Plinq glasvezel ervaringen
https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/c2/94/f5/plinq-40-1411403195.pngBezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider
Gemiddelde bezoekers score van: 138 bezoeker(s)
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Zeer goed en geduldig geholpen. Oplossing was nieuwe powerlines: alles deed het weer prima. Erg bedankt!
Gemiddelde score | 9.3 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 10.0 |
Vraag binnen half uur beantwoord top!!!
Vraag over de app op alle divices had een nieuwe iPhone maar kreeg de app niet aan de gang met het bekende wachtwoord en pincode. Wat bleek dat ik een teveel in gebruik had binnen half uur opgelost door de medewerker Tom van de helpdesk maakte er een extra aan en toen werkte het weer dus een tevreden klant
Soms is er een glitch of heb ik een vraag, en dan wordt er altijd snel en adequaat gereageerd door de mensen van Plinq. Ik vind het fijn dat je bij Plinq op een persoonlijke en aandachtige manier te woord gestaan wordt. Ze zijn onvermoeibaar als er iets aan de hand is, zelfs als het in het geheel niet ligt aan de installatie van Plinq. men is er hulpvaardig. Dit laatste is overigens een ervaring van mijn buurvrouw, ik heb Plinq nauwelijks nodig gehad.
Gemiddelde score | 9.3 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 9.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 9.0 |
Prima service
We hebben Plinq nu een aantal jaar als provider, en dat bevalt heel goed. Het TV aanbod is prima, en de app gebruiken we ook zo nu en dan.
Soms is er een glitch of heb ik een vraag, en dan wordt er altijd snel en adequaat gereageerd door de mensen van Plinq. Ik vind het fijn dat je bij Plinq op een persoonlijke en aandachtige manier te woord gestaan wordt. Ze zijn onvermoeibaar als er iets aan de hand is, zelfs als het in het geheel niet ligt aan de installatie van Plinq. men is er hulpvaardig. Dit laatste is overigens een ervaring van mijn buurvrouw, ik heb Plinq nauwelijks nodig gehad.
Gemiddelde score | 3.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 5.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Ik wacht nog steeds op mijn geld
3 maanden proef gehad. Daar zaten geen kosten aan. Uiteindelijk toch nog 15 euro moeten betalen en 50 euro borg voor de router. Na drie maanden opgezegd en router teruggestuurd. Nu zijn we ruim een half jaar verder moet ik nog smeken of ze mijn borg nog een keer terug kunnen boeken. Ik wacht nog steeds.......
Dank en g zo doorcsViK
Gemiddelde score | 7.6 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | 9.0 | |
Digitale televisie | 6.0 |
prima
Alle zenders weg. Gebeld en binnen 1 uurtje bekwame medewerker aan de telefoon die in 10 minuten ons prima geholpen heeft.
Dank en g zo doorcsViK
Gemiddelde score | 9.5 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 9.0 |
Top service
Had wat vragen per mail gestuurd en kreeg op iedere vraag keurig antwoord incl een software update die klaar gezet werd. Snelle en goede reactie; top!
Gemiddelde score | 8.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Review naar aanleiding van een storing
Ik ben zeer goed geholpen toen ik een storing had . De meneer van de klantenservice was geduldig en rustig en heeft , goed meegedacht om de storing op te lossen.
Top?
Gemiddelde score | 8.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 8.0 |
Goed geholpen door helpdesk
We zijn goed geholpen door jullie helpdesk toen we problemen hadden met de tv.
Top?
Gemiddelde score | 8.0 | |
Installatie | 8.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | 8.0 | |
Digitale televisie | 8.0 |
Goed en snel geholpen
Gemiddelde score | 8.8 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 7.0 |
Prima service
Heb de helpdesk een aantal keer met technische vragen aan de lijn gehad. Je krijgt meteen iemand te spreken die technisch goed op de hoogte is en je meteen kan helpen. Prima club!