Details van de review

Online.nl
Internet providers
Ik had online digitaal en was eigenlijk van plan om iets anders te nemen.Online belde me op met een leuke aanbieding,online interactief,meer zenders/sneller internet.
Mooi dacht ik.Dan blijf ik bij de club.
Had ik het maar nooit gedaan.Ik heb nooit de internetsnelheid gekregen die zij mij beloofd hebben.
Dus tv kijken is tot vandaag drama.Steeds blijft het beeld hangen of we hebben helemaal geen beeld.
Helpddesk kon niet zeggen wat het probleem was en maakte een opdracht voor de technische dienst.
Deze heeft nooit iets van zich laten horen.Toen ik zei dat ik het contract dan maar te niet wilde laten verklaren zeiden ze doodleuk dat ik had getekend voor een jaar.Ik zei dat zij toch ook niet het contract naleefden.
Wat een doffe toestanden daar bij die klote online.nl
Ik ga kijken of ik van het contract kan afkomen of ze moeten heel snel met een oplossing komen.
Ik waarschuw mensen:Ga niet met online.nl in zee!
Gemiddelde score 

1.0
Installatie 

1.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

1.0
Bellen 

1.0
Digitale televisie 

1.0
Geschreven door Geerman Mei 01, 2015

Nooit meer online.nl

Ik had online digitaal en was eigenlijk van plan om iets anders te nemen.Online belde me op met een leuke aanbieding,online interactief,meer zenders/sneller internet.
Mooi dacht ik.Dan blijf ik bij de club.
Had ik het maar nooit gedaan.Ik heb nooit de internetsnelheid gekregen die zij mij beloofd hebben.
Dus tv kijken is tot vandaag drama.Steeds blijft het beeld hangen of we hebben helemaal geen beeld.
Helpddesk kon niet zeggen wat het probleem was en maakte een opdracht voor de technische dienst.
Deze heeft nooit iets van zich laten horen.Toen ik zei dat ik het contract dan maar te niet wilde laten verklaren zeiden ze doodleuk dat ik had getekend voor een jaar.Ik zei dat zij toch ook niet het contract naleefden.
Wat een doffe toestanden daar bij die klote online.nl
Ik ga kijken of ik van het contract kan afkomen of ze moeten heel snel met een oplossing komen.
Ik waarschuw mensen:Ga niet met online.nl in zee!

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Mattie
Augustus 11, 2015
TV is een ramp, harddiskrecorder loopt continu vast, blokjes beeld, etc. etc. Internet is redelijk maar veel te traag. Ik ga in ieder geval overstappen naar een andere provider.
1 resultaten - getoond 1 - 1