Details van de review
Kortom, ik kan nog wel een boek vol schrijven over Solcon maar laat ik die moeite besparen!
ECHT EEN AFRADER!
Gelukkig stappen we maandag over naar KPN en die leveren teminste wel goede spullen, service, een GRATIS telefoonnummer voor vragen en ze wilde het ook nog voor ons aansluiten, maar dat hoeve niet perse!
Gemiddelde score | 2.3 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 4.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Wij hebben eerst hiervoor bij XS4ALL gezeten! Met een hoop gezeik van een verhuizing zijn we daar weg gegaan en hebben op verzoek van familie naar Solcon gebeld. Was allemaal erg vriendelijk en we hadden binnen 5 werkdagen internet! SUPER!!! Nu we zo'n 2,5 jaar Solcon hebben springen de tranen in mijn ogen! Ik heb een 8 mb lijn maar we konden volgens Solcon max 6mb halen. Gister nog een speedtest gedaan en het bleek dat ik een download snelheid heb van nog geen 1 mb. Solcon gebeld waar ik niet langer dan 10 min. mee aan de telefoon heb gezeten, en dan nog 5,- telefoonkosten voor een klant! Dat vind ik al zeer bezopen! Zelfde als je een auto koop maar je moet de kosten betalen om de auto de garage uit te laten rijden! Maargoed, volgens Solcon moet ik voor een snelheid van 4mb een halve meter van de modem af zitten. Ik zeg: dan kun je beter een kabel gebruiken, wat heb ik eraan? En op zondag omdat het een christelijke provider is de verbinding naar beneden schroeven! . Ook op internet naar de reviews van de modem gekeken en er stond alleen maar: slechte kwaliteit, slechte verbinding, slechtste modem ooit! Lekker als je er nog huur voor betaald ook!!!!! Ook hadden wij voorheen VOIP van Solcon. Nou dit werkte helemaal niet!
Kortom, ik kan nog wel een boek vol schrijven over Solcon maar laat ik die moeite besparen!
ECHT EEN AFRADER!
Gelukkig stappen we maandag over naar KPN en die leveren teminste wel goede spullen, service, een GRATIS telefoonnummer voor vragen en ze wilde het ook nog voor ons aansluiten, maar dat hoeve niet perse!
Commentaar
Als jij de wijkcentrale in je tuin hebt staan had je zo'n 12mb gehad ipv. 8mb.
Wat opvalt is dat reacties erg oppervlakkig zijn en dat mensen niet naar andere oorzaken kijken de provider is direct schuldig.