Details van de review
Om de paar dagen had ik problemen met telefonie.
Als ik door iemand gebeld werd ging de telefoon bij mij niet over.
Ik werd dan via mijn 06 toestel op de hoogte gebracht en moest dan mijn modem resetten.
Dit probleem heb ik meerdere keren kenbaar gemaakt bij online maar die konden niets vinden.
Het probleem lag volgens online aan de bekabeling bij mij in huis en dit bleven ze volhouden terwijl ik zeker weet dat alles goed was aangesloten.
Telkens als ik weer belde naar online moest ik het probleem weer opnieuw uitleggen wat ook al storend werkt als je al minimaal 15 keer gebeld hebt over een identieke klacht.
Daarbij komt ook nog eens de snelheid van het internet!!!!
Ik had een 20 mb/s abo maar ben nooit boven de 8 mb/s uit gekomen.
Volgens online lig ik te ver van de schakelkast af.
De afstand tot de schakelkast is ca. 1300 meter.
Kort samengevat,
Aangeboden snelheden worden zelden bereikt!!
Telefonie is absoluut niet stabiel!!
Ik raad u dan ook aan even verder te kijken vooraleer u een abo afsluit met online/ t-mobile.
Groet,
Jan.
Gemiddelde score | 1.3 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Bezint eer gij begint!!
Na 1� jaar van ellende met mijn internet / bellen abo ben ik maar overgestapt naar een andere provider.
Om de paar dagen had ik problemen met telefonie.
Als ik door iemand gebeld werd ging de telefoon bij mij niet over.
Ik werd dan via mijn 06 toestel op de hoogte gebracht en moest dan mijn modem resetten.
Dit probleem heb ik meerdere keren kenbaar gemaakt bij online maar die konden niets vinden.
Het probleem lag volgens online aan de bekabeling bij mij in huis en dit bleven ze volhouden terwijl ik zeker weet dat alles goed was aangesloten.
Telkens als ik weer belde naar online moest ik het probleem weer opnieuw uitleggen wat ook al storend werkt als je al minimaal 15 keer gebeld hebt over een identieke klacht.
Daarbij komt ook nog eens de snelheid van het internet!!!!
Ik had een 20 mb/s abo maar ben nooit boven de 8 mb/s uit gekomen.
Volgens online lig ik te ver van de schakelkast af.
De afstand tot de schakelkast is ca. 1300 meter.
Kort samengevat,
Aangeboden snelheden worden zelden bereikt!!
Telefonie is absoluut niet stabiel!!
Ik raad u dan ook aan even verder te kijken vooraleer u een abo afsluit met online/ t-mobile.
Groet,
Jan.