Details van de review
Ik zit dus al meer dan een week zonder internet door een fout die zij hebben veroorzaakt en die ze vertikken op te lossen. De verbinding was tot op kort geleden vrij stabiel, maar hun klantenservice is ronduit belachelijk.
Tijd voor een nieuwe provider.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Eenzijdig afgesloten
Een week geleden is mijn internet abonnement eenzijdig door Online opgezegd omdat ze een opzegging hadden ontvangen van een andere provider. Een dergelijk verzoek heb ik nooit gemaakt en ook mijn buren, waardoor er eventueel een misverstand had kunnen ontstaan, hebben ook verzoek tot stopzetten ingediend. Na 4 dagen geprobeerd te hebben om contact met hen te krijgen (contactformulier, klachtformulier, Twitter, telefoon) kreeg ik eindelijk iemand telefonisch te pakken na 1 uur in de wachtrij te hebben gestaan. Die persoon kon mij echter niet helpen en moest het naar de juiste afdeling sturen waarna ik opgebeld zou worden met een oplossing. Ondertussen zijn we weer 4 dagen verder en heb ik nog niets gehoord en sta ik nu alweer meer dan een half uur in de wachtrij.
Ik zit dus al meer dan een week zonder internet door een fout die zij hebben veroorzaakt en die ze vertikken op te lossen. De verbinding was tot op kort geleden vrij stabiel, maar hun klantenservice is ronduit belachelijk.
Tijd voor een nieuwe provider.