Details van de review
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Dramatisch! Ze beloven een "zorgeloze overstap" van je huidige provider. Niets is minder waar! Zit al 5 dagen zonder internet/tv/telefonie, omdat ze eerst het signaal killen van mijn oude provider (die liep nog twee weken), maar de router past naderhand sturen. Navraag bij hun klantenservice helpt niet, die komen niet verder dan "tja, zeer spijtig" of "ik heb een ticket aangemaakt" en "ik kan geen toezeggingen doen wanneer u uw router en decoder ontvangt". Daarnaast wordt je nog eens half afgeperst ook, verzocht vriendelijk om hun signaal te killen zodat ik tenminste van het wk kon genieten met mijn oude provider (nog geen wedstrijd gezien! Ook niet die van nl/esp!), maar dan werd ik er even op gewezen dat ik een tweejarig contract had.. Mafioso zijn het! Tot slot is hun klantenservice werkelijk incapabel en komen zij de simpelste afspraken niet na en zijn niet bereikbaar tijdens hun openingstijden (29 min in de wacht gestaan voor 15 ct. per minuut). Als je een mail wilt versturen moet je inloggen met je gebruikersnaam, maar die konden ze me niet vertellen, ook niet hoe ik dit moest herstellen en ook niet hoe ik een nieuwe moest aanvragen! Wat ook belachelijk is is dat er ergens in een magazijn mijn pakketje ligt, maar dat ie niet zomaar kan worden opgestuurd. Mensen dit is een bedrijf dat niet wil en de klant overlaat aan de willekeur van haar humeur. Dit is weer zo'n uit de grond getrapt bedrijf die haar beloftes niet wil nakomen maar de klant uitlacht als ze worden gewezen op hun verplichtingen.. Drama! Niet doen!