Details van de review
Gemiddelde score | 1.4 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Glasvezel van KPN, een Soap
Eindelijk werden we aangesloten op glasvezel. Monteur kwam het aansluiten, echter geen verbinding. Meerdere malen kpn klantenservice gebeld. Nee ligt aan uw modem, u krijgt een nieuwe. Nee ligt niet aan uw modem, wij sturen een monteur. Monteur:ja u heeft geen connectie.. Ik moet kpn netwerk naar u toesturen. Kon netwerkmonteur : ja u heeft geen connectie, deze meneer heeft 't toen verholpen. Ik had eindelijk verbinding. Daarna komt er nog een kpn monteur om inderdaad te constateren dat je internet hebt. Pas daarna kon ik mijn internetsnelheid laten verhogen?? Toen dat gebeurde... Doofde mijn internetverbinding snel uit. 1,5 uur hebben wij van een snellere internet kunnen genieten. Daarna... Geen internet. Niets meer. Kpn monteur constateerde dat ook en een nieuwe afspraak. Met netwerkbeheerder werd gemaakt. Kpn monteur heeft toen connectie weer met koper gemaakt. Dat werkte 1,5... Daarna geen verbinding meer met koper. Weer bellen met kpn en netwerk. Kpn moet koperverbinding herstellen en netwerkbeheer glasvezel connectie bekijken. Nu maar hopen dat iemand van kpn je gaat helpen. Klantenservice wilt je heus wel helpen, maar zijn zo beperkt in wat ze kunnen en mogen. Klachten worden niet gehoord... kpn is te groot.. Te log en te arrogant. Eve.n overstappen naar ziggo doe je ook niet zomaar. Kpn.. Wat een verschrikkelijk klantonvriendelijk bedrijf.