Details van de review
Ik ben 1 week geleden overgestapt naar online.nl.
Alles verliep heel soepel: erg goede communicatie per email over elke stap van de contract afsluiting (opzegging oude provider; wanneer modem bezorgd wordt, wanneer contract ingaat, hoe de installatie verloopt etc). Aansluiting modem duidelijk uitgelegd in de handleiding. Was binnen 5 minuten klaar. Tot nu toe werken internet en telefonie zonder enkel probleem. Bedankt voor de goede service tot nu toe!
Alles verliep heel soepel: erg goede communicatie per email over elke stap van de contract afsluiting (opzegging oude provider; wanneer modem bezorgd wordt, wanneer contract ingaat, hoe de installatie verloopt etc). Aansluiting modem duidelijk uitgelegd in de handleiding. Was binnen 5 minuten klaar. Tot nu toe werken internet en telefonie zonder enkel probleem. Bedankt voor de goede service tot nu toe!
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
Kerstin
Mei 26, 2014
zeer tevreden
Ik ben 1 week geleden overgestapt naar online.nl.
Was deze review nuttig?
Commentaar
1 resultaten - getoond 1 - 1
Sortering
natuurlijk de eerste maand zijn ze prima maar heb het gevoel dat ze je na een tijdje beginnen te knijpen want eerst had ik 8 m/bit en ik mag nu blij zijn als ik boven de 3 uitkom dus veel succes nog toegewenst
1 resultaten - getoond 1 - 1