Details van de review

Online.nl
Internet providers
Zeer slechte ervaringen met Online.

Internet is zo traag als ik weet niet wat
en verbinding valt steeds weg.

Ook zeer slechte service.

Ik betaal al maanden voor internet die ik niet eens
kan gebruiken, echt balen is dat zeg, pfff...
Gemiddelde score 

1.0
Installatie 

1.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

1.0
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

Onbekend
Geschreven door Ontevreden klant... Juli 03, 2013

Nooit meer Online...

Zeer slechte ervaringen met Online.

Internet is zo traag als ik weet niet wat
en verbinding valt steeds weg.

Ook zeer slechte service.

Ik betaal al maanden voor internet die ik niet eens
kan gebruiken, echt balen is dat zeg, pfff...

Was deze review nuttig? 

Commentaar

3 resultaten - getoond 1 - 3

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Beli
Januari 11, 2014
Mensen moet nooit iets hebben van online, slechte dan online kan niet, dat zijn mensen van online die op deze forum schrijven dat het goed is, maar meeste mensen hebben problemen met online. mijn raad is nooit online abonnement aansluiten! Klantenservice is zo slecht,langer dan 30 min wachten aan de telefoon en als je aan de buurt komt dan zeggen ze wij kan niks voor je doen en gooien ze de telefoon dicht.Dat de nederlandse overheid deze bedrijven laten mensen oplichten vind ik het schandalig.werekken ze met 0900 en 15 cent per min daar mee ook geld verdienen en jij kan ze niet bellen als je geen huis telefoon hebt, en als je ze met mobile belt dan moet je zo lang wachten. internet abonnement die je niet kan opzeggen hoe slecht die ook is, dat ze te veel macht als oplichters hebben is gewoon niet te geloven. ik verzoek iedereen die problemen hebt met online de rekeningen niet te betalen en nationale ombudsman te bellen en consumentenbond te bellen, kassa, radar, en andere media bekende zo dat de hele nederland kan zien hoe slecht ze zijn!
Als antwoord op een eerder commentaar

Geschreven door J
Februari 04, 2014
Ik werk niet bij online maar ik ben wel een tevreden klant. Ik lees inderdaad erg veel bij deze reviews dat iedereen zo ontevreden is. Maar in drie jaar tijd heb ik niet 1 storing of een ander probleem gehad. Misschien komt het ook door de gebieden waar we wonen? Hier in de randstad tussen den-haag en Rotterdam werkt het in iedergeval perfect. Zelf heb ik in die 3 jaar tijd één keer naar de klantenservice gebeld (noujah eigenlijk naar sales) om mijn contract te verlengen. Dus waarschijnlijk nemen ze op de afdeling sales heel snel op en op de afdeling klantenservice niet. Hiervoor hadden wij Ziggo en daar had ik juist altijd problemen mee (die tijd dat ziggo altijd negatief in het nieuws was etc)
Als antwoord op een eerder commentaar

Geschreven door Jan
Maart 09, 2014
ik zeg bij je bank de machtiging intrekken, kunnen ze niets meer afschrijven en zijn ze zo bereid je contract te ontbinden heb ik ook gedaan!!
3 resultaten - getoond 1 - 3