Details van de review
Bleek uiteindelijk aan de glasvezel aansluiting in de centrale te liggen.
Wel uiteraard de rekening volledig opeisen, ondanks mails voor aanpassing 1e afrekening aan Online waarop geen reactie is geweest.
De TV en telefonie ontvangst geeft 3 tot 5 keer per week uitval, alles weer resetten of een half uur wachten is de enige mogelijkheid.
Afgelopen week weer een geweldige stunt van Online. Een reden om bij Online te blijven in Februari was het behoud van eigen E-mail adres(sen). Helaas zijn deze nu eenzijdig na 3 maanden stopgezet omdat het "oude ASDL"contract vervangen is door glasvezel. Dit uiteraard weer zonder enige kennisgeving. Mis nu belangrijke mails welke Online niet meer kan terugzetten.
De uiterst vriendelijke hulplijn kan helaas weinig tot geen oplossing bieden.
Ga nu jurisch advies inwinnen om de afgesloten 2 jarig contract te laten ontbinden en schade te verhalen op Online.nl
Klant worden van deze provider is wat mij betreft geen aanbeveling.
Gemiddelde score | 3.2 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 6.0 | |
Internet | 7.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Jammer
Wat een teleurstellende ervaring met een jarenlang goede provider. Na jarenlang een tevreden klant te zijn geweest, Wanadoo/Orange/Online, door de goede ervaringen overgestapt op Online Alles in 1 Glasvezel. Dit vanaf Februari 2015.Wat een ellende. Internet duurde 1 week voor dit werkte, TV 2 weken en telefonie 3 weken. Bij meldingen wordt er doodleuk gezet dat het wel aan mijn aansluiting zal liggen. Ik moest maar verder proberen en anders weer bellen, knap zonder werkende telefoonaansluiting. Kost dus een prepaid kaart.
Bleek uiteindelijk aan de glasvezel aansluiting in de centrale te liggen.
Wel uiteraard de rekening volledig opeisen, ondanks mails voor aanpassing 1e afrekening aan Online waarop geen reactie is geweest.
De TV en telefonie ontvangst geeft 3 tot 5 keer per week uitval, alles weer resetten of een half uur wachten is de enige mogelijkheid.
Afgelopen week weer een geweldige stunt van Online. Een reden om bij Online te blijven in Februari was het behoud van eigen E-mail adres(sen). Helaas zijn deze nu eenzijdig na 3 maanden stopgezet omdat het "oude ASDL"contract vervangen is door glasvezel. Dit uiteraard weer zonder enige kennisgeving. Mis nu belangrijke mails welke Online niet meer kan terugzetten.
De uiterst vriendelijke hulplijn kan helaas weinig tot geen oplossing bieden.
Ga nu jurisch advies inwinnen om de afgesloten 2 jarig contract te laten ontbinden en schade te verhalen op Online.nl
Klant worden van deze provider is wat mij betreft geen aanbeveling.