Details van de review

Online.nl
Internet providers
ik heb sinds kort een all in 1 abonnement bij Online.nl
dus televisie, internet en telefonie en geen van allen werkt het naar behoren.
Online.nl zijn grote oplichters!
de verbinding is zeer slecht en klapt er constant uit
heb nu tot 2 keer een monteur laten komen
maar dat heeft totaal niks geholpen
heb ook al meerdere keren contact gehad met hun klantenservice maar die hebben niks anders als vage smoesjes en beloftes die ze niet nakomen.
ik heb momenteel nu meerdere klachten ingediend
maar daar wordt simpelweg niet op gereageerd door online
ondertussen verwachten ze van mij dat ik gewoon iedere maand abonnementskosten blijf betalen
onlangs hun producten en diensten ondeugdelijk zijn
ik heb een contract getekend en ik verwacht dus van Online.nl dat ik gewoon de diensten en producten krijg waar ik voor betaal en dat ze goed werken
ook komt Online.nl met facturen van diensten en producten die ik niet eens heb aangevraagd.

kortom:

ga niet met Online.nl in zee, want je wordt gewoon opgelicht waar je bij staat.
Geschreven door remy Maart 21, 2014

ik heb sinds kort een all in 1 abonnement bij Online.nl
dus televisie, internet en telefonie en geen van allen werkt het naar behoren.
de verbinding is zeer slecht en klapt er constant uit
heb nu tot 2 keer een monteur laten komen
maar dat heeft totaal niks geholpen
heb ook al meerdere keren contact gehad met hun klantenservice maar die hebben niks anders als vage smoesjes en beloftes die ze niet nakomen.
ik heb momenteel nu meerdere klachten ingediend
maar daar wordt simpelweg niet op gereageerd door online
ondertussen verwachten ze van mij dat ik gewoon iedere maand abonnementskosten blijf betalen
onlangs hun producten en diensten ondeugdelijk zijn
ik heb een contract getekend en ik verwacht dus van Online.nl dat ik gewoon de diensten en producten krijg waar ik voor betaal en dat ze goed werken
ook komt Online.nl met facturen van diensten en producten die ik niet eens heb aangevraagd.

kortom:

ga niet met Online.nl in zee, want je wordt gewoon opgelicht waar je bij staat.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Martin
Maart 26, 2014
Zeer herkenbaar. Ze houden je gewoon aan het lijntje en leunen rustig achterover. Ze lossen het probleem niet op, maar sturen je wel elke keer facturen/incasso's. Ik heb op een gegeven moment de automatische incasso teruggeboekt en toen kwamen ze in beweging. Natuurlijk eerst een dreigbrief over een betalingsachterstand. Dan een dreigbrief van mijn kant dat ik niet op hun spookfacturen zit te wachten met het verzoek om een creditnota. Dat duurt dan ook weer weken lang.

Nee het is echt een waardeloze partij. De kwaliteit van de dienst die ze leveren is zeer slecht en het probleemoplossend vermogen van de klantenservice is dramatisch. Ver uit de buurt blijven van deze kwakzalvers!
1 resultaten - getoond 1 - 1