Details van de review
Ik ben een aantal jaar tevreden geweest over SpeedXS.
Echter de laatste tijd is het het heel erg slecht.
De helpdesk is slecht bereikbaar, er wordt via de site geen informatie gegeven over storingen en als je iemand aan de telefoon krijgt is het vaak iemand van verkoop die belooft dat je wordt terug gebeld.
Wel vriendelijk, maar ik wacht nog steeds op 4 telefoontjes.
Als het werkt is het geen verkeerde provider, maar voor het totaal pakket kan ik ze helaas niet meer aanraden.
Gelukkig komt er binnenkort glasvezel in de buurt beschikbaar. Anders zou nu al op zoek zijn naar een andere aanbieder.
De helpdesk is slecht bereikbaar, er wordt via de site geen informatie gegeven over storingen en als je iemand aan de telefoon krijgt is het vaak iemand van verkoop die belooft dat je wordt terug gebeld.
Als het werkt is het geen verkeerde provider, maar voor het totaal pakket kan ik ze helaas niet meer aanraden.
Gelukkig komt er binnenkort glasvezel in de buurt beschikbaar. Anders zou nu al op zoek zijn naar een andere aanbieder.
Gemiddelde score | 4.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 7.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
Ruud Stegers
December 23, 2010
Ik ben een aantal jaar tevreden geweest over SpeedXS.
Was deze review nuttig?