Details van de review
Ook ik snap alle negatieve commentaren niet helemaal. Na de installatie kwam ik idd. ook het e.e.a. tegen waar ik Plinq voor moest bellen maar ik ben vriendelijk en deskundig geholpen. Hierna werkt alles vlekkeloos bij ons. Internet, televisie, bellen is allemaal geen probleem. Misschien helpt het als je zelf ook fatsoenlijk blijft, aan de andere kant van de lijn zit ook iemand van vlees en bloed. Geen enkele reden om te denken waarom die je niet zo willen helpen.
Gemiddelde score | 8.8 | |
Installatie | 6.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Geschreven door
Herman
Augustus 12, 2019
Gewoon in orde.
Ook ik snap alle negatieve commentaren niet helemaal. Na de installatie kwam ik idd. ook het e.e.a. tegen waar ik Plinq voor moest bellen maar ik ben vriendelijk en deskundig geholpen. Hierna werkt alles vlekkeloos bij ons. Internet, televisie, bellen is allemaal geen probleem. Misschien helpt het als je zelf ook fatsoenlijk blijft, aan de andere kant van de lijn zit ook iemand van vlees en bloed. Geen enkele reden om te denken waarom die je niet zo willen helpen.
Was deze review nuttig?
Commentaar
1 resultaten - getoond 1 - 1
Sortering
Uit nieuwsgierigheid. Jullie hebben geen problemen om een programma op te nemen als je dit aan het kijken bent? Geen problemen met dat alles vast loopt? Neemt altijd het programma op dat je hebt aangegeven? Kunt een opgenomen programma terugkijken waar je eerder gestopt bent? Kunt een programma opnemen en dan instellen dat hij dit bv iedere week opneemt.
Misschien dat u antwoord op deze vragen kunt geven?
MvG Vivian
Misschien dat u antwoord op deze vragen kunt geven?
MvG Vivian
1 resultaten - getoond 1 - 1