Details van de review

Online.nl
Internet providers
Ik wilde voor mijn moeder overstappen van Ziggo naar Online omdat het goedkoper was. Ze laten je van die aanbiedingen zien maar achteraf zijn ze niet zo aardig. Ze leveren je een satelliet TV wat ik niet wist dat dat zou komen. Heb nauwelijks bereik hier. Moet een hele kabel door me kamer heen trekken om alleen maar (teminste wat) verbinding te krijgen. En Internet gaat het super sloom. Kabels eruit getrokken en alles uit en ze vertellen mij dat het nog steeds sloom is. Ik had voor me moeder een internet pakket van 8MBITs gekozen met actie. En ze vertellen mij dat we 4MBITs heb gekozen. Nou sorry hoor ik ben niet zo achterlijk dat voor zo laag ga kiezen voor mijn moeder. En het ergste ervan is. Je bent minimaal vastgebonden aan 1 jaar contract en de klantenservice kan je met bijna helemaal niks hiermee helpen. Ze verhelpen dit niet en laten je geen contact maken met hogere in deze bedrijf (zelfs compleet geen uitzonderingen). Dit is een nachtmerrie en spijt dat ik van Ziggo ben overgestapt naar Online. Was een blije Ziggo klant maar nu een ontevreden Online klant. Mijn enige wens nu is dat ik wil terug overstappen naar Ziggo (of KPN).
Gemiddelde score 

3.0
Installatie 

5.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

1.0
Bellen 

7.0
Digitale televisie 

1.0
Geschreven door Atilla Bayrambas Juni 25, 2013

Eerste slecht(st)e provider die ik heb gehad!!

Ik wilde voor mijn moeder overstappen van Ziggo naar Online omdat het goedkoper was. Ze laten je van die aanbiedingen zien maar achteraf zijn ze niet zo aardig. Ze leveren je een satelliet TV wat ik niet wist dat dat zou komen. Heb nauwelijks bereik hier. Moet een hele kabel door me kamer heen trekken om alleen maar (teminste wat) verbinding te krijgen. En Internet gaat het super sloom. Kabels eruit getrokken en alles uit en ze vertellen mij dat het nog steeds sloom is. Ik had voor me moeder een internet pakket van 8MBITs gekozen met actie. En ze vertellen mij dat we 4MBITs heb gekozen. Nou sorry hoor ik ben niet zo achterlijk dat voor zo laag ga kiezen voor mijn moeder. En het ergste ervan is. Je bent minimaal vastgebonden aan 1 jaar contract en de klantenservice kan je met bijna helemaal niks hiermee helpen. Ze verhelpen dit niet en laten je geen contact maken met hogere in deze bedrijf (zelfs compleet geen uitzonderingen). Dit is een nachtmerrie en spijt dat ik van Ziggo ben overgestapt naar Online. Was een blije Ziggo klant maar nu een ontevreden Online klant. Mijn enige wens nu is dat ik wil terug overstappen naar Ziggo (of KPN).

Was deze review nuttig? 

Commentaar

3 resultaten - getoond 1 - 3

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Jan Pruim
December 11, 2013
Hier ook doffe ellende. Eerst inderdaad de TV ontvanger, hier wordt nergens over gesproken. Vervolgens wordt de digitale ontvanger met recorder niet geleverd. Duurt al met al vier maanden. Na het zoveelste telefoontje naar Online wordt er door een serieuze man verteld dat het schip is gezonken! Dat is toch niet normaal....! Vervolgens doet de telefoon de helft van de tijd het niet, niet te bereiken van buitenaf. Alleen internet doet het zoals belooft. De televisiegids doet het de helft van de tijd helemaal niet of hij loopt een dag achter. Lekker handig als je deze gids moet gebruiken om programma's op t nemen.
Bel je de klantenservice, waar je 15 ct per minuut voor moet betalen, met drie vragen: 1) Waarom TV drenthe terwijl we in Groningen wonen. 2) Waarom zijn we met regelmaat niet te bereiken op de telefoon. En 3) Waarom doet de TV gids het niet.
Over een week wordt u terug gebeld. Kan dat dan in de avond heb ik gevraagd. Bellen ze eerst twee keer overdag en later nog twee keer achter elkaar. Vervolgens een mail dat ik niet te bereiken ben en dat we morgen weer worden gebeld.
Daarop zelf de klantenservice gebeld: Niets van bekend dat er problemen zijn met de TV....... Kunnne we u niet mee helpen, u wordt terug gebeld! Daarop werd ik een beetje link en zei dat ik eerst wel het een en ander op internet zou zetten over hoe Online werkt. Wordt mij ijskoud verteld dat als ik dat doe, we helemaal niet meer worden geholpen.... Dit gesprek wordt opgenomen en als u het op internet zet helpen wij u niet meer.... Ongelofelijk! Ga niet zomaar met ze in zee.
Geschreven door j serberie
Februari 04, 2014
Ik heb nog nooit problemen gehad met online en ben al meer dan drie jaar klant. klantenservice heb ik nog nooit hoeven te bellen, wel alleen de sales afdeling voor verlenging maar dit is gratis. Jullie hebben trouwens zoveel problemen met de klantenservice omdat bij 9 van de 10 grote bedrijven de klantenservice wordt verzorgd door een ander bedrijf. Daarom kunnen ze je niet doorverbinden met hogere in het bedrijf. Het postadres van Online zit bijvoorbeeld in Den-haag, maar het bedrijf wat de klantenservice doet bijvoorbeeld in Utrecht.
Geschreven door Henk
Mei 12, 2014
Zover ik weet (langdurig klant) heeft online alleen maar 10-30-50 pakketten. Vroeger hadden ze 4 of 20. 8 Bestaat niet.
3 resultaten - getoond 1 - 3