Details van de review
De internetsnelheid valt zwaar tegen en we hebben zeker elke week een probleem met storing. En een keer in de drie weken heb je een of meerdere dagen helemaal geen internet. Ook is het filter dat over het internet zit vanwege de christelijke overtuiging een absolute afknapper. Ik vind het feit dat christelijkheid moet worden doorgevoerd in een internet verbinding al raar. Nooit meer met solcon in zee maar voortaan gewoon een degelijke provider.
Gemiddelde score | 2.2 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 3.0 | |
Digitale televisie | 4.0 |
Geschreven door
Alex
December 08, 2015
Ronnduit slecht
De internetsnelheid valt zwaar tegen en we hebben zeker elke week een probleem met storing. En een keer in de drie weken heb je een of meerdere dagen helemaal geen internet. Ook is het filter dat over het internet zit vanwege de christelijke overtuiging een absolute afknapper. Ik vind het feit dat christelijkheid moet worden doorgevoerd in een internet verbinding al raar. Nooit meer met solcon in zee maar voortaan gewoon een degelijke provider.
Was deze review nuttig?
Commentaar
2 resultaten - getoond 1 - 2
Sortering
Wat een onzin. In Harderwijk geen storingen en ik ben nog nooit een site tegengekomen die niet toegankelijk is vanwege een filter oid. Dan zul je hier zelf voor hebben gekozen.
Dat filter is volgens mij een betaalde optie... In Dronten in ieder geval wel.
2 resultaten - getoond 1 - 2