Details van de review
De aansluiting in de woning was in middels gereed.
Binnen een week zou dat aangesloten zijn.
9dec de stap genomen en abonnement omgezet nu 21 januari een bericht gehad dat 19 februari zou het aan gesloten worden ik heb tussen tijds een aantal malen gebeld hoe dit mogelijk kon zijn.
Van het ene excuus naar het andere
Eerst de schuld van de monteur die had niet afgemeld dat het geïnstalleerd is.
Toen was het excuus een kruis verbinding daar moest weer een monteur oor langs komen hier kwamen ze mee na dat ik zelf een aantal maal gebeld had en eigenlijk voor hun dus aan het werk ben geweest wat er nou aan de hand was foto's moeten mailen enz. En oplossen of klant gericht nee helaas wel geeft kon de schuld aan glasvezel en glasvezel aan de monteur dan aan die.
Jammer dat ze niet eerlijk aan kunnen geven wat er mis gaat en dan hun best doen om het op te lossen een klant nog bijna een maand laten wachten vind ik niet ok.
Heb ook geannuleerd.
En nu rustig rond aan het kijken
Zo jammer
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Wat een "TOP" Service
In dec de stap genomen om het abonnement om te zetten naar glas vezel.
De aansluiting in de woning was in middels gereed.
Binnen een week zou dat aangesloten zijn.
9dec de stap genomen en abonnement omgezet nu 21 januari een bericht gehad dat 19 februari zou het aan gesloten worden ik heb tussen tijds een aantal malen gebeld hoe dit mogelijk kon zijn.
Van het ene excuus naar het andere
Eerst de schuld van de monteur die had niet afgemeld dat het geïnstalleerd is.
Toen was het excuus een kruis verbinding daar moest weer een monteur oor langs komen hier kwamen ze mee na dat ik zelf een aantal maal gebeld had en eigenlijk voor hun dus aan het werk ben geweest wat er nou aan de hand was foto's moeten mailen enz. En oplossen of klant gericht nee helaas wel geeft kon de schuld aan glasvezel en glasvezel aan de monteur dan aan die.
Jammer dat ze niet eerlijk aan kunnen geven wat er mis gaat en dan hun best doen om het op te lossen een klant nog bijna een maand laten wachten vind ik niet ok.
Heb ook geannuleerd.
En nu rustig rond aan het kijken
Zo jammer