Details van de review

Online.nl
Internet providers
Ik ben 1 week geleden overgestapt naar online.nl.
Alles verliep heel soepel: erg goede communicatie per email over elke stap van de contract afsluiting (opzegging oude provider; wanneer modem bezorgd wordt, wanneer contract ingaat, hoe de installatie verloopt etc). Aansluiting modem duidelijk uitgelegd in de handleiding. Was binnen 5 minuten klaar. Tot nu toe werken internet en telefonie zonder enkel probleem. Bedankt voor de goede service tot nu toe!
Gemiddelde score 

10.0
Installatie 

10.0
Helpdesk 

Onbekend
Internet 

10.0
Bellen 

10.0
Digitale televisie 

Onbekend
Geschreven door Kerstin Mei 26, 2014

zeer tevreden

Ik ben 1 week geleden overgestapt naar online.nl.
Alles verliep heel soepel: erg goede communicatie per email over elke stap van de contract afsluiting (opzegging oude provider; wanneer modem bezorgd wordt, wanneer contract ingaat, hoe de installatie verloopt etc). Aansluiting modem duidelijk uitgelegd in de handleiding. Was binnen 5 minuten klaar. Tot nu toe werken internet en telefonie zonder enkel probleem. Bedankt voor de goede service tot nu toe!

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door anoniem
Augustus 06, 2014
natuurlijk de eerste maand zijn ze prima maar heb het gevoel dat ze je na een tijdje beginnen te knijpen want eerst had ik 8 m/bit en ik mag nu blij zijn als ik boven de 3 uitkom dus veel succes nog toegewenst
1 resultaten - getoond 1 - 1