Details van de review
Nadat ik verhuisde is mijn abonnement prijs ineens naar 29,48 euro op/m gegaan, zonder waarschuwing (zoals tijdens bestellen van verhuisservice als later). Alle pogingen tot duidelijk te krijgen, wat er aan de hand is, leidde tot verschillende wazige verhalen en smoesjes.
Het feit dat ik met hen contract voor 17.79 euro p/m heb, vinden ze niet spannend: ze rekenen zoveel ze maar willen en niet zoals afgesproken is. Het enige wat ze kunnen bij online is je op kosten jagen en niet nakomen van afspraken.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Het enige wat ze kunnen bij online is je op kosten jagen en niet nakomen van afspraken
Nadat ik 3 jaar een klant ben geweest van online.nl (alleen internet aansluiting), ben ik verhuisd. Voor de verhuizing hebben ze 50 euro gerekend. Ik heb het betaalde, omdat ik geen nieuwe contract wou en omdat mijn abonnement slechts 17,79 euro kostte, zo goedkope abonnementen zijn er niet meer, helaas.
Nadat ik verhuisde is mijn abonnement prijs ineens naar 29,48 euro op/m gegaan, zonder waarschuwing (zoals tijdens bestellen van verhuisservice als later). Alle pogingen tot duidelijk te krijgen, wat er aan de hand is, leidde tot verschillende wazige verhalen en smoesjes.
Het feit dat ik met hen contract voor 17.79 euro p/m heb, vinden ze niet spannend: ze rekenen zoveel ze maar willen en niet zoals afgesproken is. Het enige wat ze kunnen bij online is je op kosten jagen en niet nakomen van afspraken.