Details van de review

Plinq glasvezel
Glasvezel providers
Sinds een aantal weken nu op Assendorp Glasvezel. TV en Internet. Super snel internet zowel upload als download heel af en toe een dipje maar nog steeds snel genoeg. TV kwalitatief uitstekend beeld vergelijkbaar met de andere aanbieders en heel af en toe een blokje maar dat is niet anders dan bij deze overige aanbieders. Voor de interactieve TV komt nog een update begreep ik voor meer gebruiksvriendelijker menu. Het is nu al goed, maar kan altijd beter.
Gemiddelde score 

8.3
Installatie 

9.0
Helpdesk 

Onbekend
Internet 

8.0
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

8.0
Geschreven door Patrick April 28, 2020

Mijn ervaringen na een aantal weken Plinq via glasvezel

Sinds een aantal weken nu op Assendorp Glasvezel. TV en Internet. Super snel internet zowel upload als download heel af en toe een dipje maar nog steeds snel genoeg. TV kwalitatief uitstekend beeld vergelijkbaar met de andere aanbieders en heel af en toe een blokje maar dat is niet anders dan bij deze overige aanbieders. Voor de interactieve TV komt nog een update begreep ik voor meer gebruiksvriendelijker menu. Het is nu al goed, maar kan altijd beter.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Michel
Augustus 27, 2020
Patrick, kun ik je persoonlijk benaderen? Ik ook woonachtig in Assendorp, maar nog geen aansluiting in huis.
Graag hoor ik je ervaringen.
1 resultaten - getoond 1 - 1