Details van de review

Solcon glasvezel
Glasvezel providers
Het slechtste bedrijf waar ik ooit mee te maken heb gehad. Sinds eind 2020 Solcon omdat dit moest vanwege glasvezel buitenaf. De TV werkt soms wel maar meestal niet. Als ie werkt kun je geen programma s terugkijken omdat de TV dan blijft hangen. Dagelijks resetten en ook dat werkt nu niet meer. Bellen heeft geen zin want ze kunnen niet helpen..waarom niet omdat wij de TV met een WiFi kijken en niet bedraad. Terwijl destijds niet is aangegeven dat dit niet kon. Echt shit TV en shit service. Zou willen dat ik bij de KPN kon blijven. Ze leveren totaal niet wat ze beloven.
Gemiddelde score 

1.4
Installatie 

1.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

3.0
Bellen 

1.0
Digitale televisie 

1.0
Geschreven door Esther Februari 22, 2021

Geen TV

Het slechtste bedrijf waar ik ooit mee te maken heb gehad. Sinds eind 2020 Solcon omdat dit moest vanwege glasvezel buitenaf. De TV werkt soms wel maar meestal niet. Als ie werkt kun je geen programma s terugkijken omdat de TV dan blijft hangen. Dagelijks resetten en ook dat werkt nu niet meer. Bellen heeft geen zin want ze kunnen niet helpen..waarom niet omdat wij de TV met een WiFi kijken en niet bedraad. Terwijl destijds niet is aangegeven dat dit niet kon. Echt shit TV en shit service. Zou willen dat ik bij de KPN kon blijven. Ze leveren totaal niet wat ze beloven.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Nathalie
December 07, 2021
Nog nooit zo'n onbeschoft bedrijf meegemaakt. Hier precies hetzelfde. Bij de verkoop werd verteld dat tv kijken draadloos kon, maar nu blijkt het niet te kunnen. Nu had Solcon bedacht in 2 gevels een gat te boren, de draad buitenlangs te doen, dan over de plinten en om de deurpost. Ik heb aangegeven dat ik dat niet zo'n goee idee vind. Ik heb nu 7 maanden een abonnement, het heeft nog geen dag gefunctioneerd en nu zegt Solcon: "U werkt niet mee". Inmiddels heb ik 24 keer met hen gebeld, een verzamelticket aangemaakt voor meer dan 20 adressen in de straat waarbij Solcon niet of slecht levert. En nu dreigen ze met een deurwaarder en afsluiting. Ik heb KPN er altijd naast gehouden en nooit opgezegd gelukkig. Dit geintje heeft me nu € 705 gekost.
1 resultaten - getoond 1 - 1