Details van de review
Monteur kon pas de 17e komen, ik had gezegd dat dat te laat was. Mij is ge-adviseerd om het glasvezelkastje zelf in te bouwen, dan zou het eerder mogelijk zijn.
Gisteren zou ik om 16:00 uur gebeld worden om het signaal in werking te zetten.
Er gebeurde niets. 2x gebeld, ik moest geduld hebben, zou zeker terug gebeld worden. Tot 20:00 uur voor niks zitten wachten, niemand belt terug.
Vandaag weer gebeld: we kunnen het signaal niet eerder vrijgeven dan de 17e, want dat staat in de computer.
- 2 bejaarde mensen van 85 jaar een week zonder telefoon
- nog niet eens excuses voor het niet terug bellen
- Een maand geleden belofte gedaan dat het voor de 12e geregeld zou zijn
Nu weet ik het zeker: Nooit geen KPN meer, ik hoop dat velen dit advies volgen.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Wederom broerde service
Na zelf 4 weken lang zonder TV gezeten te hebben, is het nu de beurt aan mijn schoonvader. Die verhuist vandaag 12-2-2013 naar een aanleunwoning bij een bejaardenhuis, en zit (voorlopig) tot de 18e zonder TV en telefoon.
Monteur kon pas de 17e komen, ik had gezegd dat dat te laat was. Mij is ge-adviseerd om het glasvezelkastje zelf in te bouwen, dan zou het eerder mogelijk zijn.
Gisteren zou ik om 16:00 uur gebeld worden om het signaal in werking te zetten.
Er gebeurde niets. 2x gebeld, ik moest geduld hebben, zou zeker terug gebeld worden. Tot 20:00 uur voor niks zitten wachten, niemand belt terug.
Vandaag weer gebeld: we kunnen het signaal niet eerder vrijgeven dan de 17e, want dat staat in de computer.
- 2 bejaarde mensen van 85 jaar een week zonder telefoon
- nog niet eens excuses voor het niet terug bellen
- Een maand geleden belofte gedaan dat het voor de 12e geregeld zou zijn
Nu weet ik het zeker: Nooit geen KPN meer, ik hoop dat velen dit advies volgen.