Details van de review
Plinq is hier als provider op een coöperatief glasvezelnet. De internet snelheid is steeds als ik meet zoals beloofd, typisch dat upload zelfs steeds een haartje beter is dan download. Bellen gaat vrijwel probleemloos, radiosignaal is prima, digitale TV gaat prima, ook "uitzending gemist". Ik heb alleen een wat oudere TV zonder DVB-C ontvanger en heb dus een apart kastje nodig, Plinq gebruikt daarvoor een "Dune" en die heeft nog wel eens nukken, maar de helpdesk reageert super snel en stuurt indien nodig makkelijk een monteur. Kortom, ik zal eerder een nieuwe TV kopen met DVB-C ontvanger dan Plinq opzeggen.
Gemiddelde score | 8.8 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 9.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | 8.0 | |
Digitale televisie | 9.0 |
Geschreven door
Hans
Januari 12, 2016
actieve provider
Plinq is hier als provider op een coöperatief glasvezelnet. De internet snelheid is steeds als ik meet zoals beloofd, typisch dat upload zelfs steeds een haartje beter is dan download. Bellen gaat vrijwel probleemloos, radiosignaal is prima, digitale TV gaat prima, ook "uitzending gemist". Ik heb alleen een wat oudere TV zonder DVB-C ontvanger en heb dus een apart kastje nodig, Plinq gebruikt daarvoor een "Dune" en die heeft nog wel eens nukken, maar de helpdesk reageert super snel en stuurt indien nodig makkelijk een monteur. Kortom, ik zal eerder een nieuwe TV kopen met DVB-C ontvanger dan Plinq opzeggen.
Was deze review nuttig?
Commentaar
2 resultaten - getoond 1 - 2
Sortering
geachte
kan ik ipv het plinq Dune kastje ook mijn humax 5050c gebecoderruiken?
Dat is ook een DVB-c decoder
vr gr
Hans BergmanfIzyN
kan ik ipv het plinq Dune kastje ook mijn humax 5050c gebecoderruiken?
Dat is ook een DVB-c decoder
vr gr
Hans BergmanfIzyN
Inmiddels heb ik een andere TV met DVB-C ontvanger en is de dune er tussenuit en het beeld is alleen maar beter geworden. Ik begrijp de andere, over het algemeen slechte, commentaren dan ook absoluut niet.
2 resultaten - getoond 1 - 2