Details van de review
Als het ergens een grote puinhoop is dan is dat wel bij Online.nl :
-telf. niet de bereiken, men geeft aan dat dit beter is geworden na de veranderingen;
-er wordt pas na twee weken gereageerd op mailtjes die naar de klantenservice worden gestuurd;
-administratie is een pijnhoop, ik zou een modem hebben teruggestuurd wat niet het geval is;
-opzegging door mijn nieuwe provider niet terug te vinden.
Dus de conclusie van dit bericht is : wil je veel problemen kies dan voor internet van Online.nl
-telf. niet de bereiken, men geeft aan dat dit beter is geworden na de veranderingen;
-er wordt pas na twee weken gereageerd op mailtjes die naar de klantenservice worden gestuurd;
-administratie is een pijnhoop, ik zou een modem hebben teruggestuurd wat niet het geval is;
Dus de conclusie van dit bericht is : wil je veel problemen kies dan voor internet van Online.nl
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
Rob
Januari 12, 2017
Als het ergens een grote puinhoop is dan is dat wel bij Online.nl :
Was deze review nuttig?