Details van de review

Plinq glasvezel
Glasvezel providers
Nog steeds problemen met Plinq ze kunnen het mail adres van mij eindigde op denoenes .net maar niet goed krijgen. Van het kastje naar de muur etc.... Laatst medewerker die ik aan de telefoon kreeg vertelde mij dat ik maar mijn outlook adres moest gaan gebruiken. Echter, als ik dat doe stuurt men ter controle een mailtje naar, jawel het oude e-mailadres en dat WERKT DUS NIET ! Typisch een van Gaaltje.Nu heb ik belangrijke mail van de gemeente,mijn dokter etc....die blijkbaar “ergens zweeft “. Het probleem ligt ECHT bij de server van ,met wie dan ook Plinq samenwerkt. Plinq los het eindelijk eens op!!
Gemiddelde score 

3.5
Installatie 

5.0
Helpdesk 

2.0
Internet 

3.0
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

4.0
Geschreven door H.M.J.Pennings Mei 31, 2020

e-mail van denoenes.net werkt al WEER NIET !

Nog steeds problemen met Plinq ze kunnen het mail adres van mij eindigde op denoenes .net maar niet goed krijgen. Van het kastje naar de muur etc.... Laatst medewerker die ik aan de telefoon kreeg vertelde mij dat ik maar mijn outlook adres moest gaan gebruiken. Echter, als ik dat doe stuurt men ter controle een mailtje naar, jawel het oude e-mailadres en dat WERKT DUS NIET ! Typisch een van Gaaltje.Nu heb ik belangrijke mail van de gemeente,mijn dokter etc....die blijkbaar “ergens zweeft “. Het probleem ligt ECHT bij de server van ,met wie dan ook Plinq samenwerkt. Plinq los het eindelijk eens op!!

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Erwin
Juli 20, 2020
Alles doet het niet. Continuïteit is er niet. Bij klachten wordt je in de wachtrij gezet. Het wordt zogenaamd in behandeling genomen maar vervolgens wordt er niet gehandeld tav de problemen.
Dit kan echt niet.
Wij betalen voor een product
Maar aan dit product zijn er heel veel takken waar wij afhankelijk aan zijn. Uren en uren bezig met het oplossen en nog geen resultaat. Ergernis op ergenis en nog steeds geen internet.
Probeer nu over te stappen.
Ben er klaar mee.
Kost niks maar je hebt niks.
1 resultaten - getoond 1 - 1