Details van de review

KPN Glasvezel
Glasvezel providers
Onlangs heeft KPN bij mij glasvezel aangelegd. Tijdens graafwerkzaamheden is de gasleiding beschadigd. KPN is niet bereid de schade die ik daarbij heb opgelopen ook maar enigszins te vergoeden. Dit is een zeer kwalijke zaak en ik raad dan ook iedereen aan om nog maar eens goed na te denken voordat je je door KPN op glasvezel laat aansluiten!
Geschreven door Js December 18, 2019

WAARSCHUWING VOOR IEDEREEN! Zeer slechte ervaring bij aanleg glasvezel door KPN

Onlangs heeft KPN bij mij glasvezel aangelegd. Tijdens graafwerkzaamheden is de gasleiding beschadigd. KPN is niet bereid de schade die ik daarbij heb opgelopen ook maar enigszins te vergoeden. Dit is een zeer kwalijke zaak en ik raad dan ook iedereen aan om nog maar eens goed na te denken voordat je je door KPN op glasvezel laat aansluiten!

Was deze review nuttig? 

Commentaar

2 resultaten - getoond 1 - 2

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door JoV
Februari 10, 2020
Ook ik heb glasvezel aangelegd gekregen bij KPN. In het begin lijkt het allemaal prima, veel informatie, maar let op, het is eenzijdige info. Op de info staat nooit geen contact nummer. De kabel leggers spreken geen of slecht nl als je ze duidelijk gaat maken dat de stoep nog scheef is en dat de kabel minimaal 60 cm diep moet liggen en geen 40 cm, wel kon men vertellen dat ze uit Bulgarije kwamen. Dat komt KPN in dit soort situaties wel goed uit natuurlijk. Bij KPN zelf heb ik ong. 2x 20 minuten aan de lijn gehangen maar nog geen contact. Kort daarna kwamen 2 personen in een grijs busje zonder bestickering en zonder kpn kleding de kabel in de meterkast aansluiten. Helaas lag ik net op bed toen ze er waren(nachtdienst) , ik werd wakker van het boren, toen ik beneden was lag de kabel al naar de meterkast, lekker snel zou je zeggen, echter is de kabel boven in de muur (op zo'n 15 cm onder de grond) in huis geboord en de kwetsbare kabel is strak door de lege kruip ruimte, vlak naast het kruipgat, gelegd. Dit In plaats van ook op 60cm en langs de muur in de kruipruimte. Ook bij de aansluiting loopt de kabel erg raar, midden door een zelf gemaakt vak voor de handschoenen en laarzen en loopt raar en kwetsbaar door de meterkast omhoog, ook niet netjes weg gewerkt. Hier was ik bij, de beste mannen vonden mijn opmerkingen raar en reageerden nauwelijks, wel kreeg ik de opmerking dat ze geen tijd voor wat anders hadden. Waardeloos KPN, ik schat dat de kabel binnen een paar weken opnieuw aangelegd dient te worden
Geschreven door Edwin
November 08, 2021
Die aanleg wordt niet verzorgd door de provider KPN maar (waarschijnlijk) KPN Netwerk NL. Dat is een ander bedrijf.
2 resultaten - getoond 1 - 2