Details van de review
Eind december ontving ik netjes op tijd het internetmodem en de DTV ontvanger. Op 2 januari ontving ik de bevestigingsmail dat de aansluiting actief was. Ik zal niet alle details opschrijven, maar inmiddels is het half maart en zit ik nog steeds op een werkende internetverbinding te wachten. KPN is al over de vloer geweest, evenals VolkerWessels, maar die mensen zijn niet in staat het probleem op te lossen.
Ondertussen factureert Online.nl natuurlijk wel gewoon door....
Ik heb inmiddels incasso opdrachten laten storneren en de tegenrekening geblokkeerd, want de mensen van de klantenservice weigeren actie te ondernemen op onjuiste facturen. Ik heb alle rotzooi van Online.nl teruggestuurd en betaal helemaal niks meer!
Kortom:
-Technisch incapabel
-Komen contract niet na
-Factureren diensten die niet geleverd zijn
-Klantenservice lost problemen niet op
-Klantenservice komt (terugbel)afspraken niet na
Gemiddelde score | 1.5 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Wacht al ruim 2 maanden op internetaansluiting
Goedkoop is duurkoop, dat blijkt maar weer. Na een verhuizing ben ik op zoek gegaan naar een provider voor internet en DTV. Ik kwam bij Online.nl uit vanwege de lage prijs, maar ik heb nu al spijt dat ik met deze incapabele partij in zee ben gegaan.
Eind december ontving ik netjes op tijd het internetmodem en de DTV ontvanger. Op 2 januari ontving ik de bevestigingsmail dat de aansluiting actief was. Ik zal niet alle details opschrijven, maar inmiddels is het half maart en zit ik nog steeds op een werkende internetverbinding te wachten. KPN is al over de vloer geweest, evenals VolkerWessels, maar die mensen zijn niet in staat het probleem op te lossen.
Ondertussen factureert Online.nl natuurlijk wel gewoon door....
Ik heb inmiddels incasso opdrachten laten storneren en de tegenrekening geblokkeerd, want de mensen van de klantenservice weigeren actie te ondernemen op onjuiste facturen. Ik heb alle rotzooi van Online.nl teruggestuurd en betaal helemaal niks meer!
Kortom:
-Technisch incapabel
-Komen contract niet na
-Factureren diensten die niet geleverd zijn
-Klantenservice lost problemen niet op
-Klantenservice komt (terugbel)afspraken niet na
Commentaar
Ook ik heb een zeer onbeschofte jongeman van de klantenservice aan de lijn gehad. Ik heb aan het begin van het gesprek gezegd dat ik (ook) het telefoongesprek opneem om eventuele toezeggingen vast te leggen. Nou hij ging meteen over de zeik...