Online.nl ervaringen
https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/7b/cc/8f/online-99-1411403321.pngHouden je aan het lijntje.
TV werkt af en toe ( tussen de beelden met BLOKKEN door ).
Terugkijken werkt nog slechter.
Telefoon werkt pas na een hele tijd ( weken ).
Service kennen ze niet.
Voortijdig opzeggen mag niet ( tenzij je een heleboel extra betaald ).
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
WAARDELOOS ... BEDRIJF.
Houden je aan het lijntje.
TV werkt af en toe ( tussen de beelden met BLOKKEN door ).
Terugkijken werkt nog slechter.
Telefoon werkt pas na een hele tijd ( weken ).
Service kennen ze niet.
Voortijdig opzeggen mag niet ( tenzij je een heleboel extra betaald ).
Gemiddelde score | 2.8 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 6.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Al zes maanden geen televisie
Wij hebben zes maanden online.nl waarvan we vijf maanden geen televisie hebben. Ze hebben ons ter compensatie €10 gegeven. Wat een super service. We vinden het eerlijk gezegd een erg lachwekkend bedrijfje.
Gemiddelde score | 3.3 | |
Installatie | 4.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 6.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Waardeloze tv, internet aardig
Waardeloze tv box. Loopt vast, geluid valt weg of out oug sync met het beeld. Tv gemist is traag en hapert constant.
Al 2 maanden geen tv K-524 foutmelding
via app slechte verbinding blokjes.
Gemiddelde score | 3.8 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
WAARDENLOOS!!!!!!!!!!!!!!
Sinds 13 augustus ben klant van online.
Al 2 maanden geen tv K-524 foutmelding
via app slechte verbinding blokjes.
Nog slecher dan tele 2.
Opzeggen kan niet. Dus zodra je contract neem en de router later krijg dan zijn de 14 dagen voorbij. Dus niet kunnen proberen in de bedenktijd en nu een jaar slecht internet. Bedriegers. Leugenaars.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Zeer slecht met de nieuwe 5g
Ze beloven zonder bekabeling 80 downsnelheid. Wat krijgen we, 40. Met hun geweldige nieuwe modem van 5g. Trap er niet in!!
Nog slecher dan tele 2.
Opzeggen kan niet. Dus zodra je contract neem en de router later krijg dan zijn de 14 dagen voorbij. Dus niet kunnen proberen in de bedenktijd en nu een jaar slecht internet. Bedriegers. Leugenaars.
Het probleem werd verergerd door het feit dat ik enkele maanden in het buitenland vastzit vanwege het corona en ik kan niet naar huis terug keren.
Een contact opnemen met het bedrijf was echter vrijwel onmogelijk. De chat en zijn online "deel-met-ons"-vorm op de site werken niet, ze weigeren problemen te bespreken via de Facebook-messenger, ze geven me geen mailadres. Er blijft alleen het callcenter om contact op te nemen met het bedrijf, maar bellen vanuit de EU is erg duur, het is goedkoper om rechtstreeks aan de advocaten te betalen...
Mijn familie heeft mislukte pogingen gedaan om de ontvangen apparatuur op een glasvezelmodem aan te sluiten. Door het ontbreken van internet thuis mijn mogelijkheid om met mijn familie te communiceren nu zeer beperkt is.
De foutieve bestelling is opgetreden vanwege de fout van beide partijen. De bedrijf wil niet meewerken aan het oplossen van dit probleem en een effectieve communicatie met de klant onderhouden, rekening houdend met de situatie waarin de hele wereld zich nu bevindt, misschien met uitzondering van Online.nl.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Buy & Go (Offline)
Ik heb via online.nl een internetpakket besteld op 25-5-20. Omdat we thuis geen telefoonlijn hebben, maar alleen een glasvezel, was ik op zoek naar een glasvezelinternet. Het verbindingstype van mijn pakket was in het beschrijving van het product niet gespecificeerd op een duidelijke manier. Maar het gewenste pakket stond wel op de pagina met andere glasvezelaanbiedingen. (Ik voeg een screenshot van mijn bestelling toe). De bevestigingsbrief bevatte ook geen vermelding van een verbindingstype dat voor dit pakket vereist was. Het misverstand werd duidelijk toen mijn familie de apparatuur begon te installeren. We hebben wel een DSL-pakket ontvangen!
Het probleem werd verergerd door het feit dat ik enkele maanden in het buitenland vastzit vanwege het corona en ik kan niet naar huis terug keren.
Een contact opnemen met het bedrijf was echter vrijwel onmogelijk. De chat en zijn online "deel-met-ons"-vorm op de site werken niet, ze weigeren problemen te bespreken via de Facebook-messenger, ze geven me geen mailadres. Er blijft alleen het callcenter om contact op te nemen met het bedrijf, maar bellen vanuit de EU is erg duur, het is goedkoper om rechtstreeks aan de advocaten te betalen...
Mijn familie heeft mislukte pogingen gedaan om de ontvangen apparatuur op een glasvezelmodem aan te sluiten. Door het ontbreken van internet thuis mijn mogelijkheid om met mijn familie te communiceren nu zeer beperkt is.
De foutieve bestelling is opgetreden vanwege de fout van beide partijen. De bedrijf wil niet meewerken aan het oplossen van dit probleem en een effectieve communicatie met de klant onderhouden, rekening houdend met de situatie waarin de hele wereld zich nu bevindt, misschien met uitzondering van Online.nl.
Ze beloven terug te bellen binnen 5 dagen, maar dat doen ze niet.
Tot een oplossing komen willen ze niet. Klantenservice is een ramp.
Ga absoluut niet naar online
Gemiddelde score | 1.8 | |
Installatie | 4.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Verschrikkelijk, absoluut niet naar online overstappen
TV kijken werkt niet, terug kijken staat vaak vast of slaat stukken over, doorspoelen mag niet, en waar het wel mag lukt het niet. Internet snelheid is regelmatig super traag, en vele malen lager dan ze beloven.
Ze beloven terug te bellen binnen 5 dagen, maar dat doen ze niet.
Tot een oplossing komen willen ze niet. Klantenservice is een ramp.
Ga absoluut niet naar online
Bij een abonnement op alles in 1 pakket is de eerste 3 maanden voor een bepaald bedrag. Waar Online als provider de reclame niet na doet komen.
Dan ben je overgestapt. Vraagt Online om het apparaat terug te sturen, dit heeft u gedaan , waar na een maand een brief in de brievenbus komt. Vraagt Online opnieuw naar het apparaat terug te sturen of u betaald de kosten van € 69,95 dit is typisch Online uit Lexumburg die de consument misleid in hun abonnementen.
Online is dit nu Consumenten behouden op uw internet verbinding behouden?????
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Slechte service Online.nl
Online komt nooit hun voorwaarde na.
Bij een abonnement op alles in 1 pakket is de eerste 3 maanden voor een bepaald bedrag. Waar Online als provider de reclame niet na doet komen.
Dan ben je overgestapt. Vraagt Online om het apparaat terug te sturen, dit heeft u gedaan , waar na een maand een brief in de brievenbus komt. Vraagt Online opnieuw naar het apparaat terug te sturen of u betaald de kosten van € 69,95 dit is typisch Online uit Lexumburg die de consument misleid in hun abonnementen.
Online is dit nu Consumenten behouden op uw internet verbinding behouden?????
“We zijn er mee bezig” “u bent bij ons in goede handen” “we doen er alles aan om u te helpen”...
Nog nooit zo’n schandalig bedrijf meegemaakt! Overstappen naar Ziggo of Kpn kan ik iedereen aanraden.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Een schande!!
Al 3weken zonder internet. Al 3weken kansloze antwoorden van de klantenservice!
“We zijn er mee bezig” “u bent bij ons in goede handen” “we doen er alles aan om u te helpen”...
Nog nooit zo’n schandalig bedrijf meegemaakt! Overstappen naar Ziggo of Kpn kan ik iedereen aanraden.
geen service en kan niet van contact af
waardeloos programma aan bieding en heb een week zonder tv en internet gezeten omdat er volgen s de monteur een draadje in centrale kast los zat ze hadden een nieuw modem gestuurt maar die deed ook niks na een week een monteur die kwam zonder gereedschap en zie het was een draadje in de centrale kast maar ik kreeg het idee dat ze de boel in de maling namen en dat ze het zelf hadden afgesloten hadden toen ik wou opzeggen zieden ze dat ik het contracht niet kon opzeggen ik zie dat het wel kon wegens dat ze niet aan de verplinting voldaan hadden
Ook werkt het niet in te loggen op mijn online op de website
Verdeeld over 3 gesprekken met de klantenservice heb ik bijna 1 1/2 uur aan de telefoon gehangen en alle keren zou het in orde gemaakt worden en zou ik teruggebeld worden.
Ik ben nooit teruggebeld en kan nu na een half jaar nog niks met mijn (door online.nl bepaalde) inloggegevens
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Inlog probleem wordt niet opgelost
Ik kan al een half jaar, zolang ik klant ben niet inloggen in de live tv app.
Ook werkt het niet in te loggen op mijn online op de website
Verdeeld over 3 gesprekken met de klantenservice heb ik bijna 1 1/2 uur aan de telefoon gehangen en alle keren zou het in orde gemaakt worden en zou ik teruggebeld worden.
Ik ben nooit teruggebeld en kan nu na een half jaar nog niks met mijn (door online.nl bepaalde) inloggegevens
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Slechtttttt
Het wordt opgelost over 2 dagen, 2 dagen? Nee over 5 dagen, 5 dagen nee nog 2 dagen al 2 weken, nog ff 2 dagen wachten enz enz
Al 3 weken geen internet en de klantenservice die er geen kaas van gegeten heeft.
Jammer als je als consument er al meer verstand van hebt dan de klantenservice.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Drama!
Van Fiber werden we zomaar overgezet naar online.
Al 3 weken geen internet en de klantenservice die er geen kaas van gegeten heeft.
Jammer als je als consument er al meer verstand van hebt dan de klantenservice.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Grootste oplichters (online.nl)
Pas op voor online.nl.. geloof me, dit zijn pure oplichters. En snap niet dat dit door de overheid toegelaten word
Constant problemen met functionaliteit. Meerdere keren nieuw kastje ontvangen, problemen bleven. Na opzeggen kon de apparatuur door externe oorzaken niet ingeleverd worden. Geïnformeerd naar onze opties, politie inschakelen om apparatuur terug te krijgen of boete betalen voor niet inleveren hardware. Boete bleek maar €69,95 dat was ons het voorkomen van een ellendige tijd dik waard. Contract per direct beëindigd en bedrag zou verrekend worden.
Wordt er bijna 4 maanden later nog een enorm bedrag afgeschreven. Bleek boetebedrag per apparaat, terwijl ik telefonisch had gevraagd wat het totaalbedrag aan boete zou zijn. Uiteraard valt er niet te praten hierover, helaas ook weer zo een geprivatiseerd bedrijf die rijk wordt van het naaien van de kleine man. Mocht je toch voor online gaan, regel dan niets telefonisch maar zorg dat je alles op schrift hebt
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Waardeloos product, valse voorlichting
Waardeloos product en valse voorlichting.
Constant problemen met functionaliteit. Meerdere keren nieuw kastje ontvangen, problemen bleven. Na opzeggen kon de apparatuur door externe oorzaken niet ingeleverd worden. Geïnformeerd naar onze opties, politie inschakelen om apparatuur terug te krijgen of boete betalen voor niet inleveren hardware. Boete bleek maar €69,95 dat was ons het voorkomen van een ellendige tijd dik waard. Contract per direct beëindigd en bedrag zou verrekend worden.
Wordt er bijna 4 maanden later nog een enorm bedrag afgeschreven. Bleek boetebedrag per apparaat, terwijl ik telefonisch had gevraagd wat het totaalbedrag aan boete zou zijn. Uiteraard valt er niet te praten hierover, helaas ook weer zo een geprivatiseerd bedrijf die rijk wordt van het naaien van de kleine man. Mocht je toch voor online gaan, regel dan niets telefonisch maar zorg dat je alles op schrift hebt
Gemiddelde score | 2.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 5.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Hopeloze klantenservice 2
Vanuit Stipte werden we op 22 dec. 2018 zomaar overgezet naar Online.nl De router werkte niet meer en de vaste telefonie was dood. Nu bijna een maand verder nóg geen vaste telefoonlijn na heel veel klachten ingezonden te hebben. Contact is zonder telefoon niet mogelijk en prepaid mobiel bellen weiger ik te doen naar een klantenservice. Hopeloze klantenservice net als bij Stipte. Nu is mijn geduld op en ben overgestapt naar KPN
Ook klapt de tv regelmatig eruit. Ik stap over naar een ander
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Zeer ontevreden
Zeer ontevreden. Alles klapt eruit. Bel vervolgens en dan kunnen ze pas na 5 dagen een monteur sturen.
Ook klapt de tv regelmatig eruit. Ik stap over naar een ander
Gemiddelde score | 9.5 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Super snelle aansluiting en internet
Kreeg vandaag het pakket binnen en was binnen 5 minuten klaar tegenover de uren die ik bezig was bij tele2. Internet snelheid is ook super! (Please) zo volhouden!!
Gemiddelde score | 1.4 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 2.0 | |
Digitale televisie | 2.0 |
Groter oplichting dan Bitconnect
Als je Online NL provider hebt hoop ik dat je naast een McDonald woont, want dan heb je tenminste internet door hotspot. Jarenlang zonder internet is doodnormaal bij Online NL, ze moeten hun naar veranderen in Offline NL. Klantenservice geeft je zelfmoordneigingen. Groter oplichting dan Bitconnect.
3 weken voor niets gewacht. Kansloos. Ga NIET in zee met deze amateuristische organisatie.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Niet geleverd
Ruim 3 weken geleden 100mbit internet en tv van online.nl besteld. Toen werd er aangegeven dat het 3 weken ging duren voordat ze konden leveren. Dat was voor mij eigenlijk al veel te lang, hoe moeilijk is het om anno 2018 thuis wifi te realiseren? Maar goed, keurig 3 weken gewacht. Tot mijn stomme verbazing vervolgens een mailtje ontvangen met daarin alleen: wij kunnen niet leveren wat u besteld hebt, daarom annuleren wij uw bestelling. Vervolgens geen gehoor en geen oplossing vanuit online.nl.
3 weken voor niets gewacht. Kansloos. Ga NIET in zee met deze amateuristische organisatie.
Een heel uitgebreid verhaal zou teveel ruimte innemen. De korte, hele korte versie, account verdwenen, incl bijna mijn email adres. Weken zonder internet. Eerst helemaal geen installatie pakket, maar dat was geen probleem, er zou een monteur komen…… deze mocht na contact met online niets uit zijn auto halen(?). Weg was de monteur en mijn internet.
Enfin, na uren en dan ook echt uren en zeker 30 keer bellen, 4 installatie paketten verder, ook echt aan de deur gehad, na 10 weken eindelijk de juiste persoon aan de lijn en, haleluja, mijn internet en tv en telefoon werkzaam. Het is inmiddels januari 2017. Ook wat compensatie gehad, maar gezien weken internet met 2 studerende kinderen via mobiel internet, mager maar ok.
Ik heb mijn poot stijf gehouden bij een contract van 12 maanden, dit was ik namelijk ook aangegaan. Wel heb ik dit contract zeker 10 keer door moeten mailen naar diverse afdelingen en email adressen, voor ze er echt niet onder uit meer konden, net als de prijs van 66 euro per maand. Het contract ging echter pas 1 januari 2017 in.
Enfin, 100 Mb/sec, verrukt roep mijn zoon dat er wel 3 Mb/sec binnenkomt (via een kabel) op de playstation. Internet valt ook steeds weg. Wel contact met de wifi, vol signaal, maar geen verbinding met het internet. Heel vervelend, net als je iets moet bevestigen met internet, weg verbinding. Op topdagen word wel 10 keer de stekker van de wifi er uit getrokken. Het meest gebruikte onderdeel van het Online netwerk is de stekker van de wifi.
Afgelopen december, alles weg. TV, internet (kabel en wifi) en telefoon. De stekkermethode mocht niet meer baten. Gebeld met Online. Van afstand alles geprobeerd. Er moet echt een monteur komen, er is kompleet iets mis, zei de jongeman aan de andere kant. Ok, na 10 dagen (geen internet zijn we inmiddels wel gewend) een monteur. Verrek, de man ging heen en alles deed het weer.
Betaal inmiddels ook 75,50 per maand. Ergens een verhoging van 4,50 en nog eens 5 euro binnengeslopen. Zeker als dank voor een trouwe klant. En wat blijkt, die monteur kost me ook nog 30 euro. Bij het Online team wist men mij te vertellen dat het een wifi probleem betrof en die kosten zijn nu eenmaal voor de klant. Uitleggen dat een eerdere medewerker een monteur heeft gestuurd omdat het probleem niet op te lossen was, mocht niet baten. Het was net een robot. De enige reactie, die keer op keer herhaald werd was :”Hier staat, wifiprobleem, dus dan zijn de kosten voor de klant.” Ik heb hem veel plezier gewenst met die 30 euro. Geniet er van. Koop een ballon en ga het vieren.
Wat een geluk van die 12 maanden….ga nu kpn uitproberen. Kan nooit rotter zijn dan online.
Triest dat je als bedrijf een klant van ruim 15 jaar zo wegjaagd. Een week na mijn opzegging werd ik gebeld door online. Jammer dat iemand na anderhalf jaar weggaat, zei iemand enthousiast, dat zien we niet graag. Misschien mag ik u een leuke aanbieding doen. Heb daarop mijn oude klantnummer gegeven. Dit ken ik toch uit mijn hoofd na tig keer bellen. De man was kansloos.
Gemiddelde score | 2.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 5.0 | |
Digitale televisie | 2.0 |
afgezakt tot een slechte provider
Ergen in 1999 lid geworden van toen nog Euronet. Altijd een analoog lijntje. Eigenlijk nooit wat veranderd tot halverwege 2016. Mijn kinderen wilden graag gamen en ook netflix kijken. Dus een upgrade bij Online gedaan naar 100 Mb internet en digitale tv. Half oktober 2016 zou mijn nieuwe contract ingaan.
Een heel uitgebreid verhaal zou teveel ruimte innemen. De korte, hele korte versie, account verdwenen, incl bijna mijn email adres. Weken zonder internet. Eerst helemaal geen installatie pakket, maar dat was geen probleem, er zou een monteur komen…… deze mocht na contact met online niets uit zijn auto halen(?). Weg was de monteur en mijn internet.
Enfin, na uren en dan ook echt uren en zeker 30 keer bellen, 4 installatie paketten verder, ook echt aan de deur gehad, na 10 weken eindelijk de juiste persoon aan de lijn en, haleluja, mijn internet en tv en telefoon werkzaam. Het is inmiddels januari 2017. Ook wat compensatie gehad, maar gezien weken internet met 2 studerende kinderen via mobiel internet, mager maar ok.
Ik heb mijn poot stijf gehouden bij een contract van 12 maanden, dit was ik namelijk ook aangegaan. Wel heb ik dit contract zeker 10 keer door moeten mailen naar diverse afdelingen en email adressen, voor ze er echt niet onder uit meer konden, net als de prijs van 66 euro per maand. Het contract ging echter pas 1 januari 2017 in.
Enfin, 100 Mb/sec, verrukt roep mijn zoon dat er wel 3 Mb/sec binnenkomt (via een kabel) op de playstation. Internet valt ook steeds weg. Wel contact met de wifi, vol signaal, maar geen verbinding met het internet. Heel vervelend, net als je iets moet bevestigen met internet, weg verbinding. Op topdagen word wel 10 keer de stekker van de wifi er uit getrokken. Het meest gebruikte onderdeel van het Online netwerk is de stekker van de wifi.
Afgelopen december, alles weg. TV, internet (kabel en wifi) en telefoon. De stekkermethode mocht niet meer baten. Gebeld met Online. Van afstand alles geprobeerd. Er moet echt een monteur komen, er is kompleet iets mis, zei de jongeman aan de andere kant. Ok, na 10 dagen (geen internet zijn we inmiddels wel gewend) een monteur. Verrek, de man ging heen en alles deed het weer.
Betaal inmiddels ook 75,50 per maand. Ergens een verhoging van 4,50 en nog eens 5 euro binnengeslopen. Zeker als dank voor een trouwe klant. En wat blijkt, die monteur kost me ook nog 30 euro. Bij het Online team wist men mij te vertellen dat het een wifi probleem betrof en die kosten zijn nu eenmaal voor de klant. Uitleggen dat een eerdere medewerker een monteur heeft gestuurd omdat het probleem niet op te lossen was, mocht niet baten. Het was net een robot. De enige reactie, die keer op keer herhaald werd was :”Hier staat, wifiprobleem, dus dan zijn de kosten voor de klant.” Ik heb hem veel plezier gewenst met die 30 euro. Geniet er van. Koop een ballon en ga het vieren.
Wat een geluk van die 12 maanden….ga nu kpn uitproberen. Kan nooit rotter zijn dan online.
Triest dat je als bedrijf een klant van ruim 15 jaar zo wegjaagd. Een week na mijn opzegging werd ik gebeld door online. Jammer dat iemand na anderhalf jaar weggaat, zei iemand enthousiast, dat zien we niet graag. Misschien mag ik u een leuke aanbieding doen. Heb daarop mijn oude klantnummer gegeven. Dit ken ik toch uit mijn hoofd na tig keer bellen. De man was kansloos.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Slechte klantenservice
Zeer slechte klantenservice. Constant doorverbinden. Geen oplossingen aandragen en de fout bij de klant deponeren. Wat ben ik blij dat ik met deze provider na veel bellen en stress van hun af ben.
Service: heel ver te zoeken
Internet: werkt niet zodra je het nodig hebt!
Laatste keer online voor ons!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Zeer slecht
Zeer en zeer slecht.
Service: heel ver te zoeken
Internet: werkt niet zodra je het nodig hebt!
Laatste keer online voor ons!
Geen support voor eindapparatuur als spelcomputers, android boxjes, thuis servers etc hetgeen wettelijk wel verplicht is. Letterlijk commentaar van hun klantenservice: DAT MOET U ZELF OPLOSSEN
Bedroevende kwaliteit beeld, HD bij online.nl is significant slechter dan SD bij KPN of Ziggo. Kwaliteit meegeleverde apparatuur belabberd.
Afspraken worden niet nagekomen
Gemiddelde score | 2.3 | |
Installatie | 6.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
CRIMINEEL SLECHT
Onaangekondigd niet onderbouwde afschrijving van mijn rekening
Geen support voor eindapparatuur als spelcomputers, android boxjes, thuis servers etc hetgeen wettelijk wel verplicht is. Letterlijk commentaar van hun klantenservice: DAT MOET U ZELF OPLOSSEN
Bedroevende kwaliteit beeld, HD bij online.nl is significant slechter dan SD bij KPN of Ziggo. Kwaliteit meegeleverde apparatuur belabberd.
Afspraken worden niet nagekomen
Het opzeggen van mijn contract EN de verhuizing naar het nieuwe adres waren niet goed verwerkt. Conclusie: automatisch het contract een jaar verlengd en toen de opzeggen alsnog een maand later is doorgevoerd heb ik een boete gekregen voor het niet op tijd opzeggen....
absurd.
Omdat de verhuizing niet goed is doorgevoerd hebben ze de boete en de brieven naar mijn oude adres verstuurd. Ik heb nog een paar keer telefonisch contact gehad om de spullen terug te sturen (en omdat ik geen bevestiging van de opzegging had gehad), en omdat er zomaar geld was afgeschreven van mijn rekening. Ook tijdens deze contactmomenten is mijn adres niet goed aangepast.
Ik heb de afschrijving gestagneerd in afwachting van mijn bezwaar/klacht naar online.nl. Hier is nooit contact over opgenomen en de openstaande post is naar een incassobureau gegaan. Deze hebben OOK brieven naar mijn oude adres gestuurd, toen zij mij belden heb ik direct contact opgezocht met online.nl om aan te geven dat het fout zit. online.nl heeft hun fout erkent en geeft aan dat ik in discussie moet met het incassobureau om verdere problemen met het incassobureau te voorkomen. Dat vind ik een abnormale afhandeling, want de fout ligt bij online.nl maar alsnog wordt ik geacht om met het incassobureau contact op te nemen. De administratieve afhandeling met het incassobureau nemen ze niet voor hun rekening ondanks dat de fout bij online.nl ligt.
Al met al een slechte klantenservice en weinig meedenkend vermogen. Op klachten wordt niet gereageerd en als je zelf niet goed achter de feiten aan zit zal er niets opgelost worden. Totaal af te raden!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Slechte klantenservice
Internet en producten waren goed, alleen toen ik een verhuizing doorgaf en mijn contract wou opzeggen ging alles mis.
Het opzeggen van mijn contract EN de verhuizing naar het nieuwe adres waren niet goed verwerkt. Conclusie: automatisch het contract een jaar verlengd en toen de opzeggen alsnog een maand later is doorgevoerd heb ik een boete gekregen voor het niet op tijd opzeggen....
absurd.
Omdat de verhuizing niet goed is doorgevoerd hebben ze de boete en de brieven naar mijn oude adres verstuurd. Ik heb nog een paar keer telefonisch contact gehad om de spullen terug te sturen (en omdat ik geen bevestiging van de opzegging had gehad), en omdat er zomaar geld was afgeschreven van mijn rekening. Ook tijdens deze contactmomenten is mijn adres niet goed aangepast.
Ik heb de afschrijving gestagneerd in afwachting van mijn bezwaar/klacht naar online.nl. Hier is nooit contact over opgenomen en de openstaande post is naar een incassobureau gegaan. Deze hebben OOK brieven naar mijn oude adres gestuurd, toen zij mij belden heb ik direct contact opgezocht met online.nl om aan te geven dat het fout zit. online.nl heeft hun fout erkent en geeft aan dat ik in discussie moet met het incassobureau om verdere problemen met het incassobureau te voorkomen. Dat vind ik een abnormale afhandeling, want de fout ligt bij online.nl maar alsnog wordt ik geacht om met het incassobureau contact op te nemen. De administratieve afhandeling met het incassobureau nemen ze niet voor hun rekening ondanks dat de fout bij online.nl ligt.
Al met al een slechte klantenservice en weinig meedenkend vermogen. Op klachten wordt niet gereageerd en als je zelf niet goed achter de feiten aan zit zal er niets opgelost worden. Totaal af te raden!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Waardeloos
Hopen dat er niks mis gaat als klant bij Online, de klantenservice is waardeloos.
Je zit er aan vast is het korte antwoord. (ik ben nog geen maand klant en uit een stuk onvrede)
Bij de vraag naar een leidinggevende wordt de verbinding verbroken. Terugkomen op een ingevuld contactformulier wordt afgedaan met standaard antwoorden.
Kies een ander is mijn advies!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
In en in triest!
Zodra je klant bent en je met een simpele vraag komt wordt je direct de deur gewezen.
Je zit er aan vast is het korte antwoord. (ik ben nog geen maand klant en uit een stuk onvrede)
Bij de vraag naar een leidinggevende wordt de verbinding verbroken. Terugkomen op een ingevuld contactformulier wordt afgedaan met standaard antwoorden.
Kies een ander is mijn advies!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Een ieder die ook maar overweegt zich aan te melden bij Online.nl, DOE HET NIET ! De kwaliteit en service zijn zo verschrikkelijk slecht. En nadat je vanwege deze slechte service overgestapt bent volgens de regels welke zij stellen blijven ze je facturen sturen en dreigen met een incassobureau. Het wordt tijd dat dit bedrijf aan banden gelegd wordt.
de monteurs kunnen de problemen niet aan, dus die komen in de meeste gevallen gewoon niet opdagen.
telefoon werkt minimaal eens in de week niet, tv beeld blijft constant op stil, en internet krijg je nooit meer dan 15 binnen, maar je betaald voor 50
blijf weg bij dit nare bedrijf, dat nu ook nog eens meer geld wil om minder te bieden
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
vreselijk nare bedrijf
problemen zijn er om opgelost te worden, maar bij online zijn het er teveel problemen
de monteurs kunnen de problemen niet aan, dus die komen in de meeste gevallen gewoon niet opdagen.
telefoon werkt minimaal eens in de week niet, tv beeld blijft constant op stil, en internet krijg je nooit meer dan 15 binnen, maar je betaald voor 50
blijf weg bij dit nare bedrijf, dat nu ook nog eens meer geld wil om minder te bieden
als je afhankelijk bent van internet voor bv. je werk, nou dan kan je dus niet werken
mensen, blijf weg of stap over, dit bedrijf geeft je stress.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
gewoon één en al ellende, en wat een buitengewoon idioten werken er, geen telefoon, internet is gewoon alles behalve online, het is constant offline
als je afhankelijk bent van internet voor bv. je werk, nou dan kan je dus niet werken
mensen, blijf weg of stap over, dit bedrijf geeft je stress.
De eerste 4 maanden had ik een download van 6Mbit/s, van de geweldige 20 die ik was beloofd. Ik belde en kreeg te horen dat dit door kpn kwam en dat ze speciaal nog zouden kijken, maar natuurlijk konden ze niets vinden.
2 weken later heb ik een ander probleem, het internet valt om de ~5 min uit. Weer belde ik en kreeg ik te horen dat VEEL mensen dit probleem ook hadden. Er zou een monteur langskomen. Toen deze, best aardig meneer, langs kwam, kon hij natuurlijk niets vinden. Wel had ik nu een geweldige 17 van de 20 Mbits!. Hij kwam ook met de leuke smoes dat het bij kpn lag. Het zou na een paar weken verholpen moeten zijn.
Nope, nog steeds valt het internet eruit en is het lekker traag. 9 van de 20.
Ik had nog een keer gebeld en kreeg weer de mooie smoes dat het bij kpn lag. Ik wil de lieve klantenservice mensen best geloven, maar ik wil goed internet, niet een smoes.
Ik heb van meerdere mensen gehoord in Den Haag, dat online ontzettend slecht is. Ik weet niet of dit hetzelfde is ergens anders in het land, maar ik persoonlijk zou dat risico niet nemen. Maar mocht u toch online kiezen. De klantenservice is bijna heel de dag beschikbaar: "maandag t/m zaterdag van 9.00 -21.00 uur, lokaal tarief". Dus dat is mooi denk ik.
De enige rede waarom het internet een 2 krijgt is, omdat ik nog harder zou worden afgezet door tele2.
Gemiddelde score | 3.5 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 5.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Slecht in Den haag
Ik heb ongeveer 8 maanden het geluk gehad om online.nl als provider te hebben. Wat was dat leuk. Ik heb nog nooit zulk instabiel internet gehad.
De eerste 4 maanden had ik een download van 6Mbit/s, van de geweldige 20 die ik was beloofd. Ik belde en kreeg te horen dat dit door kpn kwam en dat ze speciaal nog zouden kijken, maar natuurlijk konden ze niets vinden.
2 weken later heb ik een ander probleem, het internet valt om de ~5 min uit. Weer belde ik en kreeg ik te horen dat VEEL mensen dit probleem ook hadden. Er zou een monteur langskomen. Toen deze, best aardig meneer, langs kwam, kon hij natuurlijk niets vinden. Wel had ik nu een geweldige 17 van de 20 Mbits!. Hij kwam ook met de leuke smoes dat het bij kpn lag. Het zou na een paar weken verholpen moeten zijn.
Nope, nog steeds valt het internet eruit en is het lekker traag. 9 van de 20.
Ik had nog een keer gebeld en kreeg weer de mooie smoes dat het bij kpn lag. Ik wil de lieve klantenservice mensen best geloven, maar ik wil goed internet, niet een smoes.
Ik heb van meerdere mensen gehoord in Den Haag, dat online ontzettend slecht is. Ik weet niet of dit hetzelfde is ergens anders in het land, maar ik persoonlijk zou dat risico niet nemen. Maar mocht u toch online kiezen. De klantenservice is bijna heel de dag beschikbaar: "maandag t/m zaterdag van 9.00 -21.00 uur, lokaal tarief". Dus dat is mooi denk ik.
De enige rede waarom het internet een 2 krijgt is, omdat ik nog harder zou worden afgezet door tele2.
LOL
Vanmiddag klantenservice/helpdesk gebeld ivm tv storing (beeld bleef hangen). Ondanks advies de ontvanger opnieuw op te starten bleef de tv haperen. Opnieuw gebeld. En toen was het lachen geblazen. Kreeg een medewerker aan de lijn die heel interessant deed en ging kijken of alles wel goed werkte. Dat bleek dus het geval. Het enige dat ik nog zou kunnen doen is een nieuwe usb kabel kopen (en nog wel bij de Action). Ben natuurlijk niet ingegaan op dit belachelijk advies. In plaats hiervan heb ik als 73 jarige digibeet het modem opnieuw opgestart. Resultaat; de t.v. deed en doet het weer zoals deze behoort te functioneren.
Kortom; wat doen ze eigenlijk goed?
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Slechte provider ever
Wat gaat er niet fout bij deze provider? Klantenservice is slecht, wordt zomaar opgehangen en gelogen. Verhuizing wordt niet geregeld, maar wel gewoon doorbetalen, contract wordt opeens met een jaar verlengd, zonder melding. beloven dat je kunt opnemen, maar dat kan helemaal niet?
Kortom; wat doen ze eigenlijk goed?
Al een week zonder internet gezeten , om er vervolgens achter te komen dat mijn betaling naar een oud rekeningnummer is gegaan.
Nou oke boek het aub om, want dan kunnen de kids weer normaal tv kijken etc. Ow nee dat gaat niet stuur maar een mail met betaalbewijs. Pff nou oke dan doe ik dat even. Na terugbellen om het te checken moest ik gewoon even wachten op de verwerking bij de financiële afdeling.
Na 3 dagen voelde het toch raar, en staren naar een zwart scherm is ook niet echt fijn.
Blijkt dat het mailtje nooit is gevonden omdat het van een ander mailadres is verzonden dan in hun systeem staat. Oke en is de inhoud dan niet belangrijk? Puntje bij paaltje zit nog steeds zonder internet maar mijn betaling is al weken geleden gedaan.
Ik raad iedereen met Online zaken te doen, en ik zal mijn contract niet verlengen!
Gemiddelde score | 2.2 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Nooit bij hun een abonnement nemen!
Deze mensen zijn niet te geloven. Slechte service en de afdelingen zijn niet goed met elkaar afgestemd.
Al een week zonder internet gezeten , om er vervolgens achter te komen dat mijn betaling naar een oud rekeningnummer is gegaan.
Nou oke boek het aub om, want dan kunnen de kids weer normaal tv kijken etc. Ow nee dat gaat niet stuur maar een mail met betaalbewijs. Pff nou oke dan doe ik dat even. Na terugbellen om het te checken moest ik gewoon even wachten op de verwerking bij de financiële afdeling.
Na 3 dagen voelde het toch raar, en staren naar een zwart scherm is ook niet echt fijn.
Blijkt dat het mailtje nooit is gevonden omdat het van een ander mailadres is verzonden dan in hun systeem staat. Oke en is de inhoud dan niet belangrijk? Puntje bij paaltje zit nog steeds zonder internet maar mijn betaling is al weken geleden gedaan.
Ik raad iedereen met Online zaken te doen, en ik zal mijn contract niet verlengen!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Waarschuwing
Twee maanden zonder internet, klantenservice onbereikbaar (Behalve als je aangeeft een nieuwe klant te willen worden, dan wordt je opeens wel teruggebeld?), klachtenformulieren herhaaldelijk ingevuld, maandenlang emails gestuurd, nooit enige reactie ontvangen. Uiteindelijk Online in gebreke gesteld en de machtiging stopgezet. Wordt ik twee maanden daarna eindelijk gebeld door een incasso bureau. Schandalig, wees gewaarschuwd!
ze zijn echt oplichters. en dan zit je met contract van 1 jaar met internet die steeds gewoon uit valt.en kan je niet eens gebruiken en dan zeggen ze ja je moet nog abonnement halen ergens anders maar je zit nog vast 1 jaar bij ons.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
slecht internet
Echt mensen nooit naar online internet gaan ze zeggen uw zult snelle internet krijgen. maar je krijgt niet eens 5 mp
ze zijn echt oplichters. en dan zit je met contract van 1 jaar met internet die steeds gewoon uit valt.en kan je niet eens gebruiken en dan zeggen ze ja je moet nog abonnement halen ergens anders maar je zit nog vast 1 jaar bij ons.
-telf. niet de bereiken, men geeft aan dat dit beter is geworden na de veranderingen;
-er wordt pas na twee weken gereageerd op mailtjes die naar de klantenservice worden gestuurd;
-administratie is een pijnhoop, ik zou een modem hebben teruggestuurd wat niet het geval is;
-opzegging door mijn nieuwe provider niet terug te vinden.
Dus de conclusie van dit bericht is : wil je veel problemen kies dan voor internet van Online.nl
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Als het ergens een grote puinhoop is dan is dat wel bij Online.nl :
-telf. niet de bereiken, men geeft aan dat dit beter is geworden na de veranderingen;
-er wordt pas na twee weken gereageerd op mailtjes die naar de klantenservice worden gestuurd;
-administratie is een pijnhoop, ik zou een modem hebben teruggestuurd wat niet het geval is;
-opzegging door mijn nieuwe provider niet terug te vinden.
Dus de conclusie van dit bericht is : wil je veel problemen kies dan voor internet van Online.nl
Ik kreeg een aankondiging van een prijsverhoging, ik heb toen meteen gebeld met Online.
Ik zou meer betalen, maar daar ook een goede internetsnelheid voor krijgen. Dat kan helemaal niet, want de snelheid via de telefoonlijn is hier in de straat erg laag en zou nooit hoger worden.
Ik kreeg meteen iemand aan de lijn. Echter was de informatie over de prijsverhogingen nog niet verstrekt aan de klantenservice. Maar op termijn zou er voor mij een aangepast abonnement beschikbaar zijn. Ik moest terugbellen als de verhoging daadwerkelijk inging.
De prijsverhoging is doorgevoerd, maar de klantenservice is in zijn geheel niet meer te bereiken.
Telefonisch wordt je zo lang in de wacht gezet dat de verbinding uiteindelijk automatisch verbroken wordt.
Op een mail reageren ze pas na lange tijd, dan wordt je hierover gebeld, en blijkt dat ze de mail niet eens goed gelezen hebben! Daarna wordt je doorverbonden naar een andere afdeling, en wederom het verhaal van lang in de wacht en verbinding verbroken.
Online.nl, begin er maar niet aan.
Gemiddelde score | 1.5 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Puinhoop bij Online na prijsverhoging
Wat een puinhoop bij Online.nl.
Ik kreeg een aankondiging van een prijsverhoging, ik heb toen meteen gebeld met Online.
Ik zou meer betalen, maar daar ook een goede internetsnelheid voor krijgen. Dat kan helemaal niet, want de snelheid via de telefoonlijn is hier in de straat erg laag en zou nooit hoger worden.
Ik kreeg meteen iemand aan de lijn. Echter was de informatie over de prijsverhogingen nog niet verstrekt aan de klantenservice. Maar op termijn zou er voor mij een aangepast abonnement beschikbaar zijn. Ik moest terugbellen als de verhoging daadwerkelijk inging.
De prijsverhoging is doorgevoerd, maar de klantenservice is in zijn geheel niet meer te bereiken.
Telefonisch wordt je zo lang in de wacht gezet dat de verbinding uiteindelijk automatisch verbroken wordt.
Op een mail reageren ze pas na lange tijd, dan wordt je hierover gebeld, en blijkt dat ze de mail niet eens goed gelezen hebben! Daarna wordt je doorverbonden naar een andere afdeling, en wederom het verhaal van lang in de wacht en verbinding verbroken.
Online.nl, begin er maar niet aan.
Ik zit dus al meer dan een week zonder internet door een fout die zij hebben veroorzaakt en die ze vertikken op te lossen. De verbinding was tot op kort geleden vrij stabiel, maar hun klantenservice is ronduit belachelijk.
Tijd voor een nieuwe provider.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Eenzijdig afgesloten
Een week geleden is mijn internet abonnement eenzijdig door Online opgezegd omdat ze een opzegging hadden ontvangen van een andere provider. Een dergelijk verzoek heb ik nooit gemaakt en ook mijn buren, waardoor er eventueel een misverstand had kunnen ontstaan, hebben ook verzoek tot stopzetten ingediend. Na 4 dagen geprobeerd te hebben om contact met hen te krijgen (contactformulier, klachtformulier, Twitter, telefoon) kreeg ik eindelijk iemand telefonisch te pakken na 1 uur in de wachtrij te hebben gestaan. Die persoon kon mij echter niet helpen en moest het naar de juiste afdeling sturen waarna ik opgebeld zou worden met een oplossing. Ondertussen zijn we weer 4 dagen verder en heb ik nog niets gehoord en sta ik nu alweer meer dan een half uur in de wachtrij.
Ik zit dus al meer dan een week zonder internet door een fout die zij hebben veroorzaakt en die ze vertikken op te lossen. De verbinding was tot op kort geleden vrij stabiel, maar hun klantenservice is ronduit belachelijk.
Tijd voor een nieuwe provider.
Het ergste kwam toen ik ging verhuizen naar Leeuwarden. Ik kon mijn abonnement zoals het was niet meenemen naar Leeuwarden omdat ik daar niet "van dezelfde kwaliteit diensten" gebruik kon maken. Abonnement zou makkelijk op te zeggen zijn met bewijs van inschrijving in de nieuwe gemeente.
Toen begon de ellende. Het abonnement bleef onnodig lang door lopen, contact met klantenservice via telefoon leek geen resultaat te hebben. Per toeval kreeg ik te horen dat, ruim 2,5 maand na mijn verhuizing, post was gekomen op mijn oude adres. Wéér in de telefoon geklommen. 10 minuten in de wacht gestaan. Kreeg uitleg over de overstap naar een ander administratief systeem binnen Online (ja, dat is niet mijn probleem). Het lijkt nu eindelijk opgelost, maar mijn vertrouwen in dit bedrijf is minimaal. Ik moet er eerlijkheidshalve wél bij vertellen dat de mensen aan de telefoon allemaal even vriendelijk en behulpzaam leken, maar is het bedrijf niet in staat om de eigen administratie soepeltjes te laten verlopen. Mede door verwarring van het bijhouden van aparte adressen voor verschillende doeleinden (facturatie, levering, correspondentie). Er bleek dat bij facturatie mijn nieuwe adres niet was doorgevoerd. Grrrrrr.
Gemiddelde score | 3.8 | |
Installatie | 3.0 | |
Helpdesk | 5.0 | |
Internet | 5.0 | |
Bellen | 4.0 | |
Digitale televisie | 2.0 |
Niet gaan verhuizen
In Amsterdam redelijk goede ervaring met internet en bellen via Online, maar tv kijken en opnemen bleek nogal eens problematisch. Beeld bevriest, programma's instellen om op te nemen maar niet opgenomen werden: dus regelmatig het kastje resetten.
Het ergste kwam toen ik ging verhuizen naar Leeuwarden. Ik kon mijn abonnement zoals het was niet meenemen naar Leeuwarden omdat ik daar niet "van dezelfde kwaliteit diensten" gebruik kon maken. Abonnement zou makkelijk op te zeggen zijn met bewijs van inschrijving in de nieuwe gemeente.
Toen begon de ellende. Het abonnement bleef onnodig lang door lopen, contact met klantenservice via telefoon leek geen resultaat te hebben. Per toeval kreeg ik te horen dat, ruim 2,5 maand na mijn verhuizing, post was gekomen op mijn oude adres. Wéér in de telefoon geklommen. 10 minuten in de wacht gestaan. Kreeg uitleg over de overstap naar een ander administratief systeem binnen Online (ja, dat is niet mijn probleem). Het lijkt nu eindelijk opgelost, maar mijn vertrouwen in dit bedrijf is minimaal. Ik moet er eerlijkheidshalve wél bij vertellen dat de mensen aan de telefoon allemaal even vriendelijk en behulpzaam leken, maar is het bedrijf niet in staat om de eigen administratie soepeltjes te laten verlopen. Mede door verwarring van het bijhouden van aparte adressen voor verschillende doeleinden (facturatie, levering, correspondentie). Er bleek dat bij facturatie mijn nieuwe adres niet was doorgevoerd. Grrrrrr.
Gemiddelde score | 3.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 6.0 | |
Bellen | 6.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Televisie
Duidelijk, glasvezel internet en telefoon gaat goed. Televisieontvanger is niet goed geregistreerd en service blijft uit door internet storing bij helpdesk. Nu al tien dagen bellen zonder resultaat.
Op ingediende vraag en daarna klacht hebben ze die drie weken ook geheel niet gereageerd.
Het is wel de druppel. Zojuist overgestapt naar andere provider, moet er wel nog weer 3 weken op wachten, en betaal wat meer per maand.
Voor nu een Wifi kaart gekocht voor mijn PC, dan kan ik tenminste via mijn 4G telefoon abb. als hotspot wat dingen doen.
Nooit meer online.nl voor mij.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Na drie weken onbruikbaar internet, gaat de storing in de verlenging
Zojuist een email gehad dat na 3 weken onwerkbaar internet het toch niet op 5 november is opgelost. (Het was 17:00 op vrijdag, dus ja, dan stop je met werken natuurlijk).
Op ingediende vraag en daarna klacht hebben ze die drie weken ook geheel niet gereageerd.
Het is wel de druppel. Zojuist overgestapt naar andere provider, moet er wel nog weer 3 weken op wachten, en betaal wat meer per maand.
Voor nu een Wifi kaart gekocht voor mijn PC, dan kan ik tenminste via mijn 4G telefoon abb. als hotspot wat dingen doen.
Nooit meer online.nl voor mij.
Al twee weken geen internet .na de twee geen internet te hebben en na laatste telefoon gesprek met callcenter.
U moet nog even wachter u wordt over twee weken terug gebeld ja joh nog twee weken zonder.
De slechtste provider ooit .nog nooit zo slecht behandelt
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Twee weken geen internet
Callcenter belachelijk asociale
Al twee weken geen internet .na de twee geen internet te hebben en na laatste telefoon gesprek met callcenter.
U moet nog even wachter u wordt over twee weken terug gebeld ja joh nog twee weken zonder.
De slechtste provider ooit .nog nooit zo slecht behandelt
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Overstappen naar een ander provider, internet verslechterd.
Dit is ongelovelijk. Ik meld dat ik ga overstappen naar een andere provider, reeds ook contract aangegaan met deze andere provider die een overname regelt. Plotseling in mijn laatste maand is mijn internet zo instabiel, gaat van 100ms naar 1000+MS, constant disconnects.. en als ik ze bel doen ze er helemaal niks voor.. "heeft u al geprobeerd te resetten?" Ja. "Oude DSL kabel vervangen? Ja. "Volgens onze gegevens pingt u gewoon normaal"... No way.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Internetverbinding
Sinds 27/09/16 zit ik zonder internet en telefoon. Dagelijks bel ik met de klantenservice van online. De eerste keer stond ik 40 minuten in de wacht de 2e keer 30 minuten, dat was op 27/09/16. De andere dagen gemiddeld 10 minuten. Ja wij hebben werkzamheden uitgevoerd die uitgelopen zijn. U moet de stekker eruit halen voor 30 seconden en dan weer erin doen en dan zou het moeten werken. Nee het werkt nog steeds niet. De klantenservice is zo onbehulpsaam en de medewerker van de techniesche dienst is inmiddels ook van mening dat online niet mijn geschikte provider is. Dus zo gemotiveerd zijn deze dan. Ik ben er helemaal klaar mee. En de kosten voor het bellen en het ongemak? U krijgt een vergoeding van € 12.50 , hahaha lachen, ik zit vet over mijn bundel
Nadat ik verhuisde is mijn abonnement prijs ineens naar 29,48 euro op/m gegaan, zonder waarschuwing (zoals tijdens bestellen van verhuisservice als later). Alle pogingen tot duidelijk te krijgen, wat er aan de hand is, leidde tot verschillende wazige verhalen en smoesjes.
Het feit dat ik met hen contract voor 17.79 euro p/m heb, vinden ze niet spannend: ze rekenen zoveel ze maar willen en niet zoals afgesproken is. Het enige wat ze kunnen bij online is je op kosten jagen en niet nakomen van afspraken.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Het enige wat ze kunnen bij online is je op kosten jagen en niet nakomen van afspraken
Nadat ik 3 jaar een klant ben geweest van online.nl (alleen internet aansluiting), ben ik verhuisd. Voor de verhuizing hebben ze 50 euro gerekend. Ik heb het betaalde, omdat ik geen nieuwe contract wou en omdat mijn abonnement slechts 17,79 euro kostte, zo goedkope abonnementen zijn er niet meer, helaas.
Nadat ik verhuisde is mijn abonnement prijs ineens naar 29,48 euro op/m gegaan, zonder waarschuwing (zoals tijdens bestellen van verhuisservice als later). Alle pogingen tot duidelijk te krijgen, wat er aan de hand is, leidde tot verschillende wazige verhalen en smoesjes.
Het feit dat ik met hen contract voor 17.79 euro p/m heb, vinden ze niet spannend: ze rekenen zoveel ze maar willen en niet zoals afgesproken is. Het enige wat ze kunnen bij online is je op kosten jagen en niet nakomen van afspraken.
Gemiddelde score | 9.8 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 9.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 10.0 |
Uitstekende ervaring
Vlotte overstap van Canaldigitaal naar Online.nl gemaakt. Internet en TV nooit uitval, prima beeld en krijg beloofde snelheid internet, diverse keren gemeten! Helpdesk een keer nodig gehad, jammer van de hoge prijs, maar service goed.
Gemiddelde score | 3.5 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 5.0 | |
Bellen | 6.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
slechte service en vreselijk slecht beeld
Ben al 4 jaar bijna bij online,2jaaraanbieding tv zou verbeterd worden.Verschillende verhalen en betalen ophangen.ze willen niks doen om mij te helpen,over 4 5 maanden wordt het beter.ik kan niet uitbreiden,want 7mb per seconde is te weinig.telfort en tele 2 is veel beter.dus 6 maanden en weer 2 jaar verlengen.dan kan het wel.met 7mb?website is oke als je wil bestellen.klachten dat is niks.lekker als je tv stoort bij alles.gratis nr is verkooptruuk..,ga naar telfort digitaal 70 zenders 30 hd,jawel met 7/8 mb per minuut
Lijkt wel alsof die lui van thuis "werken" en geen flauw benul hebben van waar ze het over hebben. Meest simpele vragen zoals het standaardtarief van 30 euro voor een verhuizing hebben ze niet paraat. Bovendien vind ik het niet professioneel overkomen als er mensen met een zwaar accent of gebrekkig Nederlands op een helpdesk werken, vooral niet als je dat niet kunt compenseren met kennis van zaken.
Als je gewoon goedkoop internet wil kun je de gok wagen, maar als je ook service verwacht zou ik Online.nl zeker niet aanraden.
Gemiddelde score | 5.0 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 7.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Dienst wordt geleverd, maar erg slechte klantenservice
Niet al teveel problemen gehad met internet de laatste 2 jaar, dus daar ben ik tevreden over (geen slechte prijs-kwaliteitsverhouding als je de service buiten beschouwing laat). Zodra je echter de klantenservice nodig hebt beginnen de problemen.
Lijkt wel alsof die lui van thuis "werken" en geen flauw benul hebben van waar ze het over hebben. Meest simpele vragen zoals het standaardtarief van 30 euro voor een verhuizing hebben ze niet paraat. Bovendien vind ik het niet professioneel overkomen als er mensen met een zwaar accent of gebrekkig Nederlands op een helpdesk werken, vooral niet als je dat niet kunt compenseren met kennis van zaken.
Als je gewoon goedkoop internet wil kun je de gok wagen, maar als je ook service verwacht zou ik Online.nl zeker niet aanraden.
Antwoord verkoper: U bent abonnements vrij en ik ga u geen nieuw abonnement verkopen u bent 5 jaar klant bij Online en krijgt een nieuw gratis modem.
3 werkdagen verder: Mijn nieuwe modem is binnen aangesloten en werkt als een trein.
Helemaal top, dank voor de service.
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Dank voor de service.
Ik heb vrijdag de verkoopafdeling gebeld met de vraag of ik een nieuw gratis modem kon krijgen als ik mijn contract zou verlengen omdat mijn internet steeds haperde.
Antwoord verkoper: U bent abonnements vrij en ik ga u geen nieuw abonnement verkopen u bent 5 jaar klant bij Online en krijgt een nieuw gratis modem.
3 werkdagen verder: Mijn nieuwe modem is binnen aangesloten en werkt als een trein.
Helemaal top, dank voor de service.