Details van de review

Online.nl
Internet providers
Nadat ik 3 jaar een klant ben geweest van online.nl (alleen internet aansluiting), ben ik verhuisd. Voor de verhuizing hebben ze 50 euro gerekend. Ik heb het betaalde, omdat ik geen nieuwe contract wou en omdat mijn abonnement slechts 17,79 euro kostte, zo goedkope abonnementen zijn er niet meer, helaas.
Nadat ik verhuisde is mijn abonnement prijs ineens naar 29,48 euro op/m gegaan, zonder waarschuwing (zoals tijdens bestellen van verhuisservice als later). Alle pogingen tot duidelijk te krijgen, wat er aan de hand is, leidde tot verschillende wazige verhalen en smoesjes.
Het feit dat ik met hen contract voor 17.79 euro p/m heb, vinden ze niet spannend: ze rekenen zoveel ze maar willen en niet zoals afgesproken is. Het enige wat ze kunnen bij online is je op kosten jagen en niet nakomen van afspraken.
Gemiddelde score 

1.0
Installatie 

Onbekend
Helpdesk 

1.0
Internet 

Onbekend
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

Onbekend
Geschreven door Alexandra Augustus 26, 2016

Het enige wat ze kunnen bij online is je op kosten jagen en niet nakomen van afspraken

Nadat ik 3 jaar een klant ben geweest van online.nl (alleen internet aansluiting), ben ik verhuisd. Voor de verhuizing hebben ze 50 euro gerekend. Ik heb het betaalde, omdat ik geen nieuwe contract wou en omdat mijn abonnement slechts 17,79 euro kostte, zo goedkope abonnementen zijn er niet meer, helaas.
Nadat ik verhuisde is mijn abonnement prijs ineens naar 29,48 euro op/m gegaan, zonder waarschuwing (zoals tijdens bestellen van verhuisservice als later). Alle pogingen tot duidelijk te krijgen, wat er aan de hand is, leidde tot verschillende wazige verhalen en smoesjes.
Het feit dat ik met hen contract voor 17.79 euro p/m heb, vinden ze niet spannend: ze rekenen zoveel ze maar willen en niet zoals afgesproken is. Het enige wat ze kunnen bij online is je op kosten jagen en niet nakomen van afspraken.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Alexandra
September 01, 2016
Na de klacht bij klachtenkompas.nl is er toch gelukt om fatsoenlijk afhandeling van deze situatie te krijgen. Er was een compromis gesloten dat ik voor 19,40 mag blijven dezelfde abonnement benutten. Ik heb het idee dat hier was al een medewerker met verstand ingezet, terwijl bij eerste contact pogingen zaten gewoon domme blondjes die niets weten of snappen (bv, hun reactie was: "misschien had u vroeger andere diensten opgenomen..." - misschien? jullie hebben toch mijn klantnummer en kunnen precies weten wat ik vroeger had en wat ik nu heb). Mijn conclusie is, dat bij eerste contact (via e-mail) hadden ze niet eens de moeite genomen om mijn persoonlijke situatie te bekijken, wat in feite betekent, dat mijn klacht was gewoon genegeerd. Ik vind het heel erg jammer dat klanten worden zo behandeld, en dat voor oplossing voor je probleem moet jij externe partij inschakelen, terwijl het veel makkelijker kon.
1 resultaten - getoond 1 - 1