Details van de review

Solcon glasvezel
Glasvezel providers
Sinds een maand of 2 hebben wij in de gemeente Giessenlanden ook glasvezel met solcon als provider
Het beeld (als het werkt) is prima maar er zitten veel storingen nog in .dan loopt alles vast is het internet opeens heel traag of beeld valt uit. Hier voor had ik KPN interactief dat was top je kon elke zender opnemen kom opnames voor en achter uit spoelen enz bij solcon kan dat niet je kan maar een paar zenders opnemen en niets door spoelen echt waardeloos zou er zo graag van af willen maar dat gaat niet ik zit er 2 jaar aan vast .
En giessenlanden net die ons die zooi heeft geleverd kruipen weg achter een email aders en denken zoek het maar lekker uit wij zijn er vanaf.
Dus mijn advies is begin nooit aan solcon je krijg er zeker spijt van

Gemiddelde score 

5.6
Installatie 

5.0
Helpdesk 

5.0
Internet 

5.0
Bellen 

8.0
Digitale televisie 

5.0
Geschreven door De groot Augustus 06, 2017

Begin nooit aan solcon

Sinds een maand of 2 hebben wij in de gemeente Giessenlanden ook glasvezel met solcon als provider
Het beeld (als het werkt) is prima maar er zitten veel storingen nog in .dan loopt alles vast is het internet opeens heel traag of beeld valt uit. Hier voor had ik KPN interactief dat was top je kon elke zender opnemen kom opnames voor en achter uit spoelen enz bij solcon kan dat niet je kan maar een paar zenders opnemen en niets door spoelen echt waardeloos zou er zo graag van af willen maar dat gaat niet ik zit er 2 jaar aan vast .
En giessenlanden net die ons die zooi heeft geleverd kruipen weg achter een email aders en denken zoek het maar lekker uit wij zijn er vanaf.
Dus mijn advies is begin nooit aan solcon je krijg er zeker spijt van

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Ed Roos
Februari 14, 2018
volledig mee eens, zit ook door Giessenlanden net voor twee janar vast aan Solcon. TV is bar slecht storingen in beeld bij uitzendingen terug kijken. Pauzeren werkt niet goed, gaat spontaan weer verder. Uitgesteld kijken springt na enige tijd naar LIVE, lekker als je naar schaatsen zit te kijken, weet je opeens al de uitslag. We moeten als gebruikers in onze regio de krachten bundelen en eisen dat we van Solcon af kunnen.
1 resultaten - getoond 1 - 1