Details van de review
Ook kan ik van lang niet alle zenders opnames maken om evt.later terug te kijken.Heb dit gemeld maar geen bevredigend antwoord gekregen ,waarbij ik wel moet zeggen dat de klantenservice goed bereikbaar is en altijd zeer behulpzaam.
Bij mijn 2e TV via coax doet zich het probleem van het zenderoverzicht niet voor, maar heb boven mijn bestaande pakket 26 zenders extra .Vermoedelijk zijn de software technici nog niet volleerd.
Gemiddelde score | 9.2 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 9.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 7.0 |
Review
Vanaf begin oktober glasvezel via Plinq. Internet en telefonie geen probleem.TV eerste week storingen na enkele malen contact snel verholpen. TV met Amino box heeft als verrassing dat het merendeel van de zenders niet de door Plinq (in hun zenderoverzicht)aangegeven zendernummering hebben, het merendeel zit op totaal andere locaties. Dat is wel even zoeken.
Ook kan ik van lang niet alle zenders opnames maken om evt.later terug te kijken.Heb dit gemeld maar geen bevredigend antwoord gekregen ,waarbij ik wel moet zeggen dat de klantenservice goed bereikbaar is en altijd zeer behulpzaam.
Bij mijn 2e TV via coax doet zich het probleem van het zenderoverzicht niet voor, maar heb boven mijn bestaande pakket 26 zenders extra .Vermoedelijk zijn de software technici nog niet volleerd.