10 up, dan is dit gewoon schandalig! maar wel iedere maand volle pot betalen hoor!
klaar mee!
Gemiddelde score 

3.2
Installatie 

4.0
Helpdesk 

2.0
Internet 

1.0
Bellen 

5.0
Digitale televisie 

4.0
Geschreven door MT Oktober 28, 2018

steeds slechter

ben al 13 jaar klant bij KPN, en heb net besloten dat de maat vol is.
de helpdesk weet niet waarover ze het heeft. en de galsvezel snelheid laat de wensen over! ik betaal een behoorlijk bedrag iedere maand en verwacht dan ook dat ik dat ontvang. moet de laatste weken WEKELIJKS de router herstarten, om er weer wat uit te halen.
als ik een snelheidstest (überhaupt van kpn zelf) doe, krijg ik als resultaat..... 2.4 down en 1.3 up.... en dat moet razendsnel zijn???? als je 100 down zou moeten hebben en 10 up, dan is dit gewoon schandalig! maar wel iedere maand volle pot betalen hoor!
klaar mee!

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Bor
November 24, 2018
Ik had ook slecht glasvezel int. Alle draden naar cat6 veranderd . Eerste meting 500 500 was 90 90door 1 kabel te vernieuwen had ik 230 230. Verder zoeken met een maatje die Utrecht is. Zo zijn we erachter gekomen dat Firefox maar tot 210 down en210up. Dezelfde test noch een x gedaan met erg en mijn int is nu gewoon 500 500. Perfect . Dus kabels cd nakijken en test je snelheid met erge.
1 resultaten - getoond 1 - 1