Details van de review
De grofheid van dit bedrijf en zijn medewerkers en geen enkele bereidheid om de problemen binnen redelijk termijn op te lossen. Het niet kunnen opzeggen van dit wurgcontract maakt voor mij van online niet alleen een heel slecht bedrijf maar gewoon een criminele organisatie in de meest letterlijke zin. Nee voor mij nooit geen online.nl meer, heel erg naar dit.
Gemiddelde score | 3.0 | |
Installatie | 5.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 5.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 3.0 |
Verschrikkelijk nare ervaringen online.nl
Ik kon bijna 2 maanden niet gebeld worden. Vanaf dag 1 heb ik contact gezocht met het dure 0900 nummer van online maar kreeg steeds geen antwoord van ze. Brieven gestuurd die ze niet inhoudelijk beantwoorden. Inmiddels vele kosten verder en onderhand een dossier ter dikte van een boek. Toppunt was wel het gesprek waarin ik de geboden schadevergoeding karig noemde en niet kostendekkend waarop de medewerker tegen mij zei dat mijn toon hem niet aanstond en dat dit niet in mijn voordeel werkte. Dit terwijl ik na al die tijd gewoon netjes ben gebleven. Mijn vraag voor het ontbinden van het contract zoals dat in de eigen algemene voorwaarde staat bij een gebrek van online, kreeg ik het antwoord ja maar er staat niet bij welke termijn. Een termijn van 2 maanden geen telefoon lijkt mij belachelijk.
De grofheid van dit bedrijf en zijn medewerkers en geen enkele bereidheid om de problemen binnen redelijk termijn op te lossen. Het niet kunnen opzeggen van dit wurgcontract maakt voor mij van online niet alleen een heel slecht bedrijf maar gewoon een criminele organisatie in de meest letterlijke zin. Nee voor mij nooit geen online.nl meer, heel erg naar dit.